NOD lijst 16 t/m 31 december 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maline, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0

Duidelijk te zien meid! Jeej nog meer roze.
    Gefeliciteerd!!

2. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Geef er aan toe meid, dit is duidelijk een streepje!
    Geniet er lekker van!

3. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Zullen we vrijdag samen testen dan :)

Zondag is mn nod. Trouwens, ter hoogte waarvan voel jij die ballon?
    Als ik tegen het aanrecht leun voel ik het ook, maar
    Soms ook zomaar uit het niets. Maar het is niet helemaal in mn onderbuik.

4. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Mona, goed plan!!!!!!
    Mijn officiele nod is ook zondag zit dan op 14dpo maar heb d ast nog nooit gehaald hahaha!
    Bij mn dochter lf van 11/12
    Nu 10/11
    Vrijdag zou 12dpo zijn...toen bij mijn meisje ook posi getest...
    Hoop zooooo dat ii vrijdag haal zonder ongi te worden...en dan posi test natuurlijk:p
    Jij klachten verder?
    Mn "ballonnetje" zit echt laag! Beetje drukkend achter mn blaas/schaambot

5. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0

Goed plan!! Doen we dat. Spannend.
    Nee wat ik al zei, tot 7 dpo echt dingen die ik normaal nooit heb.
    Maar nu eigenlijk de normale mens symptonen. Die beginnen bij mij vrij vroeg.

Denk daarom dat het uitstellen van testen wel gaat lukken. Heb nu ff geen reden om te testen zeg maar...

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Wat ik deed: de lijst 'quoten'. Dan [ QUOTE ] en [/ QUOTE] weghalen en dan aanpassen....

Geen idee. Het gaat om je basale lichaamstemperatuur, dus direct na wakker worden. Ik temp nooit later op de dag omdat dat geen meerwaarde heeft.

@Echo: tot 6 a 7 weken zie je alleen een zakje, verder niets. Voor die tijd heeft het dus echt geen zin om een echo te maken. Want dan zie misschien wel een zakje, maar weet je nog niets.

@Kitty: Gefeliciteerd! Naar je kaartje en je 'klusschema' kijkende verwacht ik een meisje!

@Hier: 10 dpo en ik heb meer bruinverlies die ook al af en toe roze-achtig is. Zo begint mijn ongi altijd...dus ben bang dat het weer niet gelukt is. :(
    Zit nu te vechten met de keuze om paar maanden pauze te nemen...ik heb vaak (eigenlijk elk jaar) last van najaarsdepressies. Vorige keer begon dat bij 40,5 wk zwangerschap. Bij de bevalling veel bloed verloren, op OK beland ivm placenta die niet kwam. Dat icm huilbaby (10u/dg) bv die niet lukte terwijl ik per se bv wilde geven ivm allergieën maakte dat mijn najaardepr. over ging in een PPD.
    Daarnaast in september/oktober/november ontzettend veel verjaardagen incl ikzelf, ml, dl.
    Wil ik nu verder, of kan ik een pauze verdragen...ik weet het niet:(
    Ik word niet jonger, leeftijdsverschil met dl wordt alleen maar groter. En stel, we nemen 4 a 5 mndn pauze, wie zegt dat het dan wel snel raak is en we niet weer in deze beslissing komen? Zijn nu ook al in april begonnen....
    Zucht, ik weet dat een kindje zich niet laat plannen hoor...vind het alleen zo verdomde lastig dit. Ml maakt het allemaal niet uit.
    Ben nu ook een beetje sip omdat ik echt niet had verwacht in ronde 9 uit te komen. Vorige keer ronde 2 zwanger wat een vmk werd en daarna ronde 4 (na vmk) weer zwanger van dl...

Sorry voor mn lange ego/klaag bericht:(

7. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Wauw zeg!! Gefeliciteerd!! :D

8. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    En alle andere zwangeren ook gefeliciteerd natuurlijk! :D

9. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Lix ik vind het lastig.
    Hoe makkelijk het ook klinkt, maar probeer aub positief te blijven.
    Verder zou ik geen pauze nemen. Wat schiet je er mee op? De teleurstelling rond nod blijft denk ik gewoon.
    Probeer je (zelf heb ik daar ook moeite mee) bezig te houden met andere dingen die je leuk vindt, maar zorg er wel voor dat je om de 2
    dagen gemeenschap hebt. Dan ben je niet pauze aan t houden, maar ook niet zo met je vruchtbare dagen bezig en
    symptomen.

Bezoek het forum minder of niet, plan je dagen goed in waardoor je gewoon lekker druk bent, geniet van wat je hebt, dat kan niet iedereen je na zeggen. Laat seks gewoon seks zijn ipv klussen etc etc. Echt ff knop omzetten. Als je depri wordt en niet lekker in je vel zit ben je nog verder van huis. En een pauze zal mij inziens niet veel uitmaken.

10. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ik geef het op.:(

Had nog een test liggen. Maar weer omowit.
    Terwijl ik me zo zwanger voel. Herken die felle steken ook van de eerste zwangerschap.. en nog meer dingen, maar lijkt me sterk dat ik nu nog positief ga testen:(

11. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Angela tuurlijk kan dat nog wel...ik zeg niet dat t zo is maar t kan zeker nog....
    Vriendinnetje testte 1dag voor nod negatief nog niet eens een tuurstreepje of iets
    , 1dag na nod vet positief!!!

12. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Lix ja lastig...jij moet doen wat voor jou goed voelt...
    Klinkt simpel maar luister goed naar jezelf

13. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo heel wat afgepraat hier..

Voor alle dames op rood: balen man.. Hopelijk in 2014 heel veel roze...

Dames op roze: wat een heerlijke wolk om op te zitten.. Zeker zo met kerst..

@giggle: wel heel apart dat daar zoveel verschil in kan zitten met testen. Hier ook een vriendin die na 4 een weekse cyclus een negatieve test had.. En na 5 weken positief.

Dus angela: het kan nog!

Ik blijf ook nog hopen...

14. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hey dames, ik ga ook op rood, mooie kerstkleur ;). Test van vandaag was omowit, heb al best wat rood verlies gehad. Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje teleurgesteld, maar ik vind het ook fijn dat ik nu duidelijk weet of ik nu ongi ben of zwanger, is niks aan om in het gedeelte van niks weten te hangen. Ik wens jullie een hele fijne kerst en een heel gelukkig nieuwjaar en ik hoop zo weinig mogelijk tegen te komen in de volgende nodrondes...XXX juf

15. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Dat klinkt hoopvol. Die testen vallen zo tegen dan, als je niks ziet. Bij mn zoontje testte ik.op 9dpo al positief

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Pffff temp is nu al 4 dagen hetzelfde en ik slaap ook al 4 nachten kut. Word rond half 4/4u wakker en slaap dan amper tot 7/8u...:(.
    Vanmorgen om 4.15u wakker eindelijk tegen 5u in slaap....om 5.45u wakker, daarna om 6.45u en 7.55u wakker....pfff vermoeiend en niet handig met tempen...;). Vraag me af of tempen dan wel zinvol is eigenlijk??
    Vanmorgen niet getest....vandaag 11dpo maar ik geloof er niet (meer) in :(.

17. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Hey meiden, hoop niet opgeven!
    Ik dacht dat ik ongesteld was geworden en had nu ook eens een superpositieve test in handen! Alles kan nog! Altijd als ik die verhalen van een ander las, dacht ik "ja mooi, maar dat gebeurt bij mij nou nooit " en toch!!

Dus KOP OP! En anders lekker genieten van drankjes en hapjes met de feesten en 2014 kei hard knallen!

Ego: Mag straks om 11u45 naar HA. Heb vanochtend meteen gebeld en omdat ik bruin slijm blijf verliezen (niet veel, maar wel al drie dagen constant), mocht ik meteen langs.
    Ik hou jullie op de hoogte!

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Succes straks! Hoop op goed nieuws...bruinverlies is meestal niet erg, maar snap dat je misschien ongerust bent.

19. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Veel succes, Maline! Ben heel benieuwd.

20. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Pfff na 3x mk moet ik nu echt geloven dat het zo is en dat ik moet stoppen met testen!!!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina