Welke test is trouwens echt goed? Ik heb altijd action gebruikt maar wil voor volgende keer toch misschien ander merk proberen..
Ik ben niet bezig met zwanger worden maar was even zo benieuwd naar jou gezien vorige week! Spannend! Ik had die steek ook destijds en bleek inderdaad zwanger. Ik duim nog steeds voor jullie!
Vandaag dpo 10: vannochtend vroeg toen ik nog sliep extreme menstruatie krampen gehad dacht oke volgens mij ben ik ongesteld geworden. Maar nee hoor dus ben erg benieuwd. Getest vandaag en die was negatief. Zijn er mensen die voor nod negatief hebben getest, maar daarna of iets voor de nod toch positief hadden getest?
Ik testte 2jr terug op 14dpo en toen een heel licht streepje.. dus als ik toen met 10 getest had, was er ook echt nog niks geweest. Die kampen had ik toen ook heel erg. Zo spannend dan, want kan 2 kanten op
Krampend gevoel in mijn vagina kan het niet anders omschrijven. Alsof ik daar kramp heb had ik de afgelopen dagen. Vandaag zeurend gevoel in beide liezen. Ik heb verderde hele tijd al het gevoel dat ik ongesteld ga worden. (Net zoals dat anders voelt) Op het moment heb ik echt een zere onderrug. Dus ben benieuwd morgen. Het voelt alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Vind het wel spannend.
Onze dochter wordt bijna 4, nooit bescherming gebruikt omdat zwanger worden bij ons heel lastig is. 2 jaar terug een miskraam gehad. Mijn man vind me deze week een enorme draak qua gedrag en bij denkt dat t werk eens raak kan zijn. Ik heb van de week een deja vu gehad waarbij alles klopte, alleen in die deja vu was ik zwanger. Duimen jullie? Ik ga de 21e pas testen.
Op de bewerkte foto lijk ik heel duidelijk een streep te zien... op de andere foto twijfel ik Mijn ervaring is nooit een foto bewerken! Laat je dingen zien die er vaak ook niet zijn Ik duim dat dit een streepje is wat op gaat lopen