Hier vandaag ook flinke menstruatie krampen. Maar geen bloed... Dan weer krampen en dan verdwijnen ze weer. Snap er niks van. Ben er zo ongeveer van overtuigd dat ik vandaag ongesteld had moeten worden. Misschien morgen. Maar t voelt echt heel vreemd zo. Mijn LF is niks meer van te maken. Altijd 8, vorige keer 13 en nu 14 of meer. Ergens ver weg heb ik nog een beetje hoop dat ik niet ongesteld word.. herken deze krampen niet van de vorige zwangerschappen. Als ik maandagochtend nog niet ongesteld ben ga ik nog eens testen..
Denk bij 16 dpo daar ging het afgelopen 2 maand mis puur zelf bescherming nu hoop natuurlijk 3 keer scheeps recht
Haha. Lekker duidelijk. Wilde zelf alleen net morgenochtend gaan testen met een action test en twijfel nu..
Temp geeft idd ovulatie aan. Testen echter toen allemaal van niet (gewone sensitest dipsticks en CB smiley op dagen dat ik twijfelde)...maar dit heb ik al 2maanden op rij dat ovi testen negatief blijven. Normaliter gewoon lf van max 14 dagen, maar nu niet dus twijfel constant...ik weet het gewoon ff niet meer. Ik ga het wel weer gewoon afwachten (ben ik alleen niet goed in!! Haha)
Je kan het natuurlijk gewoon doen. Met dit in je achterhoofd haha Zal ook wel een uitzondering zijn op de regel.. als je een streepje ziet ben je natuurlijk gewoon zwanger en voor oploop zou ik iets anders gebruiken haha
En vorige maand zat je wel goed toch met je ei en menstruatie indd 2 wkn erna? Hoeveel dpo zit je nu dan volgens ff? 14 ofzo toch? Lastig hè die onzekerheid zo.. pfft echt vermoeiend
Ik denk dat je wel kan testen maar ze zijn niet zo geschikt voor oploop! Daarvan kun je in paniek raken.
Vorige maand idd perfecte lf van 14 dagen na (wat ik vermoedde - niet de ovulatietestsn) m'n eisprong. Ben inmiddels dpo 17 ik ga wel weer ff duimen draaien...kijken wat me temp na een nachtje slapen doet.
En @Mentos8 getest? Ben benieuwd Ik vanochtend getest met AH test en action. Action weer vaag en AH liep niet lekker door haha gaat lekker Eigenlijk wil ik gewoon nog 4 predictors hebben maar wat zijn die krengen duur.. Miss kv?
Goedemorgen. Hier vanochtend (9dpo) ook getest. Leek wel even een streepje op te staan. Nu die is opgedroogd lijkt hij weer weg. Maar dit is de meest hoopvolle test die ik in 7 maanden heb gezien. We duimen nog even verder.
9dpo is nog wel heeeeel vroeg ook! Ik ben niet zo goed in turen haha maar als jij iets hebt gezien dan is t top! Lekker door testen voor oploop
Lief dat je het vraagt. Vannacht hele erge ongesteldheidkrampen, maar nog geen bloed. Te kort geslapen, vandaar temp disregard, maar temp is gezakt naar 36.1. dus hopelijk toch vandaag of morgen duidelijkheid.
Helaas geen positief nieuws, maar wel fijn om duidelijkheid te hebben als het nu doorzet... gekke cyclus heb je!