NOD lijst 16 t/m 31 december 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maline, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    ik zeg ook niet wanneer ik meest vruchtbaar ben.. want manlief kan daar niet tegen om seks te hebben voor het 'zaad' ik daarin tegen hou veel van seks dus is het voor mij altijd leuk.. en in de vruchtbare week doe ik gewoon iets meer mijn best om op te vallen :p..

2. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Vanmiddag (heel eigenwijs als ik ben ;)) nog een test gedaan. Deze keer van kv2v5. Nu lijkt het alsof er een vaag lijntje staat...

Zou het dan toch???? Over twee dagen nog maar eens testen...

Bijgevoegde bestanden:

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik zie inderdaad een vaag tweede streepje!

4. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ik zie m ook! Spannend!

5. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Ik kan van de test dag af en denk ook van de nod.

Moest net met spoed naar de dokter vanwege zeer pijnlijke scheuten bij m'n eierstok. Nu moest ik daar een zwangerschapstest doen en die was negatief, waarschijnlijk heb ik een pijnlijke eisprong gehad.

Heb vorige maand een miskraam gehad en denk dat m'n lichaam nog een beetje in de war is. :(

6. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @BibaBoe; ik zie 'm hoor! Best goed ook. Hoeveel dpo zit je?

7. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.226
    1.262
    113
    Ik mag helaas op rood, een paar dagen later als verwacht, maar vandaag toch echt ongesteld geworden :(

8. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

@Kim, mijn cyclus is het laatste half jaar wat van de regel. Normaal altijd 28 dagen maar het laatste half jaar uitschieters tot wel 33 dagen.

Mijn NOD zou dus minimaal vandaag en maximaal a.s. zaterdag zijn. Mijn vorige zwangerschappen testte ik pas na een week na NOD positief. Maar omdat ik zoveel symptomen had, toch maar eerder getest.

Wat ik nog wel even moet melden is dat toen ik deze test deed, de controlestreep direct verscheen, maar op de teststreep kwam een roze lijn horizontaal. Toen heb ik hem doorgespoeld met water en verscheen even later dit lijntje...

Morgen of vrijdag nogmaals testen!

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    9 DPO vandaag

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb alles nagelezen maar ik ben de helft vergeten.
    Test van hierboven is positief :)

Ik als iets over pretparken?! Als je zwanger bent mag je absoluut niet in de achtbanen. Dit vergroot de kans op een miskraam enorm! Niet doen dus.

Ik ben kapot, ga ff lekker een uurtje slapen :p

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik temp sinds eind augustus en vind het ieder ronde weer raar gaan. Misschien heeft mijn ei een winterdip ofzo? Ik wil morgen een hogere temp! De ovutest van vanmiddag was ook heel licht.

12. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Balen meid! Hopelijk hersteld je lichaam zich spoedig en kun je snel weer op een lijst!

13. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ik zie ook een vaag streepje!!:)
    Mag ik al feliciteren?.... GEFELICITEERD!!

14. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Wie doet ermee? Vrijdag testdag!:

Perzik 14 DPO
    AngelaV 9 DPO
    juf1985 12 DPO
    Yupgup 8/9/10 DPO
    Petrouschka 10 DPO
    Koekepeertje +/- 13 DPO
    kleinduimpje 11 DPO
    Laura123 14 DPO
    Gewoon1meisje ( vermoedelijk +- 10/11 DPO )
    Kim198, 11 DPO
    Zwangels, vermoedelijk 10 dpo

Sommerfugler 12 DPO / NOD
    ProudMommy86 +/- 12 DPO

Zet jezelf maar op de lijst

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik vertel het wel aan mijn man wanneer mijn ongi klaar is en wanneer ik de knaller op mijn ovutest heb. In de dagen rond de positieve ovutesten proberen we om de twee of drie dagen te doen. Meestal verleid ik mijn man in deze periode. Als ik zeker weet dat mijn eisprong is geweest vertel ik mijn man dat het niet meer verplicht hoeft. Meestal na een aantal dagen verleid hij mij, dus ik denk dat prestatieplicht ook meetelt bij een man. Maar gelukkig heb ik een man die redelijk snel verleid is, ook al is hij moe van zijn werk. Wij zijn inmiddels al in ronde 10, sinds 1 maart er voor gegaan en ik kan vertellen dat het zeker anders is dan in het begin. En ja, er zitten ook wel een paar moetjes in. Maar we doen het voor een goed doel. Ik kreeg vanmiddag een whatsappje van mijn man doorgestuurd, dat hij heel graag een baby met mij wilt. En voor de zekerheid wegens onduidelijkheid van mijn eisprong, gaan wij aan de sexytime vanavond! ;)

16. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ik weet ongeveer wanneer mijn ei komt dus die dagen ervoor "bereid ik mezelf voor" op meer sex dan normaal.
    In de dagen van mijn verwachte ei gaat de frequentie dus omhoog. Mijn vriend vind het niet erg. Maar moet wel oppassen dat het niet te veel wordt want als het dan echt "moet" wil hij soms niet meer en wordt het een echt moetje.

Wij proberen het in de ei dagen zo gevarrieerd mogelijk te doen anders wordt het een sleur en al snel moeten.

17. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Bibaboe, ik zeg gefeliciteerd!!!!!!!

18. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wordt langzaam gek! Ik heb altijd een regelmatige cyclus, nou op dit moment snap ik werkelijk niks meer van mn lichaam. Ben nu uitgegaan van een cyclus van 29dagen. En meestal heb ik de dag voor nod wel al wat bruin.
    Tot nu toe dus niks.
    Clear blue digitaal zegt niet zwanger maar als ik het staafje eruit haal zie ik toch wat:(:(:(
    Weet het niet meer, gekkenhuis!!

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

De digitale geeft altijd twee streepjes, daar mag je niet naar kijken ;)

20. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dat van digitaal wist ik niet.

Ik had gister ook een kv2v5, soms zie ik wat soms niet.
    Kijken jullie even mee??
    Misschien kan iemand hem in negatief zetten??

IMG-20131217-WA0018.jpg

Deel Deze Pagina