NOD lijst 16 t/m 31 december 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maline, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hay hay,

Ja net even aardig wat pagina's terug gelezen. Maare ik kan het nog niet geloven ondanks dat de test vandaag donkerder is. Ik denk pas als me ongi niet komt dat ik het dan ga bevatten. Ik voel me verder goed en idd me temp is vanochtend ineens gestegen dus dat is ook positief en de daling was dan de innestelingsdip.

Ik mag dan ook vanmijzelf voorzichtig op roze.

Over de lijst die wil ik wel bijhouden hoor voor deze maand. Uiteraard blijf ik jullie nog volgen en natuurlijk zal ik me volgende testjes weer gaan showen als jullie dat niet vervelend vinden. Verder ga ik nog niets ondernemen tot na me nod mbt vk bellen.

Maare er moet nog wel meer roze bij de lijst.

@BOESJE, HIER BEN IK GEMELD EN AL!!!:D Ja je ziet het goed de sint heeft niet geluisterd maar de kerstman wel. Ik ben zo blij ik kan het nog niet geloven. Ik geloof het pas als me ongi woensdag weg blijft. Hoe is het met jou? Ik had je al een pbtje gestuurd.

xxx

2. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat lief dat je mijn kaartje al dagen in de gaten houd:)
    Over de lijst is goed hoor.

3. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Tot voor de positest had ik de bekende pms klachten.
    Enkeld de winderigheid en koude voeten en algemeen snel koud hebben viel niet in het pms plaatje. Niet misselijk.

En nu sinds gister na het eten een te vol gevoel hebben die je niet zo lekker maakt. Maagzuur en dan het gevoel hebben alsof je maag omhoog komt. Rommelige darmen en buik er vanalles gaande. Steekje links dan weer rechts. En hele zere boobjes die erg stevig aanvoelen. Oja en me haar wordt snel vet van 4 naar 2 dagen. Dat was het geloof ik.

Jij al symtomen?

4. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Jemig wat is er weer een hoop gekletst vandaag zeg! En ook heel wat goede berichten zag ik.

Iedereen met een positieve test, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

Voor alle witte en twijfeltesters, heel veel succes de komende dagen.

@hier nog steeds geen ongi. Mijn uiterlijke nod was gisteren.
    Vandaag met man en kids naar Plopsa Indoor geweest. Heb de hele tijd met een misselijk gevoel daar gezeten. Alleen al die etensluchten, bah om misselijk van te worden.
    Na afloop nog even langs de Mac. Normaal kun je me daar wel een plezier mee doen (tijdens mijn eerste zwangerschap leefde ik praktisch op Macdonalds ;) ), maar vandaag heb ik niets gehad. Had aan de lucht al meer dan genoeg hahaha.

Toen we thuis kwamen heb ik eerst mijn bh maar uitgedaan. Had het gevoel alsof m'n borsten er uit knapten. Goh zei mijn man, ik vond vanochtend onder de douche ook al dat ze groter leken...

Dinsdag of woensdag maar weer een testje wagen, als mijn ongi dan nog niet gekomen is. Ben ondertussen al een klein kapitaaltje kwijt aan al die testen. En aangezien ik met eerdere zwangerschappen ook pas een week na mijn ongi positief testte, lijkt het me verstandig om nog even te wachten.

Hopelijk wordt het wachten beloond!

5. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Oh no, ik had net iets bruin bloedverlies. Heb ook al heletijd krampen en steken in mn lies/eierstok?

Dit kan toch geen innesteling meer zijn? Normaal zou mn nod 27ste zijn maar omdat ik 2 dagen eerder mn eisprong had heb ik mn nod naar de 25ste verschoven.

6. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Wow wat is het voor mensen spannend! Toch ook al aardig wat zwangeren! Ik hoop dat er nog meer mensen bijkomen, is toch een goed begin van 2014!

7. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij vanochtend een vaag streepje, maar al veel duidelijker dan twee dagen geleden. Dus eigenlijk ben ik nu gewoon zwanger dus. Het kan niet dat er een streepje komt als je niet zwanger bent. Het streepje was er ook al binnen een minuut. Ik zal een foto bijvoegen waar je het streepje op kan zien. Maar in het echt is het iets duidelijker. Hopelijk over twee dagen een streepje die nog donkerder is en daarna denk ik een cb.
    Ook heb ik klachten zoals gespannen borsten en soort steken in m'n onderbuik al een tijdje, wat ik nooit eerder gevoeld heb. En m'n hele neus onder de puistjes, terwijl ik nog nooit een puist heb gehad! Hahah!

We beschouwen mij dus als zwanger, maar het is toch nog fijn als er een duidelijke uitslag van een test komt. Maar omdat dit al de tweede test is met een streepje en ook weer iets duidelijker dan vorige keer, moet het wel goed zitten.

Succes voor alle andere meiden hier en ik blijf op het forum hoor!

Bijgevoegde bestanden:

8. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Ik zie je streep duidelijk, Pianootje!!
    Voorzichtig gefeliciteerd!!

9. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pianootje; Je streepje lijkt op mijn streepje van gister. Ik denk als je met die van kruidvat test dat het streepje donkerder zou zijn geweest. Actiontesten geven zoals ik vaak lees laat een duidelijk streepje. Maargoed een streepje = een streepje en je bent lekker zwanger net als mij. Echt super gefeliciteerd!

Wanneer ben jij uitgerekend? Ik op 4 september volgens de calculator van zp. Spannende tijden gaan komen. Eerste echo, hartje horen, geslacht mits je het niet wilt weten, eerste keer je baby voelen, je groeiende buik, etc etc. Wil jij weten wat het wordt? Ik wel hoor ik ben veels te nieuwsgierig, haha

Groetjes Kitty

10. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Pianootje ik zie m duidelijk hooR!!!

hier; vandaag overdag hele dag t gevoel dat ik zwanger ben... gebaseerd op werkelijk niks...gewoon gevoel!
    Vandeweek gedroomd over een mooie posi test en alles in mij zegt doe rustig t komt goed...vreemd genoeg had ik dat bij mn dochter ook...
    Maar durf erniet vanuit tegaan...ben zo bang dat mn lichaam iets zegt wat niet waar is...
    Symptomen heb ik niet echt maar had ik bij mn dochter ook niet...
    Behalve t ballonnetje in mn buik gevoel...en dat heb ik nu ook...maar denk steeds heb ik dat nu echt of verbeeld ik het me nu...
    vanavond is mn gevoel bv weer negatiever...angst?? Of ecgt gevoel???
    Ballonnetje voelt nu ook meer als drukkende volle blaas...maar dat ist niet heb net geplast; )
    Dus OF ik word mega ongi...OF ik ben hartstikke zwanger...
    Vrijdag testen als t dan nog nodig is...

11. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het streepje al duidelijker was dan 2 dgn geleden.
    Dat geeft vast zekerheid en vertrouwen.
    Zelf heb ik ook zo'n licht streepje (maar een andere test/merk geeft nog negatief aan).
    Hoop ook zo op een donkerder streepje over 2 dagen.
    Voor jou van harte!

12. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo vaak heb ik overdag van die vlagen van menstruatiepijn en iedere keer denk ik dan dat mijn menstruatie gaat doorbreken maar tot nu toe is er nog geen gekleurde afscheiding of bloed te zien.
    In combinatie met het lichte tweede streepje bij mijn KV-test vind ik het zooo spannend!
    Hoe lang kan de luteale fase duren? Volgens echo en ziekenhuis heb ik echt op z'n laatst zondag 8 december mijn eisprong gehad. Nu 2 weken later. Hoeveel dagen extra tot een evt. menstruatie kan deze fase duren?
    Benieuwd!
    Zijn er meer net zwangere vrouwen hier met echt vlagen van menstruatiepijn?

13. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Hey koekepeertje! Heb ik ook last van!
    Voel me eigenlijk redelijk ongi, heel de tijd zo'n drukkend gevoel op mn buik en steekjes!

14. HipHopHooray

22 dec 2013
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag allemaal, ik ben nieuw op dit forum en doe graag nog mee met deze topic!

Ik ben HipHopHooray, 28 jaar, dit is de 3e ronde, 1e kindje en mijn NOD is dinsdag 24 december...

Spannend! Ik vind het heel leuk om jullie berichten te lezen en te zien wat ieders ervaringen zijn. :)

15. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
  16. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie lieve reacties! Dat maakt het gevoel nog beter!
    Leuk Kitty, dat mijn test op die van jou leek. Heb jij ook een cb test gedaan? Ik wil die wel doen denk ik. Ik denk dat dat het prettigst voelt, als je ziet staan: zwanger
    En Giggle: Ik hoop dat jouw gevoel klopt en dat je ook zwanger bent. Dat gevoel van dat ballonnetje ken ik wel. Ik heb zelf alleen totaal geen last van menstruatiepijn of zo. Juist hele andere klachten, waardoor ik ook echt voel dat ik zwanger ben.
    Spannend nu voor alle zwangeren, wat er allemaal gaat gebeuren de komende tijd! Nog iemand die zwanger is van de eerste?
    En wanneer gaan jullie het vertellen aan familie/vrienden?
    Wanneer bel je eigenlijk de vk?

17. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kitty, hier nog een reactie op je vragen. Ik ben als het goed is 28 augustus uitgerekend. Ik heb ook zo'n ticker gemaakt, ik hoop dat deze nu voortaan onder mijn berichten komt, maar geen idee of ik dat goed heb gedaan. Heb em aangemaakt als handtekening.
    Wij willen denk ik wel weten wat het wordt, maar ik ga dat dan aan niemand vertellen. En jij?

18. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Pianootje, Je banner is prachtig!
    Wij willen ook weten wat het wordt. Nee ik heb kv2v5 gebruikt maar ga met 1e kerst de cb doen ter bevestiging. Dan is ook mijn nod. Bij mij rommeld het flink in me bm. Ik ga pas na me nod de vk bellen. Ga wel alvast kijken welke ik wil. Ik wil zowiezo een vrouw en geen man.

Ook ik hoop voor jou Giggle dat het zo mag zijn. Ik mag dan nu wel zwanger zijn maar het moet ook wel blijven plakken he enne voor mij is 3weken erg vroeg nog. Moet zowiezo denk ik nog 4 weken wachten tot echo. Pffff wachten wachten wachten maargoed het aller belangrijkste ik ben zwanger.

xiss

19. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Kitty, ik denk dat je banner niet klopt...je kan niet 3wkn zwager zijn en positief testen...t klopt wel met je datum maar je zit waarschijnlijk dichter bij 4 dan 3 wkn omdat je ei ook iets eerder was toch?
    Naja viir nu ben je zwanger en dus ook lekker genieten...;)

Hier nu op bed...beetje moe...veel gewerkt deze week.
    Kan t gevoel niet echt omschrijven...t zit heel laag trekt beethe naar mn lies. ..heb nooit ongipijn dus kan ook niet vergelijken

We wachtten maar af, zit niks anders op

Nog testers voor morgen???

20. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0

Misschien lukt het me om nog even te wachten.
    Had in het begin veel symptonen zoals bruine afscheiding op 4
    dpo, rommelende darmen, krampen in onderbuik en steken in mn zij.
    Maar heb nu alleen gevoelige borsten en pijn in onderrug. Maar over een weekje NOD dus sta ik hier niet van te kijken...

Deel Deze Pagina