NOD lijst 16 t/m 31 december 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maline, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Whahahaha.....hoe oud is hij?

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @laura: ach dan ben je in 1x klaar hihi ;). Tenzij je natuurlijk meer kindjes wilt?!

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Wauw Laura gefeliciteerd!!!

4. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Mag ik gezellig met jullie meekletsen?

Mijn NOD is ongeveer tussen vandaag en a.s. zaterdag. Ik had altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen, maar het afgelopen half jaar is daar wel wat verschuiving in gekomen met uitschieters van wel 33 dagen. Vandaag is 28 dagen.

We hebben al een dochter (2002) en een zoon (2006).
    Voor mijn gevoel zou het nu wel eens raak kunnen zijn, maar zoals mijn man zegt "dat roep je de laatste tijd wel vaker" ;). Misschien wil ik wel gewoon tè graag!

Vorige week dinsdag heb ik de hele dag buikpijn gehad zo links onder mijn navel. Zou dit de innesteling geweest kunnen zijn?

De laatste dagen ben ik erg moe, slaap erg onrustig terwijl in normaal als een os slaap. 's morgens zo'n weeïg gevoel van misselijkheid en dat blijft de hele dag een beetje sluimeren en 's avonds een trekkerig gevoel in mijn onderbuik en steekjes op mijn schaambot. Ook heb ik zo'n droge mond en ben ik erg emotioneel. Geen idee of dat een symptoom kan zijn, maar dat viel me gewoon op.

Vanochtend een A.ctiontest gedaan, maar die was negatief... Bij mijn vorige twee zwangerschappen testte ik pas een week na mijn NOD positief. Dus op zich hoeft het niets te zeggen...

Ben gewoon bang dat ik het tè graag wil en daarom van alles voel. In mijn directe omgeving zijn er twee zwanger en dat bevestigd alleen maar mijn verlangen naar nog een kindje...

Alle zwangeren van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat er de komende dagen nog vele zullen volgen!

5. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn temp is nog steeds lekker hoog. Maar omdat ik na me ongi ook hoge temp had kan ff geen ei vinden. Maar ik weet dat me ei op cd 13 is gesprongen. Heb ik namelijk gevoeld. Zit nu net als jij op 6dpo. nog exact een weekje te gaan. Als morgen mijn temp weer gaat dalen dan weet ik dat het voor mij over is. Tot nu daalt het altijd op 7dpo en werdt ik ongi.:x

Dus morgen weet ik of dat ik lekker aan de champagne kan met nieuwjaar.;)

Hoe is het met jou? Nog kwalen of iets? Ik had vanochtend erge krampen en moest een grote boodschap doen. Heb normaal nooit krampen als ik moet:$. Het zal wel pms zijn of iets verkeerd gegeten.

x

6. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja hoor nu weer krampen en naar de wc. Duidelijk dat me darmen van streek zijn. Als het maar niet de hele dag aanhoud. :(

7. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    bij mij nog geen ongi te bekennen... ik moet het vandaag worden.. dus spannend!!

8. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Je kan al testen met vroege testen zoals kv2v5, maar kan zijn dat ze dan negatief zijn,terwijl je wel al zwanger bent. En weekendje pretpark kan geen kwaad ;).

Gefeliciteerd Laura!

@hier, eerste beetje rood kwam vandaag, heeft nog niet echt doorgezet, en was ook maar een beetje, hoop op innestelingsbloeding, even afwachten tot vrijdag dus, of tot het echt doorbreekt.

9. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
  10. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    ik duim voor je!

11. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Laura gefeliciteerd !!!

12. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Gefeliciteerd laura..!!

13. smurf2

smurf2 Lid

20 nov 2008
    99
    0
    0
    gefeliciteerd Laura ik had vrijdag precies hetzelfde gedroomd van een positieve test en toen werd ik wakker kon wel janken eigenlijk durfde ik niet meer te testen dacht word toch niks haha maar toch wel super leuk geniet ervan

14. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Raar is dat he.. enne ik zou je jullie de rest van de dromen maar besparen van deze week want die gingen echt nergens over :)

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    :)

en welke tekenen hadden jullie dames? of helemaal niks?

Ik heb echt weer maandstondenpijn, alleen weet ik niet meer wanneer dat anders begint voor mijn NOD :)

16. Bloem1988

Bloem1988 Actief lid

21 apr 2012
    125
    13
    18
    Ik mag op rood.. Al drie dagen ongi..

17. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi meiden,

@Laura; toen ik zwanger was droomde ik ook de raarste dingen: een klassieker die telkens terugkwam: Ik zat in een luchtballon met een clown en er kwam een koe aangevlogen die met zijn hoorns een gat in de luchtballon prikte, waardoor ik naar beneden stortte.... Nee écht.. hoe raar..

@hier: aanhoudende lichte buikpijn. Vanmorgen test hartstikke negatief. Las ergens dat sommige vrouwen later op de dag juist betere testjes hebben. Hoop doet leven, dus weer getest om half 12 en jawel... binnen de tijd een soort van rozé waas. Ik wacht even hoe die opdroogd. Spannend wel. Heb toch het gevoel ieder moment ongesteld te worden, maar ja..

18. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog steeds niet ongi, cb digitaal zei niet zwanger vanmorgen:(
    Ik heb altijd een regelmatige cyclus, ben ik er teveel mee bezig of kan ik nog positief testen pffff....
    Heb al 100x een tampon gebruikt om te kijken of er al wat komt, niks noppes nada.. heel raar dit!
    Heb wel al sinds zondag een soort van band om mijn buik alsof ik een hele strakke riem om heb maar dan echt heel laag:(

19. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oeps helemaal vergeten te zeggen... Gefeliciteerd laura!!

20. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laura gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina