Ik zie wel wat! Ik had ook zo’n testje gedaan zaterdag en daar zag je ook wat heeeel licht op. Denk bij die van jou zelfs een roze gloed te zien
He bah balen Ja ik zie heel licht iets! En bij je volgende test duidelijk! Haha zo knap van ver voor eisprong dat geeft hoop. Mijn dochter kwam ook van 3 dagen voor eisprong ♡ Enneh, kan het niet laten om te zeggen maar ik zet mijn geld op een meisje. 99% haha. Alles ver voor eisprong is bijna altijd een meisje haha, meisjes zaad overleefd langer mannelijk zaad is met 24 uur vaak dood.. mannelijke zaad is wel sneller en meisjes trager ,, dus op de dag van eisprong seks = vaak jongen (als het je enige dag seks is in vruchtbare dagen) en lang voor eisprong is meisje. Ik duim!!! Veel plezier haha. Hier vriend toch even naar de action gestuurd voor ovulatie testen volgende maand (heb nog 7 of 8 clearblue ovu) maar wil daar maar 2 gebruiken per cyclus max. Dus 1 doosje ovu testen. Meer ook niet nodig als ik mijn lichaam zogoed blijf kennen en mijn lijf normaal blijft doen Heel sp Ik heb dezelfde. Wit is wit (al moet je echt binnen een minuut aflezen. Max 3. dan is ie al droog !! Maar geen vals positieven binnen de tijd. Wel vaak beschadigingen op de testen waardoor je schaduwen van lijntjes gaat zien door de deuken. Jaaaaaaaa gefeliciteerd ♡ nu een mooie digital test bij de collectie Ik ziet hem!! Heel heel spannend maar vind hem duidelijk!
Zo ik ben weer bij Wat een hoop positief zeg!!! Ik hoop dat ik er deze week ook bij mag... Maar mijn gevoel zegt eigenlijk van niet Kwakkel al met mijn "gezondheid" sinds eisprong. Steeds buikpijn al voor eisprong Nu ook regelmatig krampen, temperatuur doet raar We zien het wel Morgen komen zwangerschapstesten binnen van bol
Goedenavond lieve dames, ik ga denk ik morgen ochtend weer testen. zit dan op 12 dpo. heb vandaag ineens last van veel boeren en soort maagzuur en beetje misselijk. Had ook last van zeurende lichte pijn links onder bij mn buik. Rommelende darmen
Ik hoop op nog veel meer roze aankomende dagen voor iedereen! Ik duim heel hard hier best wel een zere rug/stuitje echt het gevoel van ongesteld worden. Vind dat best eng denk elke keer het gaat mis. Had dat de vorige keer ook. Heel spannend morgen opnieuw testen. vanavond mijn man verrast en die reageerde heel erg leuk! Hij had al een vermoeden al is het wat sneller gegaan dan we anders zelf hadden bedacht.
Dank je wel! Eigenlijk niet zoveel het gevoel van ongesteld gaan worden heb ik heel erg net als anders. Hoofdpijn en een hele zere onderrug en stuitje.Vanaf vrijdag wel heel winderig vorige zwangerschap heel erg last van gehad en een paar dagen het gevoel van kramp in mijn vagina hebben een paar dagen dat had ik de vorige keer ook. (Normaal geen ongesteldheidskwaaltje) Mijn vorige zwangerschap had ik buiten dat om helemaal geen kwaaltjes in het begin. Maakte me erg onzeker als je misselijk bent weet je in ieder geval dat je zwanger bent ook al lijkt mij dat wel een heel vervelend kwaaltje
Oeh wat spannend heb ook een aantal symptomen zoals: zere onder rug begint meestal eind van de ochtend al. winderig haha en sinds vandaag veel boeren Steken/krampen bij mn vagina Mn nod is 17 dec, maar heb gisteren negatief getest maar ben toch wel heel zenuwachtig
Ja, snap dat je zenuwachtig bent! Die negatieve test hoeft niks te zeggen. Ik testte gisteren ook nauwelijks zichtbaar en vanochtend iets beter en pas deze middag duidelijk. Spannend ik duim voor je meis!
Ja, ik hield in mn achterhoofd kan zijn dat het later wel positief word. Werd vannochtend wel verstoord uit mn slaap door krampen in mn buik leken menstruatie krampen.
Super leuk en super duidelijke test. Ben alleen nu toch wel benieuwd, mocht je het willen testen,... Wat je ovulatietest als streep geeft. Ik weet dat het lh meet en geen hcg, maar het kan er wel op reageren en ben stiekem altijd best benieuwd hoe dat zichzelf uit als je pril zwanger bent mocht je het een x willen testen, let me know
ovulatietesten reageren inderdaad op hcg als je zwanger bent! Ik was daar de vorige keer ook erg nieuwsgierig naar ik had nu gisteren ook een ovulatietest erbij gedaan voor eigen gemoedsrust die zijn nu wel wat donkerder tegen bijna positief aan, maar nog niet positief. De vorige keer had ik volgens mij einde van de vierde week met een ovulatie test een knaltest. Toen voor de grap nog een paar keer gedaan en als je zwanger bent dan knalt die echt net als de top van je lh piek. Het klopt dus wel dat ovulatietesten reageren op zwangerschap