Kim ik zie m ook weer...kan toch niet dat er op AL jou testjes iets te zien is en er niks zit??! Misschien Late innesteling gehad??! Post je strax weer een foto? Kleinduimpje, ohjaaaa dat volle gevoel herken ik wel van de zwangerschap van m'n dochter...maar dat was ook alles hahahaha. Kon toen ook heel weinig eten steeds...zat zo snel vol! Opzich niet heeeeeel vervelend met de feestdagen-kilo's in het vooruitzicht
Van harte gefeliciteerd! Wat jammer dat er verder nog weinig roze is... Wie weet over een paar dagen. Ik heb besloten om vandaag eens niet te testen. Misschien dit weekend. Voor iedereen die nog test vandaag toi toi toi!
@kleinduimpje gefeliciteerd ! Ik heb dezelfde klachten. Alle dames met een negatieve test :x hoop dat er toch meer roze komt hoor.
Vrijdag testdag!: Perzik 14 DPO AngelaV 9 DPO juf1985 12 DPO Yupgup 8/9/10 DPO Petrouschka 10 DPO Koekepeertje +/- 13 DPO kleinduimpje 11 DPO Laura123 14 DPO Gewoon1meisje ( vermoedelijk +- 10/11 DPO ) Kim198, 11 DPO Zwangels, vermoedelijk 10 dpo Sommerfugler 12 DPO / NOD ProudMommy86 +/- 12 DPO Zwanger, Negatieve Test, Twijfeltest,
Vrijdag testdag!: Perzik 14 DPO AngelaV 9 DPO juf1985 12 DPO Yupgup 8/9/10 DPO Petrouschka 10 DPO Koekepeertje +/- 13 DPO kleinduimpje 11 DPO Laura123 14 DPO Gewoon1meisje ( vermoedelijk +- 10/11 DPO ) Kim198, 11 DPO Zwangels, vermoedelijk 10 dpo Sommerfugler 12 DPO / NOD ProudMommy86 +/- 12 DPO Arka: 9, 10 of 11 DPO Zwanger, Negatieve Test, Twijfeltest,
Hoi meiden ik mag helaas op rood. Sinds vanmorgen bruinverlies.. precies op tijd. Dames met een positieve test gefeliciteerd. Meiden die nog wachten succes!
Nou hier ook poepie chagrijnig last van mn rug en darmen maar nog steeds niet ongi En na al die negatieve testen durf ik niet meer. 5dagen overtijd negatieve testen is voor mij toch echt een raadsel
Gefeliciteerd meiden. Bloeden heeft goed doorgezet gisteravond dus echt ongesteld nu. En misselijk bah bah. Naja mag iig borrels drinken met kerst en de jaarwisseling
Mijn test vannacht om 5:00 was negatief. Werd misselijk wakker en moest plassen dus gelijk maar getest. Weet niet hoelang ik op uitslag heb gewacht. Vanmorgen was die kruidvattest wel positief met licht streepje maar dat kan gedroogd zijn toch? Ben nog niet ongesteld dus twijfel nog klein beetje... Gefeliciteerd voor de zwangeren!
Gefeliciteerd laura en kleimduimpje!! Hier was ie omo. Ik twijfel ook weer op hoeveel dpo ik zit... maar als ik op minder dpo zit, kan ik bijna niet zwanger zijn, zo lang leeft sperma niet Morgen nog een testje om te checken, zondag kerst vieren.