Gezellig Bibi24! Wanneer wil jij gaan testen? Ik zit te denken na het weekeinde op maandagochtend. Spannend hoor!
Meiden op rood: Balen voor jullie. Hopelijk volgende maand wel een positieve test! Zwangere meiden: gefeliciteerd! Meiden op wachtbankje: Hopelijk wordt het geduld beloond. @Hier ook op wachtbankje. 2 dagen geleden mijn innesteling gehad volgens de berekeningen. Op die dag had ik wel een klein beetje bruinige afscheiding. Temperatuur is ook hoger dan de afgelopen dagen. Als er zondag nog geen ongi te bekennen is ga ik maar eens voorzichtig testen....
Wie doet ermee? Vrijdag testdag!: Perzik 14 DPO AngelaV 9DPO Zet jezelf maar op de lijst als je mee wil doen.
Wie doet ermee? Vrijdag testdag!: Perzik 14 DPO AngelaV 9 DPO juf1985 12 DPO Zet jezelf maar op de lijst als je mee wil doen.
Wie doet ermee? Vrijdag testdag!: Perzik 14 DPO AngelaV 9 DPO juf1985 12 DPO Yupgup 8/9/10 DPO Zet jezelf maar op de lijst als je mee wil doen.
Nu de test is opgedroogd zie ik een heel vaag streepje?! Of is dit "gewoon" een indroger. Het is wel megavroeg om te testen natuurlijk... Bekijk bijlage 366355 Hmm.. hier zie m amper op
Je weet het niet.... met zoon testte ik 8 dpo een tuurtestje, 9 dpo een lijntje en 10 dpo was ie goed roze hoor!
Hihi ik zeg maar niks Nee maar gekheid, bij mn zoontje had ik op 9dpo ook al een streepje hoor. Was al best duidelijk.
Ik heb de afgelopen 4 dagen de standaard kwaaltjes zoals Opgezette buik Winderigheid Gevoelige onderbuik Af en toe steekjes links en dan weer rechts Hoofdpijn Pijnlijke borsten etc etc Maar opmerkelijk voel ik me vandaag echt lekker in me vel. Wel nog steeds een gevoelige onderbuik en pijnlijke borsten maar verder voel ik me goed. Alsof ik me in geen tijden zo goed heb gevoeld. Al met al hou ik me niet vast aan die kwalen. Je lichaam kan je zo goed voor de gek houden. Ik zie het volgende week wel. jij?
Angelav...wil je niet blij maken met dooie mus maar ipc zou t als het een indroger was het lijntje toxh weg moeten zijn als je m wast??! Omdat ie "opgedroogd" was en nu weer nat?! Dat zou dus iets positiefs kunnen zijn... Vind zoiezo dat er meer roze op de lijst moet!!!
Nouja hij vind in elk geval hcg, anders was hij wel wit geworden. (Gebleven zelfs! Bij mij zijn de testen altijd omo)