NOD lijst 16 t/m 31 december 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maline, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha leuke droom :p ik droomde dat een vrouw haar billen en benen liet tattoeren door justin timberlake :s hihi en nog veeeeel meer dromen. .

Hoop dat de test morgen of overmorgen duidelijker is !

Mijn kwaaltjes trouwens behalve niet slapen en dromen als ik ff me ogen dicht had, was mijn buik. Kan gevoel niet echt omschrijven. Lijkt of ze de boel aan het verbouwen zijn van binnen. . Zo apart gevoel.. pijnlijk niet echt meer irritant /vreemd

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38

Heb je een foto? Wil effe meekijken als dat mag?!

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik ben zo misselijk en ben zo moe en het rommelt in mijn buik! plaagje of kan ik nu al symptomen hebben?

4. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1324 Koekepeertje, 18 dec 2013
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
    Gefeliciteerd Laura!!

Hier nog steeds met vlagen duizelig, vandaag weer natte afscheiding, heb al sinds gisteren momenten van buikkrampen (alsof de menstruatie op gang komt) en dan is het weer weg. Maar die buikkrampen heb ik eerdere maanden ook wel gehad. Nog geen bruinverlies zoals andere maanden maar misschien komt het nog...
    O ja, ook al aantal dagen plof buik, beetje zo'n opgezette vocht buik en dat terwijl ik helemaal geen buik heb.
    Sinds gisteren of eergisteren ook rommelde buik. Moest paar keer rennen naar de wc... vreemd.

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Op hoeveel dpo zit je?

6. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Gisteren getest was negatief (met middag urine) ik heb een beetje het gevoel dat het een langere cyclus gaat worden.
    Morgenochtend maar even met ochtendurine testen.

@laura, van harte!

7. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo ik heb weer ff alles bijgelezen. Had vanochtend weinig tijd vandaar dat ik alleen ff snel heb gereageerd.

Laura!!! Wat zag ik nou? Een dikke positieve test. Gefeliciteerd meid. Besef je het al een beetje?

Hier begint nu echt al de test drang te komen. Sta echt versteld van mijzelf. Voor de gein een ovutest gepakt en het lijkt wel of dat tie weer begint op te lopen vergeleken met de laatste ovutest na de knaller. Daarnaast heb ik gewoon gedronken en niet twee uur zonder drinken gezeten dus geconsentreerd was mijn urine niet. Nou ben ik wel erg benieuwd maar ik wacht gewoon nog een paar dagen.

Ik weet ook dat een ovutest geen zw test is maargoed heb wel gelezen dat deze test ook het hcg meet. Eerst maar eens kijken morgen of me temp gaat zakken. Want als dat gebeurd net als de afgelopen rondens dan is het voor mij al game over. En kan ik met oud en nieuw lekker aan de champagne. Ik hoop natuurlijk van niet.

Meiden op het wachtbankje? Houden jullie het een beetje vol? Hier nog 7 dagen tot nod dus....
    Wat een hoop vrijdag testers zeg, spannend!

8. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog een foto ervan alleen in echt is het verschil duiddelijker te zien. De recht is van net en de linker van cd 14.

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @kitty: Vervelend dat ff je eisprong dan niet weergeeft ;)! Maar dat je temp daalt hoeft niet perse te betekenen dat het over en uit is....kan ook een innestelingsdip zijn ;).

10. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat weet ik maar als mijn temp eenmaal zakt dan zakt tie steeds meer tot aan me ongi. Vandaar dat ik dan weet dat het game over is. Dat FF de kruis niet kan zetten heeft te maken met de hoge temp voor me ei. Maar ik lig daar niet zo van wakker omdat ik zelf weet wanneer me ei is geweest.

11. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kitty nog niet helemaal nee maar komt vanzelf.. straks ff bij de ah zo'n cb digitaal halen. (Als ze die hebben ) want mijn vriend gelooft het ook nog niet.. hij zo : huh streepje moet toch even donker zijn ?? Ik zo neeeee dat is een ovulatie test :)

Zo is het voor hem ook duidelijker.. :D

Enne toi toi.. nog een paar dagen geduld! Duim met je mee dat je ook een knal positieve test in handen krijgt !

12. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel Laura;)
    Idd zo'n cb digital is zeker duidelijk zwanger of niet zwanger daar kan je mannetje niet omheen. Wel showen he die cb test:D

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hahaha...mannen ;). Hier geloofde hij het pas met de eerste echo. De streepjes zeiden hem niets, hij wilde bewijs zien ;).

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Laura: gefeliciteerd! :)

Willen jullie meekijken met mijn temp kaartje? Ik weet zeker dat het kruis in FF fout staat. Maar omdat nu mijn temp precies hetzelfde is als gister en dus blijft hangen, weet ik niet wanneer mijn eisprong nu was? Of gaat ie dan vandaag nog springen? En dan zit ik in ronde 10 en dan iedere keer weer die onduidelijkheid. Vanavond weer sexytime met manlief, voor de zekerheid.

15. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @Goldfishie; Zo aan je temp te zien is je ei nog niet geweest. Maar als ik uit ga van positieve ovutesten denk ik dat je ei op cd 22 is geweest. Wel apart dat je temp zo laag blijft. Misschien dat tie morgen zal gaan stijgen. Hoop het voor je. Hoe was je afscheiding? Heb je eggwhite of waterige kunnen spotten? Daaraan kan je ook zien. En als je afscheiding weer cremig of droog is dan is je ei echt geweest.

Ik hoop dat hier wat aan hebt. Ik temp ook nog maar 3 maanden en heb iedere maand ook wel weer wat aan me kaartje.

16. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Dames mag ik bij jullie op de lijst? Mijn eisprong was een week eerder dan verwacht.

Love1990, 23 jaar, ronde 5, eerste kindje, NOD 30 december

17. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
  18. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even iets heel anders:
    Er zijn mensen die spreken over 'sexytime' als er gevreeën 'moet' worden. Mijn vraag aan degenen die ook al wat langer wachten op een zwangerschap: Hoe houden jullie het 'sexy', deze 'sexytime'?
    Ik moet wel erg lachen als ik het weer lees:D. Mijn ervaring is dat het in de vruchtbare dagen totaal niet sexy is voor mij maar juist op de dagen waarop de kans op zwanger worden minimaal is.
    Hoe gaan jullie meiden om met die druk? Op commando vrijen is echt niet mijn hobby.
    De verpleegkundige gaf deze maand aan dat we diezelfde avond nog moesten vrijen en dan voor de zekerheid twee dagen later 's morgens...;)
    Pfff.... mijn libido daalt tot het nulpunt als ik 'moet' presteren.
    Ondanks dat mijn vriend en ik het fijn vinden om met elkaar te vrijen, moet hij zich op zo'n prestatiemoment ook wel even oppeppen.

Hoe houden jullie het leuk?

19. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Als eerste vertel ik nooit aan mijn man wanneer ik vruchtbaar ben. Hij kijkt daar niet naar hij ziet het wel wanneer we zwanger zijn.
    Op mijn vruchtbare dagen versier ik hem gewoon om te sexen. En heb ik in me hoofd dat we het voor het kindje doen. En dat geeft mij weer voldoening om die zin te maken. Daarnaast als we bezig zijn dan geniet ik altijd wel en hij ook. Het is alleen jezelf ernaar toe zetten.

20. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is wel een goede manier. Nu heeft mijn vriend soms gewoon zin omdat hij te laat uit werk is etc. en bleek het id praktijk best lastig hem te verleiden. Als hij de 'noodzaak' er dan van inzag, dan wilde het nog wel eens lukken.
    Klinkt wel heel triest hahaha! Zo erg is het ook weer niet maar toch legt het een druk, misschien nog wel meer op mij dan op hem.
    Ik heb dit denk ik sinds de 7e maand proberen ofzo, toen begon ik toch wel ongeduldig te worden en hebben we de frequentie wat opgevoerd.

Deel Deze Pagina