Ja premom! Echt heel handig want dan heb ik niet de onzekerheid of het ene lijntje van de ene dag nou duidelijker is dan de andere dag
Nee, althans ik test nog even totdat hij minder is. Dan weet ik of morgen nog dikker is of al minder is. Vorige keer had ik een 0,9 streep en de dag erna 1,33. Als ik bij 0,9 was gestopt had ik niet geweten dat de dag daarna eigenlijk piek was.
Ik gebruik beide haha, omdat ik in Flo al 1+ jaar mijn cyclus bij houdt en die app wat fijner vindt qua symptomen bijhouden. Ik gebruik premom puur voor de ovu testen uploaden. En voeg dan ook de dag van de piek toe in Flo.
Man komt net terug van de huisarts, heeft al paar dagen last van zijn buik en nog wat meer. Dokter denkt een bijbal infectie en hij heeft twee weken antibiotica gekregen, 2x per dag. Vandaag nog geen seks gehad. Hij had wel genoemd dat we aan het proberen zijn en ze had daar verder niks over gezegd. Dus denk dat het niet per sé uit maakt anders had ze het wel genoemd. Maar antibiotica zal niet bevorderend zijn voor het zaad
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December (0) 18 December (3) Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 19 December (1) Hanna85 - 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December (0) sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5 21 December (0) 22 December (1) carpe0iuventae - 1e kindje - 2e rondje 23 December (0) 24 December (2) Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 25 December (0) 26 December (2) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama) 27 December (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 December (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 29 December (0) 30 December (0) 31 December (1) Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (13) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hey meiden, Ik kom gezellig mee lezen/schrijven , Ik weet niet precies wanneer mn nod is dus ik zet m maar even op 31 December. Ik had tot eergisteren een positieve zwangerschapstest maar helaas vanmorgen toch gaan bloeden. De testen liepen al niet zo snel op zoals bij mn andere zwangerschap dus ik hield er al een klein beetje rekening mee. Nieuwe maand nieuwe kansen! Mijn cyclus is elke maand anders dus al ik gestopt ben met bloeden gaan we weer aan de ovulatietesten. Xxx
Mijn rust hartslag doet wel vreemd deze cyclus. Nog nooit zo laag geweest, en niet voor 1 dag maar echt een week. Normaal is mijn gemiddelde 58/59 en heb veel dagen nu 54/55 gehad. Misschien door Corona? En hij is nu al paar dagen elke dag aan het stijgen terwijl mijn ei dit weekend is. Zit nu al op 60 terwijl ik dat normaal pas paar dagen na ei heb. Heb nog niet getest vandaag (doe ik over 2 uur) om te kijken of de piek al voorbij is. Nouja we gaan zien!
@Soya ik kan er bij mij ook geen wijs uit halen wat betreft mn rhr en weet ook niet precies hoe het werkt nog was het nog gelukt ondanks het feestje gister? En leuk feestje gehad hoop ik?
ik vertrouw de app niet helemaal hoor, gisteren wat mee aan het prutsen geweest en ik kreeg 2 totaal verschillende " beoordelingen " van mijn ovulatietest in paar minuten tijd.... 1e beoordeling was high en paar minuutjes later was dezelfde test low..... dus ik neem die beoordelingen niet zo serieus.... ik kijk zelf wel of de kleur oploopt/ gaat knallen en ondertussen om de dag het maar samen leuk maken en dan hopen dat ik mijn ei niet mis