Zeker zolang die negatief blijft vandaag ben ik happy Hij hoeft niet pas maandag pas positief te zijn, alle dagen behalve zaterdag is goed
nou duim voor je dat je test pas morgen of daarna positief wordt! hier is mijn temperatuur aan het stijgen , al was ik vandaag wat later dan anders omdat jet weekend is dus ben benieuwd is eerste ronde dat ik ook temperatuur bijhoud....
Nog een witte test hier helaas! Was ook nog vroeg natuurlijk. Heb wel verkeerd geteld, had maar 2 doosjes etos early liggen. Dus nu nog 3 early testen en zag er nog 4 van sensitest (vanaf 25). Dus morgen sla ik over. Als temp nog omhoog gaat en/of rhr blijft hoog of wordt hoger dan gooi ik er maandag of anders woensdag nog een testje tegenaan
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 (ronde 10 na bbz) 18 December Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 Daisy2890 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde 19 December Hanna85 -37- 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5 Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 21 December carpe0iuventae - 30jr - 1e kindje - ronde 2 22 December 23 December 24 December Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Fladder 38 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 10 na miskraam 25 December 26 December Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama) 27 December Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 December Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nummer4 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 46 29 December 30 December Meeuwtje- 30 jaar- 3e kindje - ronde 0 31 December Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Onbekend ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik verwacht mijn eisprong de 13e en dus morgen de eerste smile. Ik ga deze keer door testen met beiden. Kijken of we te vroeg gestopt zijn de andere rondes.
Hoi allemaal, Voorzichtig kom ik bij jullie aanhaken.. Lang getwijfeld of we voor een derde kindje zouden gaan. Ik heb 2 zoons van 10 en 6. Deze wens is er al een aantal jaar, maar voor vervelende privé omstandigheden (verlies van beide ouders), daarn een ptss en burn out, heb ik de wens even geparkeerd. Laatste weken voel ik de wens sterk aanwezig. Wel lang getwijfeld dus.. Word het leeftijdsverschil niet te groot, kan /wil ik dit nog wel, wat zullen mijn zoons ervan vinden, wat doe ik mezelf aan na aantal jaren onstabiel.. Nu lijkt de wens toch groter dan alle 'beren op de weg'.. Rond de kerst periode is mijn nod. Nog niet heel serieus bezig, maar we gebruiken geen anticonceptie meer.. Ik vind het wel heel spannend merk ik..
welkom hier en spannend! snap je twijfels wel, zoals je in mijn onderschrift kan zien heb ik ook al oudere kinderen en twijfelde daardoor ook wel erg maar inmiddels is dit 2e serieuze ronde voor ons en vandaag dpo 4 maar merk/ viel niks tot nu toe
Spannende tijd! Hier ook een ouder kind ze was 8 toen ze haar zusje kreeg. ( ikzelf trouwens ook toevallig) en net als ik met mijn jongere zusje zijn onze dochter onafscheidelijk. Ze vind het helemaal geweldig. Zou een mooi kerst cadeautje zijn toch ❤️
Ik Zit nu pas op cd 9 maar heb vandaag al 2x rekbaar slijm gezien bij toiletgang.. misschien komt mij ei dan ook eerder deze maand?
Ik ben dus niet de enige met een wat ouder oudste kind.. Waarschijnlijk zie ik gewoon teveel beren.. En teveel bezig met anderen er wel niet van zullen denken.. Maken jullie allemaal gebruik van ovulatietesten? Zou zeker een leuk kerstcadeautje zijn! ❤️ Bij de andere 2 gelijk de eerste maand zwanger, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks..
ik heb wel ovulatietesten gebruikt ja heb geen mega knaller gehad maar lichamelijk wel van alles gevoeld. ik temperatuur er ook nog bij. het zwanger worden van nr 2 en 3 ging bij mij zonder menstruatie tussen door, bij nr 2 in 1 jaar heb ik een miskraam, 1 menstruatie en 1 keer zwanger geworden verder niks tussendoor en bij nr 3 na 2 maanden zwanger zonder menstruatie tussendoor..... dus dat ik nu in de 1e ronde op dag 30 ongesteld werd was voor mijn doen best bijzonder.... dus vandaar de testen en temperaturen zodat ik wat meer inzicht krijg in mijn cyclus
Helaas, gisteren was wel mijn piek. Normaal test ik nooit in de middag, gisteren rond 14 uur was hij dan ook op de dipstick aanwezig, ik hield hoop tot vanmorgen, dacht misschien is hij vanmorgen nog duidelijker aangezien mijn krampen heel heftig waren/zijn, maar helaas, vanmorgen bijna omo wit en een leeg rondje op de clearblue.. Voor mij is deze ronde klaar, nu wachten op mijn menstruatie en door naar de 1e poging voor ronde 1. Meiden heel veel succes!!! Kom vaak nog even spieken naar jullie mooie testen straks! Alvast fijne feestdagen en een goed uit einde!
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 (ronde 10 na bbz) 18 December Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 Daisy2890 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde 19 December Hanna85 -37- 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5 Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 21 December carpe0iuventae - 30jr - 1e kindje - ronde 2 22 December 23 December 24 December Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Fladder 38 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 10 na miskraam 25 December 26 December Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 27 December Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 December Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nummer4 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 46 29 December 30 December Meeuwtje- 30 jaar- 3e kindje - ronde 0 31 December Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Onbekend ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).