Is die korte opbouw normaal met ovulatietesten? Ik gebruik ze voor het eerst en heb al sinds maandag een duidelijk maar licht streepje, loopt niet echt op. Dus zit maar te wachten op een echte piek..
Ja dat is wel normaal. Je hebt altijd wel iets van LH dus een licht lijntje kan de hele maand zichtbaar worden. Overigens kwam ik er achter dat ik me 1 dag vergist heb, dus waarschijnlijk pas morgen mijn piek en overmorgen ovulatie. Als alles volgens het boekje gaat dan. Wel besloten niet door te testen.
25 of 26 december als je LF 14 dagen is. Denk 25 want bij clearblue springen ze vaak de dag na de smiley
Ook de dag van eisprong heb ik mijn piek nog. Pas de dag na eisprong is de test weer negatief (soms zelfs nog wel ietsje donker)
Mijn nod is 16 of 17 november. Ik test niet eerder als 16 november omdat het daarvoor sowieso nog negatief zou zijn
Hier een beetje afwezig, sorry dames Al een paar dagen last van buikpijn steeds & zo moe. Er heerst vrees ik een buikgriepje. Dochter heeft ook prettige luiers (nottttt) of dat moet van tandjes komen. Of toch ook buikpijn.... Sinds vandaag zere borsten (bovenkant alleen) En nog eeuwig moe dus vrees dat ik een klein buikgriepje heb
Dank voor je bericht. Ik had eergisteren ook een klein beetje roze slijm, kan het een paar dagen aanhouden? Ik hoopte dat de innesteling toen was, maar toen was ik 8/9 dpo dus misschien was dat wat vroeg.
Innesteling op 8/9 dpo kan wel hoor. Niet altijd brengt dit bloed terweeg, maar mocht er een adertje geraakt zijn dan kan dat wel gebeuren. Spannend zeg!
Kan inderdaad paar dagen aanhouden. Wel spannend zeg! Beterschap met je dochter. Hopenlijk bij jou geen buikgriep maar beginnende zwangerschap!
Innesteling kan meer dan 3 druppels zijn hoor. Hier 2x een innestelingsbloeding gehad en dacht dat ik ongesteld geworden was, maar toch niet!
Jammer maar indd kan nog steeds alle kanten op. Dat lijkt me wel na deel aan te vroeg testen ik zou wel onzeker van worden.