Is CB ook gevoelig? Kruidvat schijnt zo gevoelig te zijn en geeft licht streepje. Ben beetje bang voor testen die dan 'niet zwanger' aangeven terwijl ik eigenlijk gewoon weet dat ik zwanger ben. Merk het aan alles deze maand. CB goed? Of evt nog andere aanraders? Zou t zo graag aan de (schoon-)ouders vertellen met Kerst en dan kan ik de saus met port afslaan etc. maar met een licht positieve uitslag durf ik het nog niet..
Wel, ik heb altijd met cb getest. En ik ben blijkbaar nog maar heel heel pril zwanger en hij gaf echt een dike vette plus aan, 2 dagen na elkaar!
@zwangels: wat naar meid hoe nu verder? Mmm? @koekepeer: lijkt mij duidelijk. Maar portsaus afslaan? Die snap ik niet helemaal, dat is verwarmd en dan is de alcohol verdampt....dat verdampt namelijk heel snel
Bedoelt ze met 3wkn: 3wkn na bevruchting, want dan ben je 5 wkn zwanger en dan kunnen ze met een inwendige echo over 1 a 1,5 week al goed zien hoe en wat. Of bedoelt ze echt 3 wkn zwanger, wat betekend 1 week na bevruchting? In dat laatste geval kan je toch nooit zo'n duidelijke test hebben???
Hey Lix, ik denk dat ze bedoelt 3 weken na bevruchting. Het was in ieder geval nog te pril om nu iets op een echo te kunnen zien en daarom vrijdag terug bloed prikken om te zien of HCG omhoog is gegaan.
Spannend! Tussen de 6 en 7wkn gaat het hartje kloppen. Ik heb van mijn dochter een echo met 6wk5dg en toen klopte het hartje al heel duidelijk...dus gewoon aandringen op een vroege echo over een week
Nee alle onderzoeksresultaten zijn goed, en kregen te horen dat we nog 9 maanden zelf moeten proberen... nu nog ruim 7 maanden (zie banner) Zit er helemaal doorheen, ben er zo klaar mee. Elke keer de frustratie en verdriet als ik weer ongi ben. En loslaten lukt niet.....we hebben alles geprobeerd. Geloof er niet meer in
Ja dat gevoel ken ik. Wil je even een warme knuffel geven op afstand. Zelf geloof ik wel in wonderen dus hopelijk word je sneller verrast dan je nu verwacht. Als ik weer ongesteld werd,beloonde ik mezelf altijd met sushi of lekkere franse kaasjes. Ik weet t,n schrale troost maar toch...
Hier verwacht ik ongi te worden... ben heel benieuwd wat mn cyclus gaat doen. Ik heb al de halve middag duidelijke ongi pijn. Normaal met deze pijn zit ik op de 2e dag van mn ongi waarop ik altijd het meest bloedt. Of als ik kijk naar aantal jaar geleden dan kreeg ik ongi pijn en et volgende moment op de wc kwam er een vloedgolf bloed uit. (Sorrry voor detail) maaar nu geeen bloed behalve heel licht roze afscheiding... vanmiddag wel test gedaan en die is negatief. Ben zoooo benieuwd. Mja ik verwacht eigenlijk wel gewoon een ongi. Dames die zwanger zijn of met de vage testen en bloedverlies; gefeliciteerd!! ik hoop voor jullie een plakbeebje Dames op rood; op naar 2014!!! Dames op wachtbankje; geduld is een schone zaak... hihi
Meiden met een positieve test: gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Jullie kleuren de lijst mooi roze! Meiden op rood: ik wens jullie een vruchtbaar 2014! Meiden op het wachtbankje: helaas nog even langer wachten en hopen op goed nieuws! Ik wil jullie allemaal een hele fijne en warme kerst toewensen!
Goedenavond dames! Spannend voor diegene die nog moeten wachten! Moet zelf nog tot vrijdag wachten, maar vind dat nu toch al spannend worden!