jeetje wat is het weer een spannende tijd voor veel meiden hier! Succes! ik duim voor jullie! Meiden op rood wat ontzettend vervelend.... Zelf nog bezig met de ovu testjes, eerst kwam er geen streep, en nu de laatste 2 dagen lichtjes. Het kan dus denk ik aankomende dagen een knaller worden (hoop ik).
@Angela; je ei springt binnen 48 uur na het begin van je piek en binnen 12 uur na de piek van je piek. Slijm heb ik soms nog 2 dagen na m'n ei
Avgelav, dan is je ei geweest...op veel sites staat als je ovu weer lichter wordt is je eisprong geweest... nu duimen! Hier; gister ochtend kwam ik een verloren ovulatietestje tegen...was nog in de datum dus dacht ach waarom ook niet...in de middag gestrest...resultaat megaknal posi ovu hahaha Vandaag eisprong dan toch denk ik... Neem aan dat ie niet zo knal is als ie morgen pas springt... Vrijdagavond en vannacht sectie gehad...genoeg denken jullie??? Advies welkom
S87 hahahaha ja he, schrok er zelf ook van hahahaha.heb ze int verleden nooit zo knalknalknal gehad hihihi. En deze was van smiddags dus neem dan toch aan dat ei echt vandaag springt toch??? Heeeeeeeeel misschien kan ik ML vanaaf nog zover krijgen, maar hij houd niet zo van moeten... Dus weet niet of ie erin trapt hahaha valt wel op zo ineens he Heb nu wel al hele ochtend beetje steekjes en warm gevoel rond m'n schaambot...links beetje drukkend/zeurend gevoel... Normaal heb ik heeeeeel veel slijmies(sorry voor de details) en voel ik m'n ei heel goed...maar nu wel slijmies maar wel minder als anders... Misschien weer veranderd sinds m'n MK Voor m'n dochter had ik dat ook minder maar sinds zij geboren is veel meer...dus wellicht nu weer anders Ach we zullen het zien hihi. Vanaf morgen plof ik ook maar op de wachtbank...m'n LF is altijd vrij kort...10dgn dus ben benieuwd...ga toch pas testen na m'n NOD (als ik niet ongi word en t vol houd hahaha) Angelav, ja moet goed geweest zijn toch? Irritant he zieke mannetjes terwijl je ze nodig hebt
Hallo allemaal, Weten jullie nu of witte afscheiding een goed of een slecht teken is voor nod? Ik denk dat ik mijn eisprong vorige week zaterdag of zondag had en sinds dinsdag (geloof ik) heb ik tot nu aan toe veel witte afscheiding. Normaal heb ik dit nooit! Echt n natte onderbroek. Wie had dit als goed voorteken en wie als slecht voorteken??
Hi Ik dacht misschien is het leuk om even wat dingetjes op te schrijven (ook een beetje voor mezelf), want ik heb nog nooit een ronde gehad dat ik niet zwanger was terwijl dat wel de wens was. Stel dat dit de eerste keer wordt (dat vermoed ik wel) dan heb ik voor mezelf een lijstje van de kwaaltjes tussen Ei & NOD. 1/2; eigenlijk geen klachten 3 dpo; gekke steekjes in de avond 4 dpo; rare trekkerige buikpijn, licht witverlies 5 dpo; behoorlijke menstruatiepijn, weinig afscheiding, lichte hoofdpijn, veel energie, warm en rode wangen 6 dpo; lichte hoofdpijn en stijve rug (lage rugpijn), kou! Nou ben benieuwd wat er de komende dagen bijkomt! X
Kim. Waarom ben je zo overtuigd dat t niet raak is? Als elke keer nog bingo is geweest, dan moet t nu ook goed komen toch Topzaadjes die man van jou, allemaal Pieter van den hoogenbandjes en raynomi kromowiedjojo's (of hoe je t ook uitspreekt hahahahahaha)
@Giggle; gewoon een gevoel, terwijl m'n kwaaltjes misschien wel bij een zwangerschap passen als ik ze zo terug lees. Maar mss ook wat negatief geworden door de miskraam. Tot nu toe steeds geluk gehad, maar dat houdt ook een keer op denk ik.
Je piek start al als je streepje bijna knal is en op het moment dat 'ie knal-knal is dan is het de piek van je piek. De tweede streep staat er dan ook altijd vrijwel direct
Kim, ja snap wat je bedoeld...misschien ook een beetje zelfbescherming...? Ik merkte dat ik dat heeeeeel erg had na de eerste MA...had toen ook vaak negatief gevoel...terwijl ik eigenlijk meteen na m'n MA zei okt word de maand dat ik zwanger raak..,heel vreemd, maar gevoeld was zo sterk...en die maand was ik ook heel rustig en relaxed eronder omdat ik dacht t komt wel goed...en uiteindelijk bleek dat dus ook zo...was ook m'n eerste keer dat ik niet op dag 8/9 al begon met testen hahaha, heel vreemd... Nu wisten wij rond verjaardag van ons meisje dat we rond sep weer wilde beginnen...uiteindelijk werd dat een okt vanwege wat andere dingen...toen we besloten hadden voor een 2e tegaan kreeg ik weer heeeeeeel sterk t gevoel, ons volgende kindje komt of in juni of in sep... Bij t zwanger worden kreeg meteen weer een gedachte...dec of jan wordt de maand...heel raar... Nu is het dus ff de vraag is t deze maand of volgende maand...Iets in mij zegt ook deze maand wordt t niet...maar hoop t heeeeeeeeeeeeel hard...hahaha wie niet... Maar merk dat t ook een stukje zelf bescherming is vanuit mijn kant...om toch WEER die teleurstelling te voorkomen... Maar geloof wel dat positieve thinking echt helpt...als je negatief denkt, trek je negativiteit aan en andersom... Pfffffff klinkt allemaal heeeeeeeeeel zweverig als ik t zo terug lees hahaha is helemaal niet m'n bedoeling, ben zo niet hahaha, maar gevoel doet wel veel denk ik. Gezien we zoveel overeenkomsten hebben Kim hoop ik gewoon dat je ongelijk hebt en je hartstikke zwanger bent en posi test volgende week, en ik daarna ook moeten de overeenkomsten wel houden natuurlijk;P Hoop echt op een megamooie roze lijst zo vlak voor t einde van t jaar!
En binnen 12 uur na de piek van je piek springt ie zeker dus? Denk dat ik mijn ovu wel piek van de piek kan noemen...teststreep stond er eerder dan controle streep hahaha dus vrijdag en vannacht toch zin gehad gelukkig
@Giggle; thanks! Ik hoop het ook voor ons beidem! En voor de rest natuurlijk Ja je ei sprint binnen 12 uur na de piek van je piek.
Thnx voor je antwoordt kim! Weer wat geleerd! Ik had gister om 18.00 een bijna positieve test maar vandaag was hij weer licht. Zou hij voor of na 18.00 gepiekt hebben? Had verwacht dat hij vandaag zou pieken en gister geen sex gehad. Vanavond maar wel doen!!
Even snel: Roze meiden: gefeliciteerd! Meiden op rood: Sterkte Op naar volgende ronde. Wachters: Ik heb ook plaatsgenomen op het wachtbankje. Succes met wachten!