NOD lijst 16 t/m 31 december 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maline, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Nou meiden ik kan jullie zeggen ik heb 7dpo overleeft. Geen daling maar ook geen stijging de afgelopen 4 dagen. Temp is op 37.0 gebleven. Dus ik zit nog in de race. Yeah!
    Maar ben toch bang dat me temp toch gaat dalen. Alleen weet ik niet waarom. Ik heb het waarschijnlijk al zovaak zien gebeuren.

Maar het positieve is dat het normaal al op 7dpo is en nu niet. Dus ben erg blij dat ik nog in de race zit.

Kim ik zie ook wel wat in je testen ik hoop voor je dat je testjes binnenkort donkerder worden. HCG verdubbeld met 2 dagen dus misschien morgen al een donkerdere test. Spannend meid!

IK zal alweer meiden op rood,k*t gewoon zeg. Ik weet hoe het voeld en leef met jullie teleurstelling mee. 2014 is jullie jaar.

Groetjesssss Kitty

2. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

@Kim het lijkt op de kv2v5 wel een lijntje te staan. Op die andere zie ik niets.

@Arka, dat is schrikken. Maar afgaande op je voorgaande zwangerschappen zou er nog geen reden tot paniek hoeven zijn toch?

Hier heb ik vanochtend nog een actiontest gedaan, omowit. En net nog een kv2v5 en ook daar alleen met heul veul fantasie een licht streepje te zien...

De moed zakt me in de schoenen en twijfel slaat toe... zal het dan toch weer niet zo mogen zijn????

3. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Heyyy Lievert,

Maak je niet druk meid alles komt goed. Als het deze ronde niet raak is kan je zeker een bezoekje brengen aan de HA. In pricipe had je gezien je leeftijd na 6 rondes al kunnen gaan. En de HA is verplicht je dan serieus te nemen.

Uiteraard klinkt jouw onzekerheid helemaal niet gek hoor. En ik hoop voor je dat je bezoekje aan de HA niet nodig zal zijn. Ik voel me ook gewoon goed. En heb niet meer klachten dan de normale pms.
    Alles komt goed en we slepen elkaar gewoon mee deze laatste week van ons.

Dikke kus en knuffel.

4. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zei het gister toch. Leuk dat mijn inzicht goed was. Enne welkom op het wachtbankje.

5. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Heyyyy,

Me temp is nog steeds het zelfde als gister dus ik zit nog in de race.:)
    Al ben ik wel bang dat het morgen weer omlaag zal gaan. Maar vergeleken met andere maanden heb ik voor vandaag 7dpo overleeft.

Hoe is het met jou, Al kwalen om te delen.

Groetjessss Kitty

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Wanneer is je NOD Bibaboe?

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Zo, die action testen geven wel heftige controlestrepen zeg. Maar verder.... wit.

8. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

@Arka, mijn nod is ergens tussen gisteren en a.s. zaterdag... Maar bij mijn vorige twee zwangerschappen testte ik pas een week na nod positief. Schijnbaar maak ik traag hcg aan...

Het testen of willen bevestigen van mijn gevoel lijkt bijna obsessief te worden...

Ik wilde net de actiontest van vanochtend weggooien totdat ik dacht "goh laat ik hem eens uitelkaar halen". Nu kwam er een licht roze streepje tevoorschijn dat schijnbaar net onder het randje van de cassette zat...

Wat denken jullie? Geeft dit, na de test van gisteren, nog hoop???
    Kan zo'n teststrip wat verschoven zitten in zo'n cassette?

Bijgevoegde bestanden:

9. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Ff snelle reactie lees vanaaf alles bij!

Kim en kleinduimpje, op AL jullie fotoos zie ik streepjes! !!!!!!! Misschien heb ik een streepjes telefoon hahahaha maar ik heb goede hoop voor jullie!

Goldfish, jeeeeeeeej eindelijk stijging! !

Arka, hopen op t goede dat t een innestelingsbloeding was?!?

10. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Kan het niet zijn dat de test niet goed is doorgelopen? Doe eens wat water op de strip waar je normaal overheen plast. Blijft de streep dan staan?

11. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Bibaboe, ik denk dat er verdrr geen streepjes kunnen komen dus ik zou zeggen hoop houden en morgenochtend weer testen!!!!!

12. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

@AngelaV ik heb er even wat water door heen laten lopen, maar de streep blijft staan.

Zou het dan toch....

13. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ik vond m zo ver naar rechts staan, vandaar dat ik dacht dat ie niet goed was doorgelopen. Maar als hij blijft staan klinkt dat wel hoopvol. (Over)morgen weer testen, als je dat volhoud:D.

14. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Bibaboe: Had jij gisteren ook getest? Ik zie het streepje, maar lijkt idd ver naar rechts, maar dat is geloof ik altijd op die rare action testen. Je moet ze echt slopen anders zie je niks

Heb net ook een doosje gekocht. Die pies ik dadelijk effe onder en dan horen jullie wel wat het resultaat is. Vorige keer waren ze bij mij later posi dan de KV 2v5

15. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

@Kim ook testverslaafd ;)

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @kim: op de kv zie ik wel wat, die andere niet maar ben ik ook niet mee bekend. Haha wacht op je actiontest :D.

@angela: ik zie wel wat. Stond het streepje nog wel net in het venster of echt helemaal er buiten? Ik heb ze vorige ronde ook gebruikt en vond de c-streep ook al zover uit het midden staan :).

@kitty: Jeej, geen tempdaling :). Krijg al testdrang ;). Heb al paar dagen veel buikpijn. En gisteren een drukkend gevoel op bm. Maar ja, we wachten maar weer. Misschien morgen een testje afhankelijk van temp :cool:.

17. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @Moon; Ik zag dat jouw temp ook het zelfde is gebleven. Netjes!
    Testen op 8 dpo is dat niet erg vroeg? Krampen had ik gister ook maar dat kwam doordat ik een grote boodschap moest doen. Darmen waren gister erg van streek en nog heb ik er geen verklaarbare reden voor. Vandaag geen last van alleen merk dat het wel moeilijker gaat dan normaal. En de pijn in me boobs lijken wel weer meer te zijn geworden. Kan echt geen bh meer verdragen. Verder rommeld het erg in me buik en heb ik met regelmaat steekje hier en daar. Onderbuik is ook gevoelig bij aanraking en opgezet. En ik heb het koud.

Maargoed zoals je weet hecht ik er geen waarde aan en zal het wel pms zijn.

We moeten nog ff een klein weekje volhouden. En idd ik leef ook van dag naar dag met me tempje. Hoop dat tie van mij hoog blijft en anders is het nog game over.

Groetjesssss

18. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie allemaal testen langskomen waarbij ik enorm moet turen om überhaupt iets te zien.
    Is een positieve test altijd zo vaag of kan je ook gewoon een dikke streep (of kruisje) hebben?
    Lijkt me zo leuk een foto te zien van een duidelijke streep ernaast, net als de controle streep.

19. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb niet getest. Ik denk dat je de test van bibaboe bedoeld;)

20. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Vanaf 12 DPO zijn het meestal wel duidelijke testen. Maar de vroegtesters onder ons moeten turen :p

Deel Deze Pagina