@Laura; jeej!!! @hier; 11 dpo CB Plus lijkt iets zichtbaarder maar nog steeds ultra-tuur. Kv 2v5 is eerder lichter dan gisteren. Gisteravond 2 koffie en 2 glazen Sap op. Misschien is dat de reden. Anders heb ik er geen goed geboel over..
Gefeliciteerd Laura! Ziet er goed uit. Mijn test is omowit volgens mij. Bloed is nog niet helemaal doorgekomen dus ik ga maandag nogmaals testen. Cyclus kan ook in de war zijn door vorige MK. We zullen het zien. Bekijk bijlage 358644
Nee, helaas! ik had een negatieve test! Door de hormonen die ik gebruik zal het nog een dag of 3/4 duren voordat ik ongesteld ga worden. Jammer de bammer! Ooo... ik heb die test al weggegooid!
@laura: duidelijker kan niet... Hier 1 mooie omo-witte test.. Nu ga ik denk ik maar wachten tot dinsdag morgen.. Want zondag op maandag ben ik een nachtje weg..
Laura, congrats!!!! Kim, je cb is duidelijker toch? Foto. .. Testers. ..wat is dit nou??? Ik wou allemaal roze streepjes zien!!!!! 2dan he!
Hopelijk komen er nog wel positieve testen voorbij!! Maar het kan toch ook zo zijn dat je HCG heel langzaam op gang komt?
@laura: die is mooi en duidelijk ! Gefeliciteerd! @de rest: wat is dat nou? Kom op met die roze testen. @hier: ff verplaatst vandaag ineens mijn eisprong?? Zou vandaag 8dpo zijn en nu ineens weer 7...snap er niets van. Is ook eerste ronde dat ik test .
Wauw laura! Gefeliciteerd! ! Ik heb natuurlijk weer een mega tuurstreep, waarvan ik twijfel of ie er wel echt staat... En waar is de rest? ?
Ik zeg, ZET MIJ MAAR OP ROZE !! Het is nog licht, maar al donkerder als gisteren. Voel me ook echt zwanger. Zondag test ik nog een keer en dan hoop ik op 1e kerstdag een mooie digitale test te hebben.
Nou... Niet veel te zien... Ik test straks nog een keer als urine donkerder is. @Kleimduimpje; gegeliciteerd!!!
Veel steken in mijn buik, sta aan de diaree, hele dag een vol gevoel (terwijl ik normaal een hele dag kan eten) mijn borsten zijn gevoeliger en ik ben lekker kribbig hahaha