Nee morgen (vannacht of morgenochten) verwacht ik ongesteld te worden. Vanochtend nog testen gedaan die staan hier op pagina 140...
oow dames, even ego... sorry hoor Net een CB Plus en een trekpleister 2v5 gedaan met het laatste restje ochtendurine. Moest wel ff knijpen om het tevoorschijn te toveren, maar uiteindelijk had ik genoeg voor een testje. De CB Plus geeft een mega ultra licht 2e streepje en ook de trekpleister laat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje zien. Ow wat vind ik het spannend. Het kan natuurlijk alle kanten op nu.... Na de MK ben ik wat negatiever geworden, dus ik hoop zo dat de streepjes de komende dagen donkerder worden. x
Hey Dames, En ik kan op het wachtbankje volop geklust deze week en nu is het nagelsbijten geslagen... Iedereen veel success!!
Ik word deze maand nog 38 jaar. We zijn nu 8-9 maanden bezig. Misschien nog niet heel lang t.o.v. andere meiden, maar ivm mijn leeftijd denk ik eraan om in januari naar de huisarts te gaan. Geen idee wat mijn opties dan zijn, misschien aan de clomid ofzo? Ik vrees dat mijn huisarts zegt dat we nog maar even door moeten gaan, omdat we al een dochter hebben. Als meiden ideeën of tips hebben ( of andere geruststellende woorden )dan hoor ik het graag!
Ik zou een CB digi gaan kopen voor morgenochtend, als ik jou was! Ik wil wel graag foto's zien hoor!! Spannend!
@Petrouschka; de vorige keer (MK 9,5 week) gaf de CB digi met indicator eerst nog 'niet zwanger' aan, toen het streepje op de KV ook nog zo'n tuurstreepje was. Pas 2 dagen voor m'n NOD weer geprobeerd. Toen was de KV ook wat donkerder geworden en toen gaf ie 'zwanger' aan. Ik doe de CB digi zaterdag, tenzij de streepjes niet donkerder worden óf ik ongesteld word (o wat zou ik balen als het laatste het geval is)
Even ego berichtje sorry,. Ik word even gek van mijn lijf. Gister 1 veeg bloed, heel licht roze, bij die ene veeg gebleven,daarna alleen maar bruin verlies. Vanochtend leek mijn ongi doorgebroken te zijn, was meer rood dan gister, dus hup tampon erin, net verschoond, geen rood meer te zien en weer alleen bruin, aargh! Wat wordt het nou? Pff moest het even kwijt, ik ga gauw weer, even buiten spelen met de kids.
Ik dacht mijn ei al gehad te hebben op cd 12, maar blijkbaar toch niet gisteren de hele dag slijm. Ben gisteren eens begonnen met tempen, I know een beetje laat. Gisteren was die 36.4 vandaag 36.8 (betere thermometer gekocht), als die nu zo blijft was het de eisprong? Vandaag is cd 21 dat wil zeggen dat mijn nod eigenlijk in jan is.
Ik ook alleen op de kv.. maar we zien dus wel wat! Edit: Bij uitzoomen op telefoon zie ik ook een heel licht+ je
Thanks meiden voor jullie reacties op mijn ego-posts... Ik weet het ook niet. Ik had voor 10dpo misschien wat mooiere streepjes verwacht. Urine was écht donkergeel, bijna oranje. Je zou toch zeggen dat dat voor 10 dpo wat mooiers op zou mogen leveren, maar ik klaag nog maar niet totdat ik rood zie... Ik heb overigens niet het gevoel zwanger te zijn, maar ook niet het gevoel ongesteld te gaan worden. Als ik inderdaad zwanger blijk te zijn dan heb ik Zondag m'n innesteling gehad. Toen heb ik 's avonds krom gelegen van de buikpijn. Ook zaterdag veel buikpijn gehad, maar Zondags was écht wel iets heftiger. Dat was 6 dpo.
Heb bij twee vorige zwangerschappen ook steeds innestelingsbloeding gehad. Maar heb ook elke maand wat stotting voor mijn maandstonden echt starten... heb echt buikpijn en rugpijn, dus vrees er voor...