Ik had een rode body gezien online, die had ik het weekend doorgestuurd toen hij niet huis was heb hem niet besteld hoor maar meneer wil graag weten wanneer het bloeden is gestopt, leuk hoor die mannen beetje gek maken
@Chalona ...al zou ik hm wel besteld hebben Heb nu een partner in crime om de Hunkemöller binnen te gaan m'n oudste dochter had t niet meer
ik heb vorige ronde steeds rond 17.00 getest , dat is tijdstip waarop ik vrij of werkend altijd wel thuis ben om te testen dus dat doe ik deze ronde weer
Ik voelde hem de laatste tijd niet aankomen. Ik heb jaren geleden een spiraal gehad, en toen voelde ik het wel. Ik hoop dat dat weer terugkomt. Ik denk dat ik ook gewoon over een paar dagen begin, ik heb er toch genoeg in huis. De reden om te wachten, was dat ik het dagelijks er mee bezig zijn soms vervelend vind. Ik ben dan de hele dag aan het denken aan eisprongen, zwanger worden etc. bedankt voor het meedenken! Het is fijn een beetje te kunnen sparren
Ik heb n.a.v. jouw post vanmiddag nogmaals getest, die was inderdaad al wat donkerder ondanks veel drinken tijdens/na het sporten.
Hier in de ochtend rond half 7 met 2e urine (ben om half 5 uit bed) en na mijn werk ook om 17.00 uur. Ik begin meestal met testen wanneer mijn temperatuur daalt, laatste 4 maand met "lh testen oefenen" daalde mijn temperatuur 4 dagen voor de eisprong dramatisch. Ook dan veranderd mijn afscheiding. Meestal rond cd 14.
ik ben deze ronde ook begonnen met temperaturen, naast de ovulatietesten, dus ben benieuwd of me dat nog meer inzicht geeft! beide methode zijn nieuw voor me.... temperaturen doe ik meteen in de ochtend, ovulatietesten dus om 17.00 en omdat ik morgen niet op tijd ben begin ik daar woensdag mee. we maken het uit voorzorg gewoon vanavond nog even gezellig al ga ik er niet vanuit nu al mijn eisprong te hebben
Nou breek m'n klomp Denk och wat maakt t uit heb genoeg testen vorige ronde echt zga blanco na ei. Gooi er een tegenaan, opgeblazen eipijn, maar nu toch redelijke goeie streep al, nog niet positief dat niet maar ga t volgen nu.
Ik vind het heel fijn! Leer mijn cyclus goed kennen nu. Hopelijk heb jij er ook veel profijt van Ohh wat spannend alweer!
haha jij dacht precies hetzelfde ik heb er dus ook net 1 gedaan en er is in ieder geval al wel een duidelijke streep maar nog niet zo donker als de test streep.... maar goed dan test ik morgen maar beetje later voor 1 keer zodat ik het toch enigszins kan volgen
ik denk ik morgen ook ergens rond 21.00 pas uit kom omdat ik een etentje van mijn werk heb..... maar dan ga ik vanaf woensdag steeds 17.00 aanhouden. maar ben mega ongeduldig en ik weet het komt wanneer het komt maar toch
Zo eerste ovu test deze ronde zit er weer op. En eerste keer seks deze ronde ook zondag weer gehad Ben benieuwd wanneer mijn piek komt, afgelopen ronde CD18, daarvoor CD17.
Ik ga er rond 12 uur een tegen aan gooienvanochtend goed geklust al Gisteravond was lief een partij sjago T rare bloedverlies lijkt weg te blijven * afkloppen*
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December (0) 18 December (3) Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 19 December (1) Hanna85 - 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December (0) 21 December (0) 22 December (1) carpe0iuventae - 1e kindje - 2e rondje 23 December (0) 24 December (0) Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 25 December (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 26 December (2) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama) 27 December (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 December (0) 29 December (0) 30 December (0) 31 December (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (10) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December (0) 18 December (3) Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 19 December (1) Hanna85 - 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December (0) sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5 21 December (0) 22 December (1) carpe0iuventae - 1e kindje - 2e rondje 23 December (0) 24 December (0) Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 25 December (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 26 December (2) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama) 27 December (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 December (0) 29 December (0) 30 December (0) 31 December (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (10) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE][/QUOTE]
ik meld me ook hier na een rare cyclusmaand. Na 13 dagen werd ik opnieuw ongesteld. Ik ben bij de huisarts geweest en heb bloed mogen prikken. De uitslag heb ik nog niet. Ik krijg nooit positieve ovutesten, en vorige cyclus heb ik geen eisprong gehad. Ik heb over 3 weken een echo gepland staan om te kijken of ze iets zien. Ik ben niet zeker van mijn nod, omdat mijn vorige cyclus zo vreemd was. Het kan dus zijn dat mijn cyclus nu weer "normaal" is en 25 dagen duurt, maar het kan ook langer zijn.
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December (0) 18 December (3) Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 19 December (1) Hanna85 - 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December (0) sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5 21 December (0) 22 December (1) carpe0iuventae - 1e kindje - 2e rondje 23 December (0) 24 December (2) Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 25 December (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 26 December (2) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama) 27 December (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 December (0) 29 December (0) 30 December (0) 31 December (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (13) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.