Neeeeeeee wat verschrikkelijk. Zou het dan toch niet van de vorige cyclus zijn nog? En wel buitenbaarmoederlijke? Omdat je ovutest toen vet lang positief bleef? Wat vreselijk meid. Ik weet hoe je je voelt. Wens jou en je man heel veel sterkte en hopelijk is het snel weg, klinkt heel hard maar als ze het niet zien kunnen kan het nog op de verkeerde plek zitten en kan het lang duren Als je wil kletsen, wees vrij om een berichtje te sturen.
Wat een toestand en zo verdrietig. Begrijpelijk dat je aangeslagen bent, dit kindje is zo pril maar wel jullie kindje, een droom waar je naar verlangt. Sterkte! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig..
Hmm ik hoop dat je gelijk hebt. Heb een enorme depri dag verder vandaag, dat ken ik niet echt van mezelf. Doe morgen nog wel een testje met wat meer geconcentreerde urine hopelijk...
Nee lukt niet consequent doe soms als ik als eerste wakker ben en kleine heeft door geslapen @Aapie88 heel veel sterkte meid
Hier vanmorgen een Kruidvat 2v5 geprobeerd met geconcentreerde urine en ook deze is wit. Uitgebreid bekeken gefotografeerd en bewerkt (de foto dan) maar kan er niets op ontdekken. De 31e, als ik dan nog niet bloed, probeer ik weer. Gisteren rot genoeg gevoeld.