Hier een flinke dip in temperatuur dus zou wel snel ongesteld worden... of het is een innestelingsdip, maar dat zal wel niet. Kijken wat morgen mijn temperatuur doet
Hier ook een flinke dip in temperatuur, niet verwacht eigenlijk Afwachten maar, straks eerst ff bloedprikken. Testen doe ik pas als ik de uitslag binnen is, dus niet eerder dan dinsdag
Ik heb sinds gisteren roze/roodverlies en nu af en toe wel echt rood op het papiertje. Dag 16 van de cyclus. Ovulatiebloeding zal het niet zijn, want ik heb nog helemaal geen vruchtbaar slijm gehad. Stom ook om te denken dat ik twee keer achter elkaar een eisprong zou hebben... ik blijf hier even wat stiller want ik denk niet dat we deze maand een kans hebben Veel succes aan jullie! Wie weet toch veel kerstwondertjes hier
Ja nou of niet, dat verwacht ik eerlijk gezegd ook nog niet Of het komt doordat ik te kort geslapen heb of het is hopelijk een innestelingsdip Wie zal het zeggen
DPO 1: 35.5 > 36.0 graden. That's all DPO 2 Correctie: 36.0 > 36.4 graden. Ik dacht een temperatuurdip ivm gele lichaam, maar keek terug op de history van mijn meter en ik had hem met een slaperig hoofd afgelezen. Geen 35.5 dus, maar 36.4. DPO 3: 36.4 > 36.6 graden. Weekend dag dus wel een uurtje later gemeten. Rommelende darmen. FF geeft nog steeds geen eisprong aan, maar sinds woensdag heb ik 0.0 afscheiding, dus ik zet m'n geld er nog steeds op in.
NOD-lijst 16 t/m 31 december 2020 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 december (7) Redrose82- 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - ben de tel kwijt qua rondes. Jozefien1 - 30 jaar - 1e kindje - 4e ronde (IUI) LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 xDoo - 28 jaar - 3e Kindje - ronde 1 Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Fringe -32 Jaar - 2e kindje - 1ste ronde Lieve86 - 34 jaar - 3de kindje - ronde 1 17 december (5) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Augustus2019 - 27 jaar - 2 kindje - ronde 2 Kinderkopje- 36 jaar- 1e kindje - ronde 1 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 11 Appeltje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 18 december (3) Narcisje - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 14 Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 6 19 december (3) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 2 Flexi - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Modellicious - 34 jaar - ronde 44 na mk 20 december (1) S2909 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 2 21 december (0) 22 december (1) Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 (ronde 1 na tweede miskraam) 23 december (1) Tinkerbellqq - 30 jaar - 3de kindje (1sterretje)- ronde 1 na geboorte 24 december (4) 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 3 herfstmeisjeB - 28 jaar - 1ste kindje - ronde ontelbaar (drie jaar) MaHeRo88 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 2 MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 december (3) Mentos8 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 2 DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 26 december (1) Angelmom1 - 36 jaar 3de (4de) kindje - ronde 4 27 december (0) 28 december (0) 29 december (3) Chechi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje- ronde 3 Emmetjeboogschutter - 35 jaar -1e kindje - ronde 10 30 december (3) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wensvooreen3e - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 6 31 december (1) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 (2 na vmk) Onbekende datum (3) Somita - ?? jaar - ??e ronde - ?? kindje Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5(ronde 1 na mk) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (39) Wachtend op de eisprong (16) Wachtbankje (24) Zwanger (0) Tuurtest (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi dames, ik kom nog even inbreken op jullie lijstje Ben bezig met de 3e ronde nu voor 2e kindje. Weer begonnen met hormonen (voor mijn dochter ook gehad). Had afgelopen donderdag 3 follikels die alledrie zouden kunnen gaan springen. We hadden groen licht van de gyn om deze ronde te benutten. Ik doe geen ovulatie testen meer, aangezien deze met 3 follikels mogelijk toch niet kloppen. Weet nog niet zeker of ik een ovulatie heb gehad of dat die vandaag of morgen komt. Dus ik schat mijn nod even op de 26e. (Normaal een korte LF van 8 dagen, maar dan zijn de testen sowieso nog wit). Hopen op veel kerstcadeautjes voor alle dames hier deze ronde!
Dankje! Nou mijn gyn doet er niks aan die vind dat er nog geen probleem hoeft te zijn. Ook met een korte lf kun je zwanger worden zei ze. Heb in oktober een vmk gehad, de ronde daarna ineens een LF van 13 en niet zwanger lichaam doet rare dingen. Nu ronde 3, we zien het wel over 14 dagen ongeveer heb hoop met 3 mogelijke eitjes. Vorige keer was ik met hormonen in 1 ronde gezond en voldragen zwanger, zonder hulp voor de LF. Met 1 eitje. (Na 11 rondes zonder hormonen niet zwanger).
Dat kan ineens sneller gaan he, hier the same... ik ben nog lichter maar weet niet hoe t nu allemaal bij me zit dus test maar trouw door en maak t veel gezellig...
9dpo en lijk van alles te voelen...van pijnlijke borsten en nog steeds maagzuur tot een opgeblazen gevoel. Het is net of er een ballon in mijn buik zit die te hard is opgeblazen en zorgt voor een soort drukkend gevoel en waar af en toe met een naaldje ingeprikt word. Ik heb wel voor mezelf besloten om niet eerder te testen als 18 december, dan ben ik een dag na NOD als mijn menstruatie dan niet is doorgebroken natuurlijk