NOD-lijst 16 t/m 31 december 2022

Discussie in 'NOD forum' gestart door Soya, 16 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Ik heb de easy@home van Amazon :) daar kan ik tot nu toe goed mn piek mee vinden en zijn niet zo prijzig.
    En die nod, ja als mijn cyclus vergelijkbaar is met afgelopen 2 ronde zit ik dus met nod op 26 december :rolleyes: heb al gekeken, vorige keer piek op CD 20/21 dus dan zou ik met kerst nog negatief kunnen testen terwijl het evt wel raak zou zijn, maar als ik niet drink of bepaald eten laat staan, zit m'n schoonmoeder meteen hoog in de boom... heb nog even om daar iets op te bedenken maar dacht er meteen aan toen ik ongesteld werd

2. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    @Rouge dat is wel heel lief. Ojee dat zou iets minder uitkomen o_O.

Ja hier precies hetzelfde ook cd 20/21 afgelopen keer. En ook een schoonmoeder op scherp. Ik ben nog niet verder gekomen dan de gedachten dat mijn eisprong nu eerder moet zijn :roflmao: als dat niet gebeurt moet ik maar opzoek naar een plan B. Eerst maar de komende weken door, ik vind dat wachten op een ei sprong echt niks aan

Chalona vindt dit leuk.
  3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik gebruik van de testen van 2 besure. Ik heb een tijdje die easyathome gebruikt maar daar kan ik mijn piek mee vinden. Worden niet positief genoeg. Ik vind hem gelukkig heel makkelijk met de 2 be sure testen.

4. hanna85

hanna85 Actief lid

20 okt 2022
    160
    120
    43
    Vrouw
    ik heb voor deze ronde de dipstick testen van sensitest, vorige ronde had ik de digitale van hen.

ben blij dat ik niet over kerst hoef na te denken .... vorig jaar heb ik gedronken bij kerst dus dit jaar ivm iemand moet rijden ben ik degene die niet drinkt en bij mij familie gaan we toch alleen op de koffie. en ik drink overigens heel vaak niet dus zo heel opvallend is dat ook weer niet

5. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Lief dat je vraagt ja last last, comfortabele is anders maar ook geen helse pijn.
    En t is natuurlijk op CD 2 gebeurd dus ging gelijk op met menstruatie.
    Maar wel meer kramp en buikpijn gehad dan normaal..maar ook veel hoofdpijn deze keer, maar menstruatie verloopt tot nu toe normaal ( vind t bijna eng om te zeggen). De wond was dicht gebrand met zilvernitraat stuks, gister wel wat korstjes verloren maar gyn vertelde dat t snel genas, dus en lijkt erop dat dit de laatste dag is met wat bloedverlies is. Dus tot nu toe verloopt t goed

6. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Nou fijn dat je er dan relatief weinig last van hebt gehad gelukkig :) en komt dan wat planning betreft ook wel prima uit cd2

7. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Haha m'n schoonmoeder zou het liefst zien dat wij er nog wel 2 of 3 zouden krijgen, ze heeft zelf 3 kids en altijd nog pleegkinderen erbij gehad, dus ookal zeg ik er komt er geen meer bij, blijft zij gewoon hoop houden. M'n eisprong was de eerste cyclus dus op CD23, afgelopen cyclus CD21 laat op de avond dus wie weet komt ie weer wat eerder deze cyclus :rolleyes: ik vind dat wachten op een ei ook weinig aan, zeker omdat het zolang duurt

8. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ja precies met
    Ja precies
    Een een grote schoonmaak zeg maar

9. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Beterschap!!

Aye aye hier in huis vier man aan de snotter...ik klop af ik lijk er onderuit te komen meestal pak ikzelf elk virusje mee

10. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ik mag niet klagen over ons sex leven:oops::rolleyes: mits ik geen bloedverlies heb :confused: maar t ziet ernaar uit dat dat goed gaat komen

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Beterschap voor iedereen!!

Hier nog aan het wachten op mijn menstruatie. Spotting is vandaag begonnen, meestal volgt mijn menstruatie de dag erna. Zal wanneer deze begonnen is even mijn nod aanpassen op de lijst :)

12. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Goeiemorgen
    Wat is het hier nog stilletjes.
    Als de gyn gelijk heeft heb ik m'n ei met Sinterklaas. Dat zou echt wel hilarisch zijn in ons geval :roflmao:

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Hahaha misschien wel een goed teken ;)

Hier volgens mij eindelijk ongesteld geworden, twijfel nog een beetje of het toch geen spotting is nog. Even geduld nog haha.. de krampen zijn er in ieder geval al wel volop :confused:

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw

Nod lijst
    16 t/m 31
    December

❤​

16 December (1)
    Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18

17 December (0)

18 December (3)
    Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam
    Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3

19 December (1)
    Hanna85 - 4e kindje 1e samen - ronde 2

20 December (0)

21 December (0)

22 December (1)

carpe0iuventae - 1e kindje - 2e rondje

23 December (0)

24 December (0)

25 December (0)

26 December (2)

Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama)

27 December (0)

28 December (0)

29 December (0)

30 December (0)

31 December (0)

Onbekend (0)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    Totaal: (8)

Wachten op eisprong (8)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

15. hanna85

hanna85 Actief lid

20 okt 2022
    160
    120
    43
    Vrouw
    hier vermoedelijk ook ga vanaf as woensdag weer beginnen met ovulatietesten, vorige keer wel mooi mijn eisprong kunnen vinden maar zonder resultaat..... hopelijk deze ronde meer geluk alhoewel de uitgerekende datum dan wel erg dicht bij de verjaardag van mijn oudste gaat zijn weet niet of dat zo leuk/ fijn is? zijn er andere die daar ervaring mee hebben? ik heb nu 1 zomer, 1 winter en 1 bijna voorjaarskind dus niemand zit zogezegd in elkaars vaarwater

16. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ik was van ons jongste zoontje uitgerekend op de verjaardag van m'n oudste zoon, hij vond het geweldig toen ik hm dat vertelde.

Ik heb eigenlijk elke keer twee verjaardagen met krap twee weken ertussen.

Is nooit een probleem geweest hier. Ook al met een kinderfeestje gehad twee tegelijk, trampolinepark afgehuurd ( ben je nog goedkoper uit ook:p)

17. hanna85

hanna85 Actief lid

20 okt 2022
    160
    120
    43
    Vrouw
    bij ons wordt leeftijdsverschil behoorlijk tussen oudste en jongste , voor de oudste zijn kinderfeestjes niet meer aan de orde maar denk eerlijk gezegd niet dat mijn oudste het heel erg vindt als er straks rond zijn verjaardag er een broertje of zusje bij komt .... alla de puber " boeien" ..... denk meer dat ik me er " druk" om maak .... al maak ik me er niet heel druk om.... komt wanneer het komt he :roflmao: mijn oudste kwam keurig op tijd op de uitgerekende datum, de middelste 6 dagen eerder, de jongste 7 eerder.... maar ja ook dat zijn geen garanties he ben nu toch stukje ouder , andere partner je weet het allemaal niet he..... en eerst maar eens zien of het ons gegunt wordt

18. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Pfff blij dat ik net van die kramp af ben hoop dat t snel doorzet voor je.

Ja dat zou typisch ons zijn manlief is huhmmmm zal de goeie mterm gebruiken Piet, en zelf hoffotograaf van Sint. Verloofd op de pakjes boot ons ene zoontje is huhmmm verwekt tijdens filmproductie ( niet op de werk vloer! :roflmao::rolleyes:) er werden pepernoten gestrooid met ons trouwen :Dben we krijgen de sleutel van ons huis 5 dec en zo kan ik wel even doorgaan t is hier t hele jaar door sinterklaas o_O:roflmao:

Onze drie jarige ging dit jaar gewoon naar de Sint intocht met z'n eigen pepernoten zak en deelt al z'n pepernoten uit ( wij hebben onze sint werkzaamheden verder dit jaar neergelegd na overlijden van onze kleinste)

Humbly89 vindt dit leuk.
  19. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Mijn pubers gaan door t vuur voor de kleinere ❤️ echt t leeftijdsverschil maakt geen reet uit...je ziet je puber zo voor je ogen weg smelten en de jongsten weten precies bij wie ze wat kunnen halen regelen :roflmao::)

En ja dat leeftijdsverschil van jezelf toen en nu moet ik eerlijk zeggen dat merk je wel :eek:
    Maar elke zwangerschap en elke bevalling is anders. M'n drie jarige kwam een maand te vroeg en m'n zoontje van 1,5 die ging t ziekenhuis dwarsliggen, corona onderbezet en overvol dus ze probeerde me over t feestweekend heen te slepen, maar zoontje dacht fuck It ik kom op de uitgerekende datum:rolleyes:. De eerste waarmee ik de 40 WK gehaald heb :p

20. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Overigens mijn oudste 13 jarige dochter kwam wat vragen toen ik op de wc zat stond ik met ovu test in handen...

Grote ogen, ik zeg wat is.... Ze zegt ik weet wat dat zijn
    Ik zeg o ja vertel ( charmant op de wc)...ze zegt dat is een zwangerschapstest...ik zeg okeeeee huhmmm klopt qua vorm maar is t niet...ik zeg hoe weet jij dat ... Ja dat zie je toch op reclames ( denk effe checken :o:) ik zeg maar nee dit zijn ovu testen heeft er wel mee te maken.... Grote blije ogen ... Ze zegt ik wist het wel!!! Ik zeg wat
    Zegt ze dat jullie nog proberen...ik zeg hoezo...nou elke keer als wij over die kamer die leeg blijft beginnen vreet papa des huizes ons bijna op. Ik zeg ja dat klopt begin maar niet meer over die extra kamer. Bonusdochter dacht eerst dat zij extra ruimte kon opeisen, daarna dacht oudste zoon: daar kan ik m'n spoorbaan bouwen! Lief: gaat niet! Gebeuren! Die kamer is van je moeder

Deel Deze Pagina