Inderdaad hoop symptomen. Lastige is dat dit zowel van zwangerschap als ms kan zijn. Wellicht morgen nog een testje wagen? Ben je ochtend, middag of avond tester? Want dit kan ook nog verschil met zich mee brengen
JA en het gekke is normaal let ik er natuurlijk niet echt op. Ik test vaak ochtend en soms nog even in de avond. Wat is beter?
Afgelopen testen omo wit waren ochtend? Wellicht een keer overdag of savonds testen. Misschien doet het niks, misschien doet het iets
Hoi allemaal, Ik zat in het clubje november maar inmiddels zijn we alweer een maand verder Ik wil mij graag hier bijvoegen als het mag! Ik ben Suus, 31 jaar en 7,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. 30/11 tweede IUI gehad en in principe gister 14/12 NOD. Nog niet ongesteld maar negatief getest vanmiddag... wel getest met een klein beetje urine in de middag nadat ik geplast had en in de ochtend ook een paar keer geplast op werk. was er 100% van overtuigd dat het deze ronde niks was.. en dan nu overtijd mega last van branderig gevoel in m’n liezen/zijkant schaambot. benieuwd of nu MS doorbreekt en anders van het weekend weer testen!
Hi Dames, Wat is het toch fijn om mee te lezen met jullie allemaal, iedereen in dezelfde situatie, al heeft niet iedereen dezelfde positieve resultaten. Wij zijn deze maand gestart met een soort van halve poging om voor een tweede kindje te gaan. We hebben alleen op de eisprong een poging gewaagd, omdat ik eigenlijk vanwege een ks moet wachten tot januari. (Het kriebelt alleen al veel te hard) Vandaag, 6 dagen voor NOD toch maar een testje gewaagd, maar helaas omo wit. Beetje vroeg misschien ook, al voelt het ook niet alsof ik zwanger ben. Ik ga het nu maar gewoon even afwachten
hoop dat het raak is voor je. ik ben nu 2 dagen voor mn nod en voel me echt zwanger haha maar heb nog geen positieve test gehad.
Zou dat kunnen dan? Dat je voor je NOD gewoon nog niet positief test, maar daarna wel? Waar voel je je zwanger door?
Wat verdrietig dat jullie al zo lang moeten wachten op een kleintje! Ik hoop dat het overtijd zijn toch goed nieuws betekent!
Hier nu echt beetje het gevoel dat ik ongesteld ga worden, zo'n gevoel in mijn buik Weet dat dat 2 dingen kan betekenen Mijn temp kaartje in FF heeft vanaf vanmorgen erbij staan dat het een drie fasen patroon heeft, ook nog nooit gehad
Ik voelde mij voor gister wel zwanger, begon allerlei dingen te voelen. Maar sinds gister dus niet meer. Mijn 2 eerdere zwangerschappen zijn verrassingen geweest, dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen nu we hier bewust mee bezig zijn!
Ja herinner het sowieso van mijn laatste zwangerschap Er gebeurt natuurlijk veel daarbinnen als je zwanger bent
Ja ik had dit ook heel extreem, erger zelfs dan tijdens een gewone menstruatie. Ik hoop dat het goed nieuws is voor je
Ik heb nu al 2 dagen zeurend gevoel onder de buik, boven schaambot en zeurt door naar mn benen.. zal wel een ongesteldheid aan komen