Thanks voor de reacties meiden! @TessaV; ik herken je naam volgensmij nog van het Augustus NOD forum. Wat jammer dat het nog niet gelukt is. Je zou eens kunnen kijken naar tarwekiemolie. Ik hoor er veel goede verhalen over en ik was wederom in 1x zwanger toen ik het slikte. Ik duim voor jou (en voor iedereen natuurlijk)
Tarwekiem slik ik nu ook een paar maand helaas geen succes nog.. Maar dit is bij iedereen anders natuurlijk Hopelijk wordt dit een mooie roze lijst.
Even een egoberichtje: Ik verlies enorm veel bloed deze keer. Misschien heeft het iets met de miskraam te maken nog. Echt heel vervelend. Dag 4 alweer en het lijkt voorlopig nog niet minder te worden
Ja dat kan wel kloppen, loop al weer even mee haha! Inmiddels wel een paar zwangere vriendinnen rijker! Ik ga het eens proberen! Bedankt voor de tip en dat je voor me duimt. Dat ik ik uiteraard ook voor jou en de rest hier op het forum! Vervelend dat je zo onwijs bloed joh! hopen dan het snel ophoudt!
Ik stond laatst ook met zo'n potje tarwekiem in mijn handen van kruidvat eigen merk maar wat is de werking van die capsules want ik zag dat er niet op staan. En gebruik je dat dan elke dag?
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 December 2013 ♥ 16. (3) : angelea - 33 jaar - ronde 7 - 3e kindje Momo81 - 32jaar - ronde 2 - 2e kindje Mams1 - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje 17. (4) : elsa84 - 29 jaar - ronde 7 na MK - 1e kindje Nahlatje - 20 jaar - ronde 8 - 1e kindje Brondy - 28 jaar - ronde 1 - 2e kindje Smurf2 - 28 jaar - ronde 13 - 2de kindje 18. (6) : Maline - 23 jaar - ronde ? - 1e kindje barbara1980 - 33 jaar - ronde 5 na MK (ronde 31) - eerste kindje Lizanne84 - 29 jaar - ronde 8 - 2e kindje Mop81 - 32 jaar - ronde 7 - 1e kindje Dreamer02 - 27 jaar - ronde 6 - 1e kindje Liesje12 - 32 jaar - ronde 2 - 2e kindje 19. (2) : napje1986 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Juul85 - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje 20. (3) : linnie88 - 25 jaar - ronde 4 - 1e kindje Furby - 27 jaar - ronde ? - 1e kindje Kim198 - 31 jaar - ronde 2 (ronde 1 na MK) - 2e kindje 21. (2) : Dribbel1978 - 35 jaar - ronde 10 - 1e kindje Cici86 - 27 jaar - ronde 1 na MK - 3e kindje 22. (4) : Mama0709 - 23 jaar - ronde 2 na MA - 2e kindje Ig86 - 27 jaar - ronde 9 - 1e kindje 2ekindjewelkom - 30 jaar - ronde 8 (ronde 2 na MK) - 2e kindje Teyla - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 23. (1) : Starry - 29 jaar - ronde 4 na MK - 2e kindje 24. (4) : Koekepeertje - 30 jaar - ronde 13 - 1e kindje Bibi24 - 26 jaar - ronde 2 na MK - 2e kindje Wendy27 - 29 jaar - ronde ? - 1e kindje Tessasv - 29 jaar - ronde 11 - 1e kindje 25. (4) : juf1985 - 28 jaar - ronde 4 - 1e kindje Petrouschka - 37 jaar - ronde 7 - 2e kindje Goldfishie - 32 jaar - ronde 10 - 1e kindje wondertjeinmaak - 25 jaar - ronde 14 - 1e kindje 26. (1) : mamajen - 27 jaar - ronde 1 - 2e kindje 27. (1) : Eerste - 23jaar - ronde 6 - 1e kindje 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (2) : gewoon1meisje - 26 jaar - ronde 1 - 1e kindje Tralala89 - 23 jaar - ronde ? - 1e kindje Totaal: 37 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
Volgens mij zorgt tarwekiemolie voor een betere doorbloeding..wat dus de innesteling zal bevorderen. Maar weet het ook niet precies..heb ze tot nu toe nog niet geprobeerd maar zit er qel aan te denken om ermee te beginnen!
Hier vanavond iets raars. Heb een ovu test gedaan en die blijkt positief te zijn! (steekjes onderin) zit op dag 5, net een zw test gedaan en die is helaas negatief!? Pffff snap er helemaal niks meer van!
@bibi24: ik zou maar snel aan de slag gaan! Die is hartstikke positief. Mijn zus is zwanger en het blijkt nu dat ze op dag 6 van haar cyclus haar eisprong had. Ze heeft 6 maanden lang op de verkeerde dagen geklust en juist op de goede dagen "even rustig aan gedaan"
Ik zou idd ook gaan klussen vanavond. Hier ook een heftige ongi. Heb ik normaal niet! Veel stolsel etc. Normaal ben ik 1 dag ongi. Maar denk niet dat het hier al over is morgen. Normaal 's avonds al weinig meer. We gaan weer volop verder deze ronde.
Nou idd! Daarom ben ik ook vroeg begonnen met testen Maar hier nog niks positiefs en vriend lief vanavond weg Dus we beginnen morgen haha Klinkt stom maar als t deze maand niet zo is overleef ik t wel. Zoveel feestjes en druktes eind december! Ook weet ik niet hoe fijn ik t vind om hoog zomer uitgerekend te zijn haha t is de 2e ik weet wat er gaat komen
Hoi dames, Mag ik ook weer op de lijst? AngelaV - 23jaar - 3e ronde - 2e kindje - NOD 27/12 Succes iedereen!😁
Goedemorgen dames! Ik kom me hier ook aanmelden.... Na een paar dagen overtijd, toch vanochtend ongi geworden! Op naar de volgende ronde! Hierbij de info voor de lijst; Armanda, 31 jaar, 3de ronde, 1ste kindje
@ Mams1: Thanx! Ik had me liever neit laten zien, maar ik zie ook weer veel bekenden, dus ook wel fijn! O ik moest de tekst in groen zetten en mijn NOD staat er niet bij..... Armanda, 31 jaar, 3de ronde, 1ste kindje, NOD 27 december
Welkom Had je in het vorige topic ook van de vage streepjes? Of verwar ik je met iemand?! Hopelijk deze maand meer succes!!
Nou gisteravond maar even gezellig gemaakt haha! Normaal altijd op dag 15 positieve ovutest. Wist niet dat het kon op dag 6, nou hopelijk na deze verwarrende cyclus over 2 weken goed nieuws! Geeft me toch een beetje hoop jou verhaal