Hier duurd nog wel ff wacht bankje bovenste cd 14 onderste cd 16 meestal rond de 20 vorige 3 keer 23,18 & 19.
Ik heb net extra vroege testen besteld van 2besure, hoop dat ik ze morgen krijg. Wil dan graag testen.. Heb sinds vanmorgen weer gespannen borsten en mn darmen blijven rommelen
Okee, de onzekerheid slaat weer toe.. net wat lichtroze afscheiding en krampen in m’n baarmoeder. Vrees dat ik ongesteld ga worden
Hoeft niet he! Krampen kunnen ook goed zijn en lichtroze afscheiding gebeurd bij heel veel vrouwen! duim voor je!!
Hoe ziet jou cyclus er normaal uit voor je ongesteld moet worden? Als dit iets nieuws is dan kan ook goed teken zijn. Maar als je altijd hebt dan kan inderdaad gewoon begin zijn van je ongesteldheid
Dat weet ik eigenlijk niet meer, heel erg maar.. ben al 5 jaar niet ongesteld geweest (voordeel mirena) het is gewoon weer afwachten. Bedankt voor je reactie!
Zou pas de hoop opgeven als je echt rood bloed hebt. Heb je idee dat je innesteling al heeft plaats gevonden want kan ook zijn dat nu pas gebeurt is. Waardoor je wat roze afscheiding hebt
Pfff... hier ook onzeker. Wil op zn vroegst zondag testen. Maar heb na het bruin bloedverlies gister ook wat rood verloren.... het is echt te weinig voor een menstruatie...maar vind het vrij veel voor een innesteling. Dat zou maar n paar druppels moeten zijn toch? Cyclus van 21 dagen zou ook wel extreem kort zijn voor mij... normaal 28-30
Ik twijfel. Ik had de 30e november bij de gyn een groot ei en pregnyl injectie. Heb mijn iui op de 1e gehad en de eisprong dus de 1e of 2e. Ik denk zondag testen.
Durf ik niet te zeggen wat te veel is. Maar volgens mij zou wel kunnen. Vooral als bloed nu weg blijft..
Of innesteling geef de hoop nog niet op. Lees dat je nod pas 15/16 is...dus kan qua dpo dagen kloppen (innesteling)
Klopt, bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een paar dagen licht bloedverlies. (Niet flink bloeden maar wel elke dag wat druppels.) Dus ik zou de hoop ook zeker niet opgeven! Zelf ben ik mezelf al gek aan het maken, heb sinds ovulatie dagelijks hele levendige dromen en mijn temperatuur blijft hoog. Ik heb volgens mij ook vreetbuien of gewoon teveel lekkere trek. Is het daar niet wat te vroeg voor? Nu moet ik wel zeggen dat ik me deze maand niet netjes aan de tijd heb gehouden met temperaturen (gelijk na wakker worden) maar steeds iets later op de ochtend heb gemeten. Wel hetzelfde moment, en zie ook daadwerkelijk verschillen met voor ovulatie dus geen idee of dat betrouwbaar is...
Oké, ik geef de hoop niet op....Hahah... Van temperaturen heb ik geen verstand... Dit is de eerste keer dat ik gebruik van ovulatietesten maak. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook niet gebruikt. Dat levendig dromen herken ik! Heb ik ook al 2 nachten.... Nog even geduld...dan weten we het.... het klinkt zo makkelijk....
Had ik vorige ronde, maar helaas niet zwanger. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet ook bij zwangere dames voorkomt denk hormonen dingetje
Was ff benieuwd, nooit eerder gehad Wel enorm vervelend Het schijnt bij sommige samen te hangen met zwangerschap omdat je schildklier dan wat vergroot kan zijn