Je bent ook pas 11dpo he? Gisteren en de dag ervoor was je 10 en 9. Ik had ook op 9 10 en 11 getest nou 9 en 10 zag ik niks. Met 11 dacht ik wat te zien maar echt niet goed zichtbaar. Pas de 12de echt zichtbaar. Je kaartje ziet er ook echt goed uit! Ik voel helemaal met je mee haha vind het gewoon spannend
Ja vandaag 11 dpo. Ik moet om niet uitgaan van eerdere testen bij mijn zwangerschappen, toen testte ik 4 dagen voor nod positief Dus ik twijfel een beetje of ik vandaag zal testen of niet In ieder geval niet met de predictor, alhoewel daar wel het eerste wat op te zien zal zijn
Vandaag nieuwe thermometer gekocht, komt morgen binnen. Heb het gevoel dat mijn oude thermometer zijn werk niet meer zo goed doet. Temp fluctueert wel heel erg telkens. Kwam in een andere topic ook al ter sprake DPO 0: 35.5 > 36.0 graden. That's all DPO 1: 36.0 > 36.4 graden. That's all DPO 2: 36.4 > 36.6 graden. Weekend dag (+1uur). Nachtelijk zweten. DPO 3: 36.6 > 36.4 graden. Weekend dag (+1uur). Nachtelijk zweten. Beurs/trekkend gevoel rechts onder DPO 4: 36.4 > 36.4 graden. Nachtelijk zweten. beurs/trekkend gevoel rechts onder. Iets meer puistjes gezicht. Beetje bloaded DPO 5: 36.4 > 36.1 graden. Koud. DPO 6: 36.1 > 36.4 graden. Vanochtend beetje misselijk? Ieder geval onbehagelijk gevoel. Beetje ongi gevoel.
Ik heb vanmorgen een echo gehad ter controle. Had nog veel buikpijn aan m’n eierstokken. Echo was goed gelukkig. geen reden voor ongerustheid. De pijn was niet helemaal te verklaren zei ze, maar er zaten wel nog grotere follikels rechts. Links is er een gesprongen gisteren. Daar zat er 1. Rechts zaten er 3 waarvan 1 kleinere. Het is niet duidelijk of rechts 1 gesprongen is en 2 gegroeid maar niet gesprongen. Of dat ze alledrie gekrompen zijn en niet gesprongen. Word een verrassing, mocht er iets raak zijn deze ronde. Dus ik zit nu op het wachtbankje komende twee weken.
Hi Girls, sluit mij ook even aan. NOD 25-12, nu 5 dpo na IUI 11 Dec. @Maudje123, kom nou eens op met die positieve test. @DangerBlonde, vanmorgen in het topic gelezen. Wat spannend en toch ook een beetje vreemd. Zouden die andere nog kunnen springen denk je? Heb je nog een ovu test gedaan om te kijken of die nog uitslaat op die andere follikels?
Dank je wel! Ja toch een sprankeltje hoop gekregen, Zo’n rotgevoel! Ik ben gisteravond ingestort en heb niet geslapen. Me nu ziekgemeld op het werk voor vandaag en morgen om weer op te krabbelen. De eerste keer dat ik hiervoor thuis blijf maar ik red het nu even niet om “normaal” te doen. Vrijdag uitgangsecho en dan naar de 3e ronde.. 3 x is scheepsrecht toch!
Hi dames, Ik heb november 11 een miskraam gehad met 8 weken en ben nu voor de eerste ronde na mijn ms daarna met 27 dagen weer bezig. Gisteren heb ik een test gedaan daar was vrijwel niets op de zien en vandaag in een keer een streep is dit normaal? En wanneer heb je dan ongeveer een eisprong? Volgens mijn berekening zou ik hem vrijdag moeten hebben. Kan dit dan kloppen. gezien veel van jullie hier heel ervaren mee zijn wellicht weet iemand meer
Hey meid, ik zou nog even doortesten. De Ovu test is nog niet positief, maar komt wel in de buurt! na eerste posi Ovu test springt je ei over het algemeen tussen de 24-48uur.