Inderdaad! Alleen nog nooit goed nieuws gehad dus dat deel mis ik nog. Maar ik blijf hopen Ik doe nog geen ovulatietesten want het is nog wat vroeg en ik heb nog geen symptomen. Ik denk dat ik rond dag 12 begin, nu zit ik op dag 9.
@Angelmom1 dan lopen we gelijk... niets voelen kan ook juist goed zijn he... al maakt t mij ook echt aan t twijfelen. Dan denk ik; een innesteling moet ik toch wel voelen? Of bloedverlies hebben? Daarna moeten mijn borsten toch gevoelig worden? Ik voel helemaal niets... mijn temp is wel hoog maar geen innestelingsdip oid gehad... hij blijft nogal constant... nog een paar dagen en dan weten we meer. Ga jij al eerder testen?
Bij m'n eerste ook geen innestellingsdip of bloeding of pijn gehad hoor.. hoeft niks te betekenen. En voelde toen ook pas dingen vanaf 12dpo ofzo..
Testen nog steeds niet binnen, dus maar even een bij de apotheek gehaald. Ik lijk een heel licht lijntje te zien...maar kan ook zijn dat mijn ogen iets zien wat ze willen zien. Wat denken jullie?
Ik lijk op de eerste foto een heel licht schaduw lijntje te zien... Welk merk testen is dit? Kan je hem is uit de verpakking/omhulsel slopen?
Is van de apotheek, dat is het enige wat ik nu kon bedenken....hier op de foto is deze wel lichtroze maar zo moelijk op de foto te krijgen. Ik zal eens kijken of het lukt m uit elkaar te krijgen...
In het echt zie ik een lichtroze lijntje..maar ook echt lichtroze. Misschien idd toch een later ei....eerste ronde dus ben nog niet heel bekend ermee
Als jij hem ziet dan is dat het belangrijkste. Foto uploaden haalt vaak een hoop scherpte weg op dit forum! Hopelijk komen je testen vandaag binnen,...
Ik hoop het idd ook, en anders in elk geval morgen. Zit er al een week op te wachten inmiddels...voor de zekerheid haalt mijn vriend al wel een cleaur bleu. Maar die doe ik pas als er oploop gaat zijn, want het is natuurlijk een licht streepje....dus hier nog heel even geduld helaas
Ik lijk ook wel wat te zien. Spannend. Voor 7 dagen overtijd is t wel echt heel licht maar zoals de rest al zei wellicht een latere eisprong? Ik hoop op een mooie oploop!!!! @MaHeRo88 dat geeft veel hoop... het is ook zo minuscuul het eitje en de bevruchting dat er idd een kans bestaat niets te voelen. Mijn baarmoeder is normaal wel heel erg gevoelig.. 1e dag menstruatie heb ik echt enorm veel pijn en kom ik de dag niet door zonder pijnstillers... vandaar dat het me gek lijkt dat ik dan niets zou voelen... afwachten maar, over een week weet ik zeker meer!
Jaaaa we wachten even af hoe het verder oploopt, heb wel steeds kleine steekjes onder in mn buik en mn borsten zo supergevoelig. En in de ochtend steeds vlagen van misselijkheid, normaal gesproken drinken wij samen 2 bakjes koffie beide zwart....dat kon ik niet meer verdragen dus overgestapt op koffie met koffiemelk maar ook dat bevalt me niet zo...dus meestal met geluk lukt het een paar slokjes te nemen en dan ben ik er al wel weer klaar mee. Dus nu besloten over te stappen op warme chocolade melk en hopen dat dit wel lukt.
Heel herkenbaar. Ik heb de koffie ook overgeslagen vanmorgen. Drink altijd cafeïne vrij, maar dat vind ik ook enorm smerig nu. Is altijd mijn eerste symptoom, dat ik geen koffie meer lust.
Bagger...ik lust nog koffie alsof het water is hahaha. Hoor idd vaker dat dit het eerste echte symptoom is!
Zelfs de lucht van koffie vind ik echt smerig dan! Vorige zwangerschap lustte ik ook geen drop meer, maar nu nog wel. Vind die hormonen toch zo iets wonderlijks... Vorig zwangerschap enorm pijnlijke borsten en nu totaal geen last van