Vrijdag testdag!: Perzik 14 DPO AngelaV 9 DPO juf1985 12 DPO Yupgup 8/9/10 DPO Petrouschka 10 DPO Koekepeertje +/- 13 DPO kleinduimpje 11 DPO Laura123 14 DPO Gewoon1meisje ( vermoedelijk +- 10/11 DPO ) Kim198, 11 DPO Zwangels, vermoedelijk 10 dpo Sommerfugler 12 DPO / NOD ProudMommy86 +/- 12 DPO Arka: 9, 10 of 11 DPO Zwanger, Negatieve Test, Twijfeltest,
@kleinduimpje: thanks.... ik wist al genoeg toen het streepje niet duidelijker werd. Heb nu kramp en helderrood bloedverlies
@Kim198 wat jammer dat je nu toch ongesteld geworden bent. Jij had toch ook vaag positieve testjes de afgelopen dagen??? Ik durf niet te testen vandaag, bang voor weer van die twijfelachtige/witte testjes... Morgen of zondag test ik nog wel weer als ik tenminste niet voor die tijd ongi geworden ben.
Ik heb getest en dacht eerst dat die omowit was, maar toen verscheen er een tuurstreepje......ik heb het vaker gehad dus hoop dat het nu echt is. Krijg het niet op de foto. Zondag weer testen. Ik mag op twijfeltest
meiden op rood.... heel veel sterkte en succes de volgende ronde! Meiden op roze, hoera! van harte gefeliciteerd he!
@alle dames op rood balen zeg! @ zwangere dames: gefeliciteerd, wat een mooi (kerst)cadeautje hebben jullie gekregen! Een hele fijne zwangerschap gewenst! @hier: helaas gisteravond de duivels gearriveerd. Na een overduidelijke ovutest deze ronde (ik weet nu op welke verschijnselen ik écht moet letten) helaas toch niet zwanger. Ik ben deze maand nauwelijks op het forum geweest omdat ik het heel druk heb gehad met mijn opleiding en heb dus ook geen tijd gehad om mezelf gek te maken. Hopelijk lukt dit volgende ronde weer! Ik wens iedereen hele mooie feestdagen, en hopelijk een heel vruchtbaar 2014 xxx
Vrijdag testdag!: Perzik 14 DPO AngelaV 9 DPO juf1985 12 DPO Yupgup 8/9/10 DPO Petrouschka 10 DPO Koekepeertje +/- 13 DPO kleinduimpje 11 DPO Laura123 14 DPO Gewoon1meisje ( vermoedelijk +- 10/11 DPO ) Kim198, 11 DPO Zwangels, vermoedelijk 10 dpo Sommerfugler 12 DPO / NOD ProudMommy86 +/- 12 DPO Arka: 9, 10 of 11 DPO Zwanger, Negatieve Test, Twijfeltest,
@Klein Duimpje: gefeliciteerd! supergaaf! Zet mij maar op allebei de lijstjes op ROOD . Helaas toch geen herkansing voor ons, deze kerst. Ik ga mee naar 2014. Heel veel succes aan de meiden op het wachtbankje. Ik blijf hier meelezen, dus ik ben benieuwd.
@alle dames kop op en op naar de volgende ronde! @ zwangere dames: WOW Super!! Gefeliciteerd met dit vervroegd kerstcadeautje!! @hier, ik zit pas op 2 dpo dus moet nog effe wachten voordat ik kan testen.
Goedemorgen ladys Wat weinig roze zeg. Ik had van het lijstje zeker wel meer als de helft op roze verwacht. Maar wat niet is kan nog komen. Meiden op rood, eruggggg balen en 2014 wordt jullie jaar. @hier, ik ben erg blij om weer te mogen mee te delen dat ik nog in de race zit. Temp is gestegen met 2 tiende. Nu op 8 dpo erg spannend. Morgen maar weer verder kijken wat mijn Temp gaat doen. Gaat tie morgen alsnog zakken is het vooralsnog game over. Vanochtend wel wat raars ontdekt. Na met ml te hebben geklust waarna ik naar het toilet ging. Tijdens het afvegen aardig wat roze afscheiding met hierin een draadje bloed. Tot nu niets meer gespot. Heb ook expres een witte onderbroekje aangedaan om het in de gaten te houden. Zou het door het klussen komen of is het een innesteling? wat denken jullie? Groetjesssss Kitty
Dames die tempen: Kan ik nu ik op 2 DPO zit ook tempen of kan ik het beste wachten totdat de nieuwe cyclus begint?
Eeeh meiden, ik geloof dat ik toch op twijfeltest mag... Wat denken jullie?Dit was een een kwartier laten, dus 10 minuten buiten de tijd..
Ja wel heel gek toch? Ik heb wel roze/bruin en rood verlies gehad, overigens lang niet zoveel als met ongesteldheid, maar het streepje staat er... Laat de maandag maar komen!