Het kan zijn dat je idd heftig reageert op hormonen voor ms... Naar natuurlijk hopen we dit allemaal niet voor je! Blijf je testen of wacht je nu je nod af?
In alle rondes tot nu toe nog geen last gehad van misselijkheid, nu wel Ik wacht nu wel even (zeg ik nu)
Vandaag 9/10 dpo.. ik wil testen maar ik durf niet (en het scheelt dat ik geen testen in huis heb)... Volgens mn normale cyclus moet ik morgen of vrijdag ongesteld worden maar deze keer was mn eisprong 2 dagen later dus ik weet nu niet wat ik kan verwachten.
Spannend en snap je gevoel. Heb vorige maand voor het eerst de ovitrelle eruit getest maar op dit moment (5dpo) totaal geen drang om te testen en wil echt wachten tot 25-12. Vanaf 10 dpo word het spannend. LF tussen de 9-11 dagen. Deze maand voor het eerst Monnikspeper gebruikt, resultaat was er al. Normaal CD 18 eisprong of inseminatie, nu op CD 13, vind dat een enorme vooruitgang. Wat blijft het spannend he!
Fijn dat je cyclus nu een stuk beter is! Ik ben deze maand voor het eerst met aspirine begonnen... Géén idee of het überhaupt wat doet maar na zoveel rondes ga je toch dingen proberen he. Ergens denk ik toch dat ik vandaag of morgen ga testen maar aankomende nacht heb ik nachtdienst dus mn ochtendurine is pas morgenmiddag haha
Pas er ajb wel mee op op eigen initiatief. Uiteraard hoop ik dat dit de oplossing is. Maar heb je voor de rest nog onderzoeken gehad? Ik bedoel nu al bij poging 14, dan zou je toch wel wat bloeduitslagen hebben gekregen? Bijvoorbeeld vitaminen, AMH. TSH, LH, FSH.. Ik weet dat er veel meiden aspirine hebben gebruikt maar volgens mij werkt dat bloed verdunnend maar ook bloeddruk verlagend als ik mij niet vergis.. De meeste hebben dat toch echt op verzoek van het ZH gekregen ivm stolling. Herken jij jezelf in het feit dat wanneer je een wondje hebt deze heel snel dicht zit? Of kans op trombose bijv? Tuurlijk moet je het lekker zelf weten . Advies komt met de beste bedoelingen.
Ik ben verpleegkundige dus ik ken de risico's. Vitamines zijn goed, ik injecteer al 12 jaar B12 en de rest slik ik bij wanneer nodig is. AMH, FSH, oestradiol etc is allemaal goed.
Ah gelukkig hahaha, je leest zo vaak dat mensen zonder achtergrond experimenteren. Hoef je dus niets te vertellen of uit te leggen . Maar deze keer moet het gewoon gelukt zijn, vind je ook niet.
Zelfs met mijn achtergrond vind ik het spannend om te proberen hoor. Maar ik denk dat bij mij het innestelen niet goed gaat dus misschien helpt dit wel.. En ja, ik vind ook dat het bij ons beiden wel eens mag lukken!
Zelfde probleem, ik denk ook dat het daar mis gaat bij mij en dan met name, door een vind ik zelf, te korte LF. Ik heb de afgelopen ronde duphaston gebruikt. Verlengde mijn LF wel en had een cyclus van 35 dagen. Werd na 4 dagen stop ongesteld en hoe! Was haast een herbeleving van een miskraam. Daarom ben ik homeopatisch bezig. Wij hebben in feb weer een IVF gesprek maar denk dat ik overstap naar een ander ZH. Even alles opnieuw en weer blanco erin en dat wil ik ook mijn stollingswaarden laten prikken. Ik heb wel tromboflebitis gehad in beide benen en als ik een wondje heb kan ik het bij dicht zien gaan zo snel genees ik. Wellicht dat daar het probleem ligt. Anderzijds, wil ik het allemaal wel weten... Ik wil eigenlijk niet aan het eind met lege handen staan omdat er bij mij of mijn vriend een afwijking word gevonden. Ik wil eigenlijk niks de schuld willen geven, met name wat als ik het ben of hij ga je het elkaar dan kwalijk nemen. Word het een "dingetje" zo een zwaar lullig iets wat je in een ruzie eruit gooit "maar het ligt aan jouw dat wij geen kinderen kunnen krijgen" Ik wil dat niet...
NOD-lijst 16 t/m 31 december 2020 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 december (8) Redrose82- 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - ben de tel kwijt qua rondes. Jozefien1 - 30 jaar - 1e kindje - 4e ronde (IUI) LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 xDoo - 28 jaar - 3e Kindje - ronde 1 Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Fringe -32 Jaar - 2e kindje - 1ste ronde Lieve86 - 34 jaar - 3de kindje - ronde 1 Sapphire30 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 (ovulatie inductie zkh) 17 december (4) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kinderkopje- 36 jaar- 1e kindje - ronde 1 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 11 Appeltje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 18 december (3) Narcisje - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 14 Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 6 19 december (3) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 2 Flexi - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Modellicious - 34 jaar - ronde 44 na mk 20 december (2) S2909 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 2 Daantje3 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 2 21 december (0) 22 december (1) Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 (ronde 1 na tweede miskraam) 23 december (2) Tinkerbellqq - 30 jaar - 3de kindje (1sterretje)- ronde 1 na geboorte Augustus2019 - 27 jaar - 2 kindje - ronde 2 24 december (3) 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 3 herfstmeisjeB - 28 jaar - 1ste kindje - ronde ontelbaar (drie jaar) MaHeRo88 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 2 25 december (3) Mentos8 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 2 MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 december (1) Angelmom1 - 36 jaar 3de (4de) kindje - ronde 4 27 december (1) DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 28 december (1) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 29 december (3) Chechi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje- ronde 3 Emmetjeboogschutter - 35 jaar -1e kindje - ronde 10 30 december (2) Wensvooreen3e - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 6 31 december (1) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 (2 na vmk) Onbekende datum (3) Somita - ?? jaar - ??e ronde - ?? kindje Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5(ronde 1 na mk) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (40) Wachtend op de eisprong (12) Wachtbankje (22) Zwanger (4) Tuurtest (1) Ongesteld (2) Negatieve test (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier 10 dpo. Witte test. 2x Omdat ik een middag tester ben normaal Met ochtend urine wit, deze middag weinig gedronken en ook wit . Dus ik heb me op blauw gezet en dat zal wel rood worden. Ik ga me aanmelden voor januari, verwacht morgen mijn menstruatie Iedereen nog suc6♡