ik hoop dat hij er voor iedereen 1 heeft die rond die koers haar eisprong heeft zou toch leuk zijn hier beginnen de krampjes weer , wat ik de vorige keer ook had zo rond de eisprongfase ben benieuwd. ben deze ronde ook aan het temperaturen en heb na dipje 2 dagen terug nu 2 dagen op rij dat temperatuur iets stijgt .... ondertussen blijven we het maar gezellig maken hier heb weekend nu dus lekker in de relax modus weinig plannen dit weekend
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December (0) 18 December (3) Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 19 December (1) Hanna85 - 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December (0) sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5 21 December (0) 22 December (1) carpe0iuventae - 1e kindje - 2e rondje 23 December (0) 24 December (2) Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 25 December (0) 26 December (2) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama) 27 December (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 December (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 29 December (0) 30 December (0) 31 December (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (13) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ja heel fijn! Vooral als je er ook bij temperatuurt. Dan heb je 2 lijntjes die je kan zien bij de grafiek. Ik heb die van sensitest. Ben erg benieuwd wat ze gaan doen!
Hier inderdaad een vroeg ei dus! Nog niet eerder zo’n dikke streep gehad. Toen hij aan het door lopen was dacht ik even dat de streepjes omgedraaid waren, en het de controle streep was, zo dik was hij gelijk al
Ohhh netjes!! Mijn lijntjes zijn met deze testen altijd ontzichtbaar. Gaaf om te zien hoe dat er anders uit ziet. Hopelijk een super positieve test over een paar weken!!
Ik heb echt een week ...schiet me neer .... Eerst .... Waren ze asbest even vergeten in t nieuwe huis ik heb er een paar door de telefoon getrokken...hele planning overhoop gister weer alles rondgewerkt. Vanochtend water onder m'n wasmachine van een jaar Schiet me lek
Premom is dat, ideaal vind ik die, dan maak je een foto van de ovulatietest en premom geeft er een waarde aan
Typisch he dat er zoveel verschil zit tussen de een en de ander bij mij gaat het ook echt van een heel licht streepje, naar ineens een positieve test terwijl andere duidelijk oploop hebben
Hier nog steeds m'n ei niet gevonden gister leek ie op te lopen maar... We klussen er maar op los is gelukkig geen straf Wel uitslag binnen wat de gyneacoloog heeft weggehaald en t was een poliep en geheel goedaardig gelukkig
Fijn zo'n uitslag, is toch stukje opluchting! Maar jullie waren toch van Sinterklaas? Dan moet jou ei natuurlijk 5 december komen