Haha eerste keer dat het qua testen lukt een dag er tussen te laten maar ja ik wil gewoon echt niet bijkopen en met vier testen totaal (van etos early) is dat dan wel handig. Wel gisterochtend zitten twijfelen maar toen snel geplast
Gisteravond laat ineens zin in pizza, dus in de oven geschoven. Doe ik dus echt nooooit, toch maar een testje gewaagd. Kunnen jullie mee turen? 9dpo
Ik zie ook een heel licht lijntje! Ben heeel benieuwd hoe die morgen of overmorgen is, hopelijk dan een knaller en mogen we je voorzichtig feliciteren
Hier nog steeds (on)geduldig aan het wachten op mn ei! Zit er wel aan te komen denk ik! Al meer afscheiding en beetje zeurende pijntjes.. Om meiden wat spannend allemaal!
Ik heb heel wat ei pijn denk vanavond of morgen. Ben alleen ziek aan het worden..oorpijn opgezette lymfeklieren hoofdpijn. Bah. Nergens zin in vanavond.
Word hier ook inmiddels wel ongeduldig hoor, ik had hoop op een vroeg ei, vanochtend op CD21 een ovulatietest van 0.13 maar al heel de dag steken linksonder, als hij morgen nog niet m'n piek laat zien weet ik het ook niet meer... was zo blij met 2x een cyclus van 33 dagen. Toen we voor de eerste gingen had ik er namelijk ook eerst 1 van 32 dagen, toen 96 en daarna zou het 46 worden maar was ik zwanger, ergens ben ik vooral onrustig dat het nu weer zo'n lange cyclus wordt. Had toen namelijk wel continu klachten maargoed nog even deze week afwachten, komt vast goed. Hopelijk pikt jou lichaam het toch snel weer op na vorige cyclus
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 (ronde 10 na bbz) 18 December Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 Daisy2890 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde 19 December Hanna85 -37- 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5 Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 21 December carpe0iuventae - 30jr - 1e kindje - ronde 2 22 December 23 December 24 December Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Fladder 38 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 10 na miskraam 25 December Kundera - 37 jaar- 1e kindje - ronde 1 26 December Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 27 December Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Melissert - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde na hersteloperatie vriend. Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje - ronde 10 28 December Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nummer4 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 46 29 December Krisje123 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 December Meeuwtje- 30 jaar- 3e kindje - ronde 0 31 December Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Mijn ovutestje was eindelijk positief! Gok morgen dan de eisprong en vrijdag dpo1.. spannend weer deze maand