NOD lijst 16 t/m 31 december 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maline, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Gefeliciteeeeeeerd zwangeren:D
    Meiden op rood erg balen en wellicht wordt 2014 jullie jaar;)

Hier is het helaas game over:(
    Temp is vanochtend enorm gedaald van 37.2 naar 36.8. Dus zoals altijd eenmaal een daling dan zet de daling verder door met als gevolg een ongi. Of er moet morgen een wonder gebeuren dat me temp ineens zal gaan stijgen. Maar ik heb daar een hard hoofd in.
    Ik weet wel geen bloed geeft moed maar helaas is mijn temp erg voorspelbaar.
    Ik had gister nog even bij de kruidvat 2 dozen testen gehaald met het idee om vanochtend te gaan testen. Helaas denk ik dat ik ze voor niets heb gehaald en ben ik iig voor komende ronde voorzien.
    Ik ben wel een beetje teleurgesteld omdat me temp toch deze ronde vrij lang hoog bleef maar helaas heeft het deze ronde het weer niet mogen wezen. Nu maar wachten totdat de duivels zich gaan melden over 4 dagen.

Meiden die nog gaan testen ik wens jullie heel veel succes en hoop dat er nog veel roze bij mag komen.

@ Lijst ik zou hem wel bij willen houden.

Groetjesssss Kitty

2. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Alle dames op roze gefeliciteerd!

Alle dames op rood, balen! Maar 2014 gaat echt zo'n goed jaar worden!

Hier nog steeds geen ongi, maar ook geen positieve test... Als ik uit ga van mijn (tot een half jaar geleden) normale cyclus, dan had ik afgelopen woensdag mijn NOD. Als ik kijk naar mijn schommelende cyclussen van het laatste half jaar, dan zou de langste cyclus morgen mijn NOD zijn...

Mijn vorige twee zwangerschappen had ik pas een week na mijn NOD een positieve test, dus het zou nog kunnen.

Mijn klachten zijn er nog wel steeds, maar mijn hoop wordt wel steeds minder. En daarmee slaat ook wel een beetje de paniek toe. We hebben ivm mijn leeftijd besloten om nog te proberen tot volgend jaar april. Dat betekend dat, wanneer het deze maand niet raak is, ik nog maar 3 pogingen heb...

Ik weet dat ik met twee gezonde kinderen niet mag klagen, maar als de wens zo sterk is, is de teleurstelling even groot...

Iedereen een goed weekend!

3. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nu toch wel wat rood, dus ga er vanuit dat vandaag de eerste dag van mn menstruatie is...
    Pff... lastig zeg, als je zo onduidelijk ongi wordt, wanneer is dan je eerste dag.

4. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Meid wat vervelend dat je temperatuur gedaald is zeg:(
    Hoop voor je dat er morgen een wonder gebeurd.
    Hier vanmorgen temp 37,1 en kv test negatief helaas...

5. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Jammer!:(

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hier nog niks op de testen... ja met wat verbeelding :p

Nog geen rood, wel winderig, meestal is dat het teken dat mijn ongesteldheid begint... :(

7. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames! Hier ook nog geen bloed, maar wel een tempdaling. Aangezien mijn LF tussen de 10-13 ligt, zou ik tussen gister en maandag ongi kunnen worden.
    Al een paar dagen buikpijn, zijn geen ongikrampjes, borsten zijn voller en mijn buik maakt herrie.
    Wilde vanochtend testen, maar durfde niet meer toen ik de tempdaling zag :(

Dames op roze gefeliciteerd!
    Wachtende dames: Er moet echt meer roze bijkomen hoor!

8. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Ik zit nu op 11-12 DPO :) ben zo blij, ondanks dat ik het ook weer super spannend vind omdat ik voor de geboorte van onze zoon 3 miskramen heb gehad, maar ik blijf positief denken :)

9. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Gefeliciteerd !:D

10. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden ben ik weer:D

Ondanks die tempdaling kon ik het toch niet laten om de gekochte testen een te gebruiken. Heb 3 uur niet gedronken doordat ik een dutje op bed heb gedaan was zo moe. Dus dacht ach waarom niet.

Maare ik zie een heel licht 2de streepje als ik de test voor het raam in het daglicht hou. En dan zonder turen. Ik sta gewoon perplex ik kan het niet geloven. Heb al zovaak een test gedaan en altijd zijn ze omowit. Ik zit nu op 9 dpo en dus 4 dagen voor nod. Morgen weer testen en dan met ochtend urine. Ik ben benieuwd ik hoop zo dat het echt is.

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden, hoe gaat het hier?

Tot nu toe gaat het redelijk goed op het wachtbankje. Vandaag voor het eerst heel ligt testdrang.
    Ei was dit keer op cd14 ipv cd16 of 18. Weet niet zo goed wanneer NOD te verwachten omdat mijn LF niet constant is. Dus laat mijn NOD gewoon staan. Als ik dan nog niet ongi ben heb ik een goede reden om te testen :)
    Verder voel ik me wel anders, sneller moe en chagrijnig. Maar dat kan ook door andere zaken komen die momenteel spelen.

Ik wens iedereen veel succes nog met wachten.

Voor de zwangeren onder ons: Gefeliciteerd!
    Voor de meiden die al op rood staan: knuffel en veel succes in de volgende ronde :)

12. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kitty ik zou wachten tot 12 dpo. Vaak toch duidelijker..

Mensen op rood echt shit. 2014 gaan jullie knallen !!

13. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Word het toch nog spannend bij jou!

14. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    De test lijkt donkerder geworden. Hier kijk maar. Wat denken jullie? In het echt is tie donkerder.

15. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    ik ben ook weer van de partij...::p nod 28 -12
    22 jaar 1ste ronde

16. AzA

AzA Niet meer actief

Jaaaa ik lijk wat te zien!!! Moet wel turen er voor. Ik zou over 2 dagen nog een test doen. Is die vast duidelijker! Spannend!

17. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    vanmorgen roze op mijn papiertje en lichte krampjes nu weer gestopt temp. nog steeds 37,5 wat kan dat zijn 6 dagen voor nod:-0

18. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    @kitty Ik zie ook iets, mijn van gisteren is iets donkerder en die van vandaag lijkt hetzelfde. (Mijn urine was vanmorgen minder geel dan gisteren.)

19. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Innestelling?

20. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Louloulo.. Zag dat jouw nod ook 29 dec is. Op hoeveel dpo zit je?
    Ik vandaag 7/8 dpo.

Wou dat ik al kon testen :(

Dames met een positieve test.. Gefeliciteerd!!
    Voor alle anderen.. Sterkte en veel geduld gewenst!

Deel Deze Pagina