Hihi, nee de sushi heb ik maar laten staan! Heb een kop thee gezet om even te bekomen. Wel fijn zo net voor de feestdagen, maar voel me al superschuldig, want aangezien ik dacht dat ik ongesteld was geworden, heb ik wel af en toe wijntjes gedronken en een sigaretje gerookt op een feestje.. Maandag maar meteen naar HA bellen. Hij weet dat ik sowieso erg bang en nerveus nu, want mijn zusje had anderhalf jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die ze redelijk laat hadden ontdekt en zij heeft eierstok en eileider moeten laten verwijderen.. Was toen ook al een jaar aan het proberen. Wanneer zouden jullie het trouwens vertellen tegen mensen? Ik vind het superleuk om met kerst te zeggen (enkel tegen gezin), maar aan de andere kant durf ik niet zo goed, want wil mijn ouders niet weer ongerust maken..
Daar zou ik me maar geen zorgen over maken hoor , maar wel nu stoppen haha. Bloedband komt pas na paar weken...qua alcohol dan hè! Tja wanneer vertellen? Wij hebben destijds de eerste echo afgewacht...wilde zeker zijn dat ik zwanger was...intacte zwangerschap dus en dat was met 7w1d (geloof ik). Paar dagen daarna aan mijn ouders verteld en schoonouders een week later, omdat het niet lukte om elkaar eerder te zien.
Heb me redelijk rustig gehouden, maar in die laatste week van het wachtbankje begin ik altijd zenuwachtig te worden.. Meer meiden die dit hebben?
Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je in shock bent. En wat een toeval dat je nog even testte! Hier: ik was er vorige week zo zeker van dat het raak moest zijn.. maar nu geloof ik het steeds minder. Ik denk dat ik morgenochtend ga testen. Kan toch niet wachten Nog meer meiden die morgenvroeg gaan testen? ?
Ja ik ga morgenochtend ook testen! Vrijdag was mijn NOD en kwam een vaag streepje op de test. Mijn vriend en ik dachten dat de test negatief was, maar later las ik op internet dat je dan gewoon zwanger bent! Hahah dat is even leuk nieuws. Durven toch nog niet heel blij te zijn, dus morgenochtend testen en als die ook nog wat licht is, dinsdag nog een keer. Spannend dus!
Vanmorgen weer getest. Twee dagen geleden had ik mogelijk niet de volledige tijd afgewacht en toen zag k paar uur later een heel licht tweede streepje. Vanmorgen dus weer getest met klokje erbij haha. Weer kruidvat 2v5 test en nu binnen de tijd een tweede licht streepje. Echt niet omo wit. Je ziet het streepje lopen maar wel zielig dun gekleurd. Ook had ik nog een gewone test van Test Point liggen dus die ook maar gedaan als check... die was omo Wit!! Snap er nu niets meer van. Heb al dagen buikkramp,nog steeds witverlies,niets te.bekennen van mijn normale bruinverlies en ook nog geen bloed gezien... Wie helpt mij? Ik durf pas blij te zijn als meerdere testen het bevestigen. Liefs.
Koekepeertje, vervelend die onzekerheid! Hopen op snel knaltest! Heb je foto van je kv test? Nog meer testers??? Ik wil fotoos zien
Dames, Ik snap niets meer van mijn temp, wat denken jullie ervan? Ik heb dag 34, 35, 36 en 37 echt buikpijn gehad. Vanaf dag 35 opgeblazen, rommelende darmen en duizelig. Nu had ik gisteren (dag 38) ineens een tempdaling op 12 dpo, geen last van mijn buik, wel duizelig en misselijk. Sinds gisteravond ook ineens weer pijnlijke borsten (vanaf 5 dpo niet meer gehad). Gisteravond ook 1 sliertje oud/bruin bloed bij het afvegen. Dus ik dacht: zal wel ongi worden... Maar nu... is mijn temp weer omhoog en nog geen bloed gezien Heeft 1 van jullie wel eens zo'n dipje gehad vlak voor NOD? Vind het maar gek!
Spannend licht testers. Ben benieuwd naar de testjes van vandaag! Ik denk hier dat het niet raak is, zeker gezien mijn temp ook. Moet er ook bij zeggen dat ik al 3 dagen op rij 's ochtends vanaf half 4 uur zo'n beetje wakker word en amper slaap meer slaap tot temptijd . Zal zo toch maar een testje doen, maar weet eigenlijk de uitkomst al .
Dit is toch gewoon belachelijk! Bloed guts tussen m'n benen door. Ff testje gedaan kijken of streepje verdwenen is en zie; En duidelijker dan de dag voordat ik omgesteld werd! Nou zwanger ben ik niet. Klodders bloec en ongi minstens net zo heftig als anders...
Ik heb dat zodra ik een positieve ovulatie test heb. Ik probeer dan niet te denken aan hoelang we nog meoten wachten tot dat we (eindelijk) kunnen testen. Maar automatisch weet je precies hoelang je nog moet wachten... Ik hoop altijd maar dat het oud en bruine slijm/bloed maar weg blijft. Want tot nu toe ben ik altijd daarna ongesteld geworden. Fingers crossed !
Kijken of ik hier een foto kan toevoegen. Het is bijna niet te fotograferen, die streep. De onderste test is geloof ik het duidelijkst te zien. Hmm, hoe voeg ik een foto toe??
Goedemorgen meiden, Ik moet helaas van deze lijst af.. Mijn nod is toch later. 1 of 2 januari. Dus ik ben opgeschoven naar de volgende lijst. Succes allemaal ! En een fijne zondag.