NOD lijst 16 t/m 31 december 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maline, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    loulou had gister een actiontest gedaan .. hebben die testen ook indrogers? neem aan dat het nog te vroeg is.. heb die testen nooit gehad.. als ik weet hoe ik foto kan plaatsen hier plaats heb in mijn album zou je graag van jullie willen weten of het een indroger is

2. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Test van vanmiddag:). Ik begin het te geloven

Bijgevoegde bestanden:

3. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Mijn NOD stond nog op een gemiddelde van mijn cyclussen. Volgend mij zit ik 10-11DPO. Ik hoop maandag op een duidelijkere test. En als hij maandag duidelijk is doe ik samen met VL op kerstdag de CB.
    VL geloofd het enkel als het door een computer getoond word. :D
    En ik wil geen digitale testen meer verprutsen.

4. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Spannend Louloulo! Hou ons op de hoogte!
    Zou wel erg leuk zijn zo een test op kerstdag!

5. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0

Wauw! Gaaf hoor.
    Gefeliciteerd meid.

6. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Geen ervaring met actiontesten. Je kan ook een bestand toevoegen aan je bericht, bij overige opties.

7. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    de foto kan ik hier niet uploaden dus hij staat in mijn album hoor graag jullie mening

8. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Er staat een streep, maar ik vind ze er eerder grijs uitzien. Welk kleur is het? Als het grijs is het een indroger als het roze is zou het raak kunnen zijn.

En anders eens gewoon water laten doorlopen, indrogers verdwijnen dan normaal.

9. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    2 kleuren.. roze boven en grijs midden

10. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Wauw wat een hoop licht positieve testen. Hebbben jullie ook dat de testen in het echt donkerder zijn dan op de foto hier op zp. Ik ga morgen ochtend weer een testje doen. want deze test was met middag urine. Dus hoop dat tie morgenochtend wat donkerder is.

Net boodschappen wezen doen en maar gelijk een cb digitaal wezen halen. Deze ga ik doen op mijn nod op 1e kerstdag. Het streepje wat ik nu had was wel roze.

Gister had ik tijdens het afvegen ook roze met een sliert bloed erbij dus ik ga ervan uit dat het innestelingsbloeding was. Dus als ik idd zwanger ben is het nog erg pril dus hopen op een plakkert.
    En voor jullie ook natuurlijk;)

Groetjesssss Kitty

11. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Woww toch wel wat testen met lichte strepen.. Hopen dat die over een paar dagen toch helemaal goed zijn!!! Ben benieuwd!!

12. Wolken

Wolken Lid

18 dec 2013
    62
    5
    6
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Moest ff terugscrollen of ik op de lijst stond. Ben helaas ongi geworden afgelopen woensdag. M'n cyclus lijkt steeds korter te worden!
    Veel geluk voor degene met n lichte streep!!

13. mevr

mevr Lid

10 jul 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik heb een vraag, mijn vriend en ik zijn met ronde 2 bezig geweest.
    Nu is het zo dat ik vandaag mijn menstruatie had moeten krijgen.
    Ik word altijd ongesteld wakker!
    Dat heb ik vandaag dus niet gehad.
    Maarr..
    Ik heb wel na het plassen licht roze slijm/bloed bij het afvegen.
    Weet iemand of dit innesteling kan zijn en dat ik zwanger ben.
    Of dat er tot ons groot verdriet toch weer een menstruatie aankomt?

X

14. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Ik zit met dezelfde vraag. Ook vandaag toevallig NOD en lichtroze bloed bij afvegen. Vanmiddag in elk geval. Net niet meer, nu witte afscheiding. Als je op internet gaat zoeken zou dit nog de innesteling kunnen zijn. Er zit waarschijnlijk niets anders op dan afwachten..;)

15. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Ik heb net even de grootste shock ooit meegemaakt!
    Dus nog even vertellen: mijn nod was 18 december. Ik werd ongesteld 10 dagen te vroeg (maar had gerekend op lange cyclus van 46 dagen, dus het kon eventueel wel..).
    Maar ik had er een raar gevoel bij. Ik had amper buikpijn en het was ook geen rood bloed, maar eerder bruin en slijmerig. (sorry voor de details).
    Na drie dagen was het voorbij en nu had ik sinds gisteren een heel klein beetje bruine slijmpjes.
    ik had er gewoon een raar gevoel bij..
    Nu waren vriendlief en ik net sushi gaan halen, ik had nog een testje liggen en beetje impulsief die net even gedaan.
    En wat verscheen er na 30 seconden??

Bijgevoegde bestanden:

16. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Wauw! Wat gaaf! Gefeliciteerd!

17. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!
    Hier al hele avond drukkend gevoel links langs m'n blaas/schaambot...die kant voelde ik ook m'n eisprong en m'n ei-reis( klinkt stom maar denk echt dat t dat was hahaha)
    Nu zo'n drukkend gevoel en beetje ballonnetje in m'n buik/Blaas gevoel...
    Herken dit zo van toen ik zwanger was m'n van dochter...had toen verder ook geen symptomen zoals pijnlijke (.)(.) of misselijk...ook nooit gehad,alleen snel vol zitten em dat ballonnetje...
    Maar wil mezelf miet gek maken want tis nog veeeeeeel te vroeg om iets te voelen...pfff raar gedoe...
    Naja komende week nog maar even afwachtten...maandag nog even boodschappen doen voor xmas met zusje, en dinsdag nog even werken...daarna kerst...en ALS ik dan nog geen ongi heb vrijdag...testen met ml

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Kleinduimpje en maline: gefeliciteerd! Geniet er lekker van! :)

Spannend Giggle! Ik duim mee!

Er moet nog veel meer roze op de lijst bijkomen hoor! Het is veel te rood gekleurd. Balen voor de meiden op rood, op naar de volgende ronde.

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ik zie hem zonder turen :)! Jeej!! Benieuwd naar je test morgenochtend. Kan zijn dat er niet veel verschil met deze test is, maar dat is normaal hoor! Pfff...ik wil ook ;).

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Dat zijn nou de mooie verhalen :). Ehum, heb je de sushi opgegeten of laten staan?? Leuk leuk leuk.

Deel Deze Pagina