Hahah nee dat had ik ook al in de gaten na wat geklooj Maar de testen lopen echt af. Vanochtend ook weer wat bloedverlies dan weer rood dan weer oud bruin. Met poliep verwijderen heeft de gyn het dichtgeschroeid met zilvernitraat. Ze gaf aan dat t met 48 uur genezen zou zijn. Dus kan me niet voorstellen dat het nog daarvan is.
nee dat lijkt me ook stug dat het daar van is dan. .... maar wel vervelend dat je dan nu ineens wel bruin/ rood verlies hebt.....
Ja feestje was leuk! Maar was echt pas 2 uur thuis (gebracht) en ben als een blok in slaap gevallen. Mijn man was ook diep in slaap en vanmorgen kon ik mijn bed niet uitkomen. Ik had nog wat pijn wat leek op ei pijn rond 11 uur. Dus wellicht springt hij vanmiddag pas en is vanavond nog niet te laat. En anders hopen dat die zwemmers van dinsdag er nog zitten
Mijn temp is via mijn fitbit dus niet helemaal betrouwbaar qua metingen. Even kijken wat temp komende dagen doet! Heb er met fitbit metingen qua temp nog geen duidelijk patroon in kunnen vinden.
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December (0) 18 December (3) Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 19 December (1) Hanna85 - 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December (0) sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5 Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 21 December (0) 22 December (1) carpe0iuventae - 1e kindje - 2e rondje 23 December (0) 24 December (2) Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 25 December (0) 26 December (2) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama) 27 December (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 December (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 29 December (0) 30 December (0) 31 December (1) Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (13) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December (0) 18 December (3) Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 19 December (1) Hanna85 - 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December (0) sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5 Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 21 December (0) 22 December (1) carpe0iuventae - 1e kindje - 2e rondje 23 December (0) 24 December (2) Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 25 December (0) 26 December (2) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama) 27 December (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 December (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 29 December (0) 30 December (1) Meeuwtje- 30 jaar- 3e kindje - ronde 0 31 December (1) Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (14) Wachten op eisprong (14) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December (0) 18 December (3) Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 19 December (1) Hanna85 - 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December (2) sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5 Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 21 December (0) 22 December (1) carpe0iuventae - 1e kindje - 2e rondje 23 December (0) 24 December (2) Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 25 December (0) 26 December (2) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama) 27 December (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 December (2) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nummer4 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 46 29 December (0) 30 December (1) Meeuwtje- 30 jaar- 3e kindje - ronde 0 31 December (1) Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (17) Wachten op eisprong (15) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Na een paar jaar alles los te hebben gelaten nu toch maar weer op de lijst. Vanmorgen ongesteld geworden dus nieuwe ronde = nieuwe lijst. We hebben drie kinderen waarvan de jongste net 4 is geworden. Sinds 3 jaar heb ik weer een cyclus en gebruiken we geen anticonceptie, maar ook geen ovulatietesten of kalenders etc. Ik gebruik alleen FF om mijn menstruatie bij te houden. Een vierde is zeer welkom maar ook zeer onwaarschijnlijk gezien de lange periode zonder ac. Beide zoons kwamen zeer snel en op dochter (de middelste) hebben we anderhalf jaar moeten wachten, maar ruim 3 jaar nu begint er op te lijken dat het niet meer gaat lukken. Vorige maand voelde ik me zo vreemd dat ik me weer op de lijst had gezet maar helaas. De pijnlijke borsten en alle krampjes etc, het hoort er vast gewoon bij. Ik ga proberen het wat los te laten maar kom hier regelmatig even bijlezen
Ja echt irritant.... is nu ook op t randje tussen spotting of lichte menstruatie.... Waar ligt de grens zeg maar
Goeiemorgen ik kijk vandaag even aan met t vloeien word het meer schuif ik m'n nod naar 31 dec. De gyneacoloog is deze week met vakantie dus moet wachten
Ja t is echt 'menstruatie' inmiddels maar wat ik niet snap is waarom gaat m'n temp omhoog en niet naar benee
Hier gisteravond nog seks gehad. Had rond de lunch nog vruchtbaar slijm volgens mij dus hopelijk niet te laat. En als ei toch vandaag pas springt in plaats van gister dan was laatste keer seks dinsdag misschien te laat en dan hebben de zaadjes van gister nog kans. Nou goed. Straks nog testen maar denk dat ik mijn piek gehad heb dus zet mijzelf op het wachtbankje. denk trouwens dat mijn rust hartslag gewoon weer even ‘terug’ moest naar gemiddelde van 59/60 rond eisprong. Want is nu weer 59. Ik schat dus in dat de daling en stijging was door Corona en dat hij nu weer op mijn gemiddelde zit, dat de stijging hiervan puur kwam omdat het zo laag was door COVID.
❤ Nod lijst 16 t/m 31 December ❤ 16 December Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 17 December 18 December Soya - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje met 16+3 19 December Hanna85 - 4e kindje 1e samen - ronde 2 20 December sophiejacoba - 3e kindje - ronde 5 Denise - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 21 December 22 December carpe0iuventae - 1e kindje - 2e rondje 23 December 24 December Zonnestralen - 34 jaar - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 25 December 26 December Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Humbly89 - 2e kindje - ronde 1 (bam mama) 27 December Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 December Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Nummer4 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 46 29 December 30 December Meeuwtje- 30 jaar- 3e kindje - ronde 0 31 December Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Onbekend ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Fijn! Ik heb die aantallen nooit goed begrepen. Ik heb nog geen NOD dag zo vol gezien dat je niet meer ziet hoeveel het er zijn.
dat is wel bijzonder ja.... hier na dipje in temperatuur 30 november gaat hij nu alleen maar steeds een beetje omhoog....