Dankjewel dames !! Pff ik heb vannacht op 3 manieren gedroomd dat mijn test positief was.. zo raar. Dan word je wakker om half 6.. en dan pff nou wel lullig als ik geen positieve test zou hebben. Maar dan zit ik met mijn slaapkop op de wc een test te doen. Kijk naar de test, zie je wel negatief. . Nog een keer kijken. Huh nee wat ??? Gewoon positief. . Stond helemaal te shaken..nu nog steeds geen besef, ben zelfs al weer op werk haha.
Ik had gisteren avond iets raars voor. Ik ga naar het toilet en bij het afvegen kwam eer een prop doorzichtig slijm mee. Ook goe rekbaar maar vormvaster dan bij het vruchtbaarslijm. Vanmmorgen nog even slijm gecontroleerd maar, het zag er het zelfde uit als vorige cyclus 8dpo.
Haha nee het klopt niet !! Zal hem gelijk ff aanpassen sorry haha. Is nog vroeg he. Bedankt voor de felicitaties !! Zit nu ff op een roze wolk. Dit is de eerste keer dat ik ovulatie testen gebruikte ( cb digitaal) en gelijk raak. Hopen dat alles goed gaat. Iedereen succes en dat er maar veel roze mag komen ! Ik duim met jullie mee
@Laura: gefeliciteerd! Supermooie test! Op hoeveel dpo zit je vandaag? Ja, hihi, op je banner staat dat je baby 7 weken is, hihihi, dat is snel gegaan zeg!
@laura: dat is geen tuurtest haha ! Gefeliciteerd . Hoeveel dpo zit je? Blijf maar lekker op je roze wolkje zitten hoor . @kitty: hoe is het met jouw temp? Ff had nog geen kruis gezet zag ik.
Dankjewel iedereen krijg net een app van me vriend : ik heb een raar gevoel in me buik.. ik word papa
Ahhh, lief ! Tja dat is een feit hihi. Mooie duidelijke test voor 12dpo....misschien zijn het er wel 2 ??!
Oooo echt waar?? Het kan natuurlijk altijd hè?! Ik weet niet precies hoe het zit, maar geloof dat het via de moeder komt. Mijn test met 12dpo was ook ongeveer zo (zie evt mijn album...20-2).
ik ben dan 11 DPO denk ik. Zou ik ook al durven testen? We gaan weekendje weg naar pretpark, of zou dat geen kwaad kunnen mocht ik eventueel zwanger zijn?