NOD-lijst 16 t/m 31 december 2022

Discussie in 'NOD forum' gestart door Soya, 16 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpe0iuventae

22 nov 2022
    47
    45
    18
    Vrouw
    Ik ben gister (CD9) weer begonnen met ovulatietesten. Vorige maand ovulatie op CD20, maar omdat ik pas zo kort gestopt ben met hormonale anticonceptie heb ik (nog) geen idee wanneer de sprong komt. Mijn vriend stond vertederd te kijken hoe ik lekker met de testjes aan het rommelen was.
    Ik ben zo nieuwsgierig naar alles.. wanneer komt de sprong, hoe voel ik me deze maand met de hormonen, zou ik met oud en nieuw zwanger zijn? Hebben jullie dat ook?

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Hier weer klaar met menstruatie, gisteren was het laatste wat mij verbaasde.. 4 dagen ipv 5 a 6.. nu even wachten tot dag 10 en dan begin in mij testen in de ochtend. Vanaf het moment dat de krampen beginnen 2x per dag.

Elke maand weer haha, blijft heel spannend maar ook heel interessant. Vind het wonderbaarlijk hoe het lichaam werkt.

3. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Hier zit de menstratie er ook op(cd7) ik verwacht nog 2 weken te moeten wachten op mijn sprong dus ik wacht nog even met testen.

Gelukkig is de sint tijd nu een goede afleiding. Het hele gezin is nog snot verkouden inclusief loopoortjes van de jongste dus deze ronde begint met veel afleiding om het maar positief te houden :roflmao:

4. hanna85

hanna85 Actief lid

20 okt 2022
    160
    120
    43
    Vrouw
    hier cd 13 ovulatietesten blijven nog erg licht van kleur, maar vorige ronde had ik pas op dag 20 positieve test.....dus we testen rustig verder en maken het gewoon om de dag gezellig.
    ben gelukkig weer helemaal fit dus dat is wel prettig

5. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Zeker :rolleyes: ik tel ook iedere keer uit wat bij een eisprong rond een bepaalde datum dan de uitgerekende datum zou worden, wanneer ik ongeveer 12 weken zou zijn ivm vertellen aan familie en vrienden, deze ronde hoe ga ik dat geheim houden met kerst, wat voel ik allemaal en voelde ik dat vorige rondes ook, en in vergelijking met vorige zwangerschappen. Kan mezelf er uren mee bezig houden.... verder zijn we er uiteraard niet veel mee bezig ;)
    Ben benieuwd of je je piek gevonden krijgt en hoeveel cd hij komt!

6. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Hier is een positieve ovutest meestal precies 2 weken voor de verwachte NOD, dus ik test nagenoeg niet eerder dan CD13. Maar hebben vaak zodra mn menstruatie over is om de dag al seks dus in dat opzicht mis ik m ook niet zo snel. Moet zeggen dat ik deze ronde nog niks voel van mn ei, terwijl het vorige maand niet ophield haha.

Wat betreft anderen die op de hoogte zijn: ik ben heel open, iedereen weet het eigenlijk wel maar iedereen laat me ook met rust. Ik heb in juni operatie gehad om mn niche te verwijderen, daardoor waren er nog meer op de hoogte incl mn werk.

7. Kitten93

Kitten93 Bekend lid

4 aug 2022
    717
    708
    93
    Vrouw
    Had mn cyclus verkeerd berekend! Ik schuif een paar dagen op naar de 28e!
    Helaas geen eventuele kerstverrassing dus :rolleyes:

8. Kitten93

Kitten93 Bekend lid

4 aug 2022
    717
    708
    93
    Vrouw

Nod lijst
    16 t/m 31
    December

❤​

16 December (1)
    Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18

17 December (0)

18 December (3)
    Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam
    Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3

19 December (1)
    Hanna85 - 4e kindje 1e samen - ronde 2

20 December (0)
    sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5

21 December (0)

22 December (1)

carpe0iuventae - 1e kindje - 2e rondje

23 December (0)

24 December (2)
    Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6
    Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3

25 December (0)

26 December (2)
    Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama)

27 December (1)
    Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3

28 December (1)
    Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8

29 December (0)

30 December (0)

31 December (0)

Onbekend (0)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    Totaal: (13)

Wachten op eisprong (10)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

9. Meeuwtje

Meeuwtje Actief lid

30 nov 2022
    163
    125
    43
    Ik verwacht vanavond/morgen mijn menstruatie.
    Hoop mijn man te kunnen overhalen om deze maand een poging te doen.
    Eisprong is op ons huwelijks jubileum, posi test zou dan rond kerst kunnen zijn em uitgerekende datum op mijn man zijn verjaardag! Lijkt me zo mooi

Chalona, Rouge en sophiejacoba vinden dit leuk.
  10. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Misschien test je wel vroeg positief:o:

Kitten93 vindt dit leuk.
  11. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ik duim hard voor je!

Caithxxx vindt dit leuk.
  12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Ohh dat zou allemaal wel heel mooi zijn :D

Misschien wordt het toch nog een kerst verassing;) de datums liggen naar 2 dagen apart :thumup:

Kitten93 vindt dit leuk.
  13. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Mijn ovu test was onverwacht vanmorgen al 0,75 :o: op CD14, dus misschien wel een vroeg ei? Ik verwacht dat de ovu test morgenochtend positief is! En laat ik nu net een feestje van mijn werk hebben morgen :roflmao: (wij hebben bijna altijd ‘s avonds met of rondom naar bed gaan seks) misschien kijken of mijn man vanavond nog zin heeft…

Caithxxx vindt dit leuk.
  14. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Dat is lekker op tijd! En anders morgenavond wakker maken als je thuis komt? :p

Soya vindt dit leuk.
  15. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Hier beginnen de steekjes rondom m'n eierstokken alweer :rolleyes: vorige ronde ook rond CD7, totaal geen zin om ovulatietesten te doen aangezien ik m'n ei niet verwacht voor CD19/20 op z'n vroegst, maar de testen laten liggen is dan toch lastig als je al dingen gaat voelen... hoe gaat het bij de andere? Al eitjes in aantocht?

Soya vindt dit leuk.
  16. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Haha ja denk dat ik rond half 2 thuis ben en weet niet of ik zelf dan nog energie genoeg heb :roflmao: maar zaterdagochtend zou ook nog op tijd moeten zijn.

Gek genoeg ben ik deze ronde wat relaxter. Vorige rondes kon ik niet wachten om ovu testen te doen, deze ronde viel de ‘drang’ erg mee. Doe ook alleen maar in de ochtend een test. En ben ook wat minder gefocust op vaak seks ‘moeten’ hebben. Weet gewoon dat komende dagen meest vruchtbare zijn. Hebben dinsdagavond al seks gehad wat volgens de apps (FF, Flo, Premom) de eerste vruchtbare dag was. En alles komende dagen is mooi meegenomen.

Chalona vindt dit leuk.
  17. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Fijn dat je er zo relaxed in staat dit keer, ik probeer ook de boel wat meer los te laten, vorige twee rondes vanaf CD7 in de weer met ovulatietesten en dan pas CD20/21 een piek ontdekken dus wil nu echt wachten tot eigelijk CD14/15 en gewoon seks wanneer we zin hebben, dat lukte vorige ronde ook wel redelijk gelukkig, moet ook beetje leuk blijven :D

Soya vindt dit leuk.
  18. Linn93

Linn93 Actief lid

30 okt 2022
    167
    113
    43
    Vrouw
    Hier nog steeds aan t wachten op m'n ei, heb wel het idee dat ik wat eipijn begin te voelen.
    Al vanaf cd8 aan de ovulatietesten, eigenlijk ook veels te vroeg, maar aangezien dit de eerste échte ronde is, nieuwsgierig wat m'n lichaam doet (spiraal is er 13/10 uitgehaald, 15/11 eerste menstruatie gehad).
    Hopelijk aankomend weekend m'n ei, deze week al wel om de dag gezellig gemaakt :D

Chalona vindt dit leuk.
  19. sophiejacoba

sophiejacoba Actief lid

29 dec 2018
    143
    165
    43
    Vrouw
    Volgens premom heb ik over 4 dagen mijn eisprong. Normaal gesproken voel ik al wel wat maar nu niks. Weet ook niet wat mijn eisprong doet deze maand ivm zo rare cyclus vorige maand (als ik er al 1 heb) Genoeg ovutestjes liggen hier.heb nu de extra gevoelige gehaald. Misschien krijg ik daar wel positieve testjes mee.

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Fijne app is dat het :D vind het ideaal om de testen daar in te vullen. Welk merk gebruik jij met testen? Ik heb ze van 2 besure, deze zijn ook gevoeliger

Deel Deze Pagina