Idem dito. Exact zelfde test en schaduw.. maar lijkt me niet goed idd.. Voel me ook ontzettend op het punt ongesteld worden! See ya in het volgende groepje! Hopelijk volgend jaar wat meer geluk voor ons
Lief dat je deze tip geeft, moet alleen bekennen dat ik niet zo goed weet hoe ik dit moet doen... Daarbij, als deze testen zo zijn op DPO 14, dan moet ik het maar gewoon even laten rusten. Mocht ik over een paar dagen nou nog steeds geen bloed zien, dan probeer ik opnieuw een testje...(van een ander merk hahaha!)
Jaaaa dat is het voordeel dan weer! De biefstuk moet ik overslaan morgen. Als smoes gebruik ik dat ik de wijn vergeten ben om te kopen. Denk dat m'n ouders er wel intrappen
hahaha, ja dat lijkt me idd lastig zo tegen de feestdagen aan. Wij hadden het hier al wel besproken, mocht het zo zijn, dat we het de ouders gewoon vertellen. Mocht het dan mis gaan, dan willen we ze daarin niet verzwaren, maar we weten ook dat we dan steun aan ze hebben. Anywhooo... dat is voor ons nu niet aan de orde. Jij veel plezier deze dagen, geniet ervan!!
Waarom je biefstukje niet gewoon doorbakken? Dan mag je hem gewoon eten en bij de Plus verkopen ze alcoholvrije wijn. Toevallig deze week zelf ook gekocht voor het geval dat smaakt niet helemaal hetzelfde maar het ziet er wel uit als wijn niemand die t ziet als jij in de keuken even uit een andere fles pakt haha
Eens, baalde best wel. Mijn man is heel lief, maar toch heb ik soms het gevoel dat ik hem faal, omdat zwanger worden nog niet gelukt is. Domme gedachte natuurlijk, dat snap ik ook wel hè maar elke keer die hoop, uitblijvende duivels op m'n NOD (voor het eerst) en dan een witte test, blijft kut. Ik heb echt diep respect voor de dames die dit al langer doen (praktisch iedereen ongeveer) want merk dat ik er langzaam gek van wordt. maar goed, genoeg geklaag...we wachten de duivels af en gaan weer door. Moet wel zeggen, sinds ik het dit forum zit zijn jullie allemaal een hele grote hulp geweest in de verwerking. Dat heb ik blijkbaar echt nodig
Biefstuk doorbakken vind ik echt niet lekker. Maar we hebben ook nog kip en varkenshaas dus ga daar lekker van genieten.
Herkenbaar hoor. Het duurde hier in 2013 ook een half jaar voordat ik zwanger raakte en toen kreeg ik ook nog eens een miskraam. Voelde ook erg dat ik gefaald had
Mijn man weet nog niet eens dat ik zwanger ben. Wil hem niet teleurstellen na al die miskramen. Eerst maar eens dat bruinverlies stoppen. Mocht ik 2e kerstdag nog steeds positieve testen hebben, ga ik het hem dan vertellen... Ben er nog niet helemaal gerust op!
Raar hè dat we ons zo voelen. Het is niet alsof wij er iets aan kunnen doen dat goede dingen soms even op zich laten wachten er gaat wel echt een nieuwe wereld open op het moment dat je over kids gaat nadenken haha. Echt zoveel geleerd (secret nerd hier ), bizar hoe bang ik vroeg was voor een "ongelukje" en het nu nog niet wil lukken
Ow meid, ik snap je helemaal maar wat een geheim zeg. Ik geloof in je testen, en als dit 2e kerstdag dus oploop heeft, heb je wel een geweldig kerstkado
Daar is het forum ook voor! Het is ook elke keer een teleurstelling als het niet lukt, de ene ronde erger dan de andere. En ik snap heel goed hoe dat gevoel van falen voelt. Al helemaal als je lichaam iets niet uit zichzelf blijkt te kunnen. Maar of het nu wel of niet door je lijf komt, het gevoel is echt niet terecht lieverd! Het is niet vanzelfsprekend dat je snel zwanger raakt. Niet iedereen valt ‘oeps’ op een piemel en is meteen zwanger kans op zwangerschap is per keer maar 10%. En dan moet het nog goed innestelen, blijven zitten en goed delen. Dan moet je gewoon heel lucky zijn het komt echt nog wel voor jou! Xxx
Ik dacht toen dat ik nooit mama zou worden, dat het ons niet gegunt was. Nu lopen er hier 2 prachtige kindjes rond van 6 en 4 jaar