@ Bibi: Wat fijn zeg zo'n vroeg ei! Wel een beetje jammer dat je dan 'moet' klussen terwijl je nog ongesteld bent maarja als manlief dat geen probleem vindt zou ik ook alle kansen benutten maar dan spot jij nu dus ook geen vruchtbaarslijm denk ik of wel?
@ovulatietesten; Ik ga er deze maand ook mee beginnen! Ben erg benieuwd wanneer nu precies mijn eisprong is, heb namelijk niet elke maand de klachtjes die bij een eisprong passen! Ik heb een cyclus tussen de 28 en 31 dagen, kan ik dan het beste beginnen met testen op de 10e dag? Hoop dat we allemaal zwanger 2014 kunnen beginnen!!
Ik ben nu gelijk begonnen met ovulatietesten. Op dag 10 de eerste en dag 11 en 12 knallers. Werd bevestigd door de echo bij de gyn. Ik heb een cyclus tussen de 28 en 35 dagen. Tuurlijk wil ik snel zwanger worden, maar het is ook om mezelf wat inzicht te geven.
Thanks voor je reactie, dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn. Ik test morgenmiddag wel weer, dan heb ik vast al heel wat vocht bij gekregen. @ovutesten, ik ben ze uit nieuwsgierigheid gaan gebruiken en ontdekte ook mijn ei en was toen meteen zwanger, goed gericht kunnen klussen, helaas is het misgegaan. Toch vind ik het heel fijn om op deze manier aan de slag te gaan, geeft mij ook wat meer rust waardoor ik juist minder gefocust bezig ben, maar dat werkt natuurlijk niet bij iedereen zo.
Hier ziet er naar uit dat het eitje opkomst is! Ik heb al een hele dag last van steekjes in mijn buik en nu begin ik lichte pijn te hebben in mijn zij. Jammer genoegd zou ik en mijn vriend niet kunnen klussen vnvnd.. Dat wordt dus morgen ochtend een vlugge klus, als manlief wilt te minste. Iedereen succes met de klusmomenten, wachtende dames en de dames die moeten testen!
Hier een kleine domper... Normaal zou ik vanavond mijn pil weer moeten nemen. Dus ik aan mijn man gevraagd of hij het zeker nog wilde anders moest ik even naar de apotheek om een nieuw doosje te halen. Maar hij zei: Nee je hoeft niet meer aan de pil maar verwacht nu niet dat ik gelijk aan de slag ga. Nu wist ik het wel dat hij er zo een beetje over dacht maar ik dacht dat trekt wel bij. Dus hopelijk is het raak maar we gaan niet gericht klussen..
Ja! Me ongi is over gelukkig!! Gisteravond wel geklust en was heel klein beetje bruinig nog. Nee geen vruchtbaarslijm gezien, heb nu beetje rugpijn onderin. Pff snap er echt helemaal niks meer van! Zal vanavond nog weer een testje doen om te kijken of die nu lichter is.
Net weer een ovutest gedaan rn die word weer lichter Maar ook net helder bloedverlies gehad. Hebben jullie misschien een idee wat t kan zijn?
@gewoon1meisje; het is voor je vriend vast ook heel spannend en mannen zijn toch altijd een beetje 'stoer' op dat gebied.. Wacht maar tot die test positief is! Dan gaat het dak er vast af! (koop voor mannen wel altijd de CB digitaal want lichte streepjes zijn heel moeilijk te bevatten voor mannen)
Ik ga op dag 9 of 10 van mijn cyclus weer beginnen met de ovutesten van de action. Ik heb er de vorige ronde wel goede ervaringen mee en niet duur. Spannend dat de eerste eitjes er alweer aan komen!
Ik ben vandaag gestart met tarwekiemolie. Misschien dat dat helpt, ook met die tussentijdse bloedingen?? We wachten geduldig af.. 😉 Nog meer dames hier die ervaring hebben met tarwekiemolie?
Net weer een ovutest gedaan en die is wel weer positiever dan de vorige foto wat ik hier heb geplaatst. Heel af en toe een steekje (thv de heupbotten) en beetje lage rugpijn verder niks en net alleen beetje bruinig aan de tamponrood is weer weg. Zwangerschapstest is negatief!
@AngelaV; tarwekiemolie kan iig geen kwaad en ik was wederom (voor de derde keer) zwanger in de 1e ronde