Ik ben echt blij dat ik een positieve test heb haha. Zat er zo op te wachten.. Wij hebben dinsdag sex gehad, gister, vanavond, en eventueel morgenochtend nog. Het zou zo’n leuk kerst cadeautje zijn
Ja dat is een goede. Ik denk vanaf woensdag dan ben ik ook vrij en 9dpo en dan gewoon dagelijks want er kan nog pregnyl in mijn lichaam zitten.
Ik wou eigenlijk pas op mijn NOD testen en was daar gister nog heel stellig over maar begin nu wel steeds meer te twijfelen of ik niet eerder zou testen.. 9 dagen is nog zooo lang
Schiet mij maar lek.... nu ineens een rondje, geen smiley. Terwijl het streepje op de cb veel duidelijker is dan vanochtend. Verwacht echt wel dat hij vanavond ofzo weer positief is. Ik test ook met de sensitest, deze is ook NET niet gelijk aan de andere streep
Misschien toch al je eisprong gehad? Ik zal dalijk ook is met de roze testen laat je iets weten.. haha
En ook even mijn ovulatietest uploaden van gisteren.. kunnen we vergelijken. Duurt nog even want heb nu geen tijd laat je zo snel mogelijk wat weten.
Dat denk ik niet eigenlijk hihi.. ik test al vanaf dag 6 2x per dag. Ik denk dat ik vanochtend te vroeg was met de CB. Omdat je s’nachts veel LH aanmaakt. De sensitest is ook net nog niet positief. Ik zal rond 18:30 weer testen.
Nou ik ben er nog niet mee bezig.. Weet ook niet zo goed hoeveel DPO ik ben. Dit keer geen ovutesten gebruikt. Weet als ik begin met testen dan begint de obessie.. Ik heb me voorgenomen om woensdag op z'n vroegst te gaan testen
8:30 dus positieve CB test (smiley). 12:15 negatief met juist een beter tweede streepje, ookal mag je deze niet aflezen! En nu net 16:00 nog steeds zo duidelijk qua streepjes die je niet aflezen mag, nog negatief. Ben benieuwd of hij dan rond 19:00 wel positief uitpakt.... zo gek.
Ik heb eigenlijk nooit naar de streepjes gekeken. Ik deed altijd die van de action en als die donker werden een cb en die gaf dan ook altijd een smiley. Miss anders een idee om er 1 van een ander merk te doen.
Sorry geen tijd meer gehad om te reageren. Heb je toevallig nog meer CB testen en inderdaad zou de clearblue gebruiken voor bevestiging doe ik ook altijd. Ik heb ook geen tijd om mijn positieve testen te uploaden.. maar ik heb net even weer een cb paarse ovulatie test gebruikt een nieuwe en die geeft weer een stilstaande smiley aan. Mijn eitje zal dus morgen pas springen denk ik.. hopelijk dat het vanavond of morgen nog lukt om het gezellig te maken... en anders duimen dat dinsdagavond en vannacht genoeg is geweest.
Ik denk dat we vanavond en morgenochtend/avond het nog gezellig gaan maken. En daarna kijken we wel.. stel hij is pas morgen positief, of maandag (waar ik nier vanuit ga), dan weet ik dat nu niet, en hebben we dus gister sex gehad, vandaag, morgen, en dan maandag dus weer. Dat is niet zo top voor de kwaliteit van het zaad van mijn man toch. Kom op positieve test! ik dacht ook dat de cb 2 dagen positief bleef. Vorige ronde was hij weer maar een dagdeel positief en dat was t...
Gelukkig heb ik meer cb testen. Sowieso van vannacht is zeker goed!! Kijk her vanavond idd even aan, zal mooi zijn als je het dan nog voor de zekerheid gezellig kan maken!
Hoi dames, ik lees mee hoor maar heb niet altijd wat te zeggen nu begint mijn vruchtbare week en ong. woensdag of donderdag hoop ik mn eitje te krijgen. Zou indd een fantastisch kerstcadeautje zijn he. Ik probeer niet te veel te hopen en het maar af te wachten maar dat blijft lastig. Ik heb mezelf aangemeld voor een onderzoek, dat is via het ziekenhuis, ze houden dan zwangere vrouwen in de gaten met echos en andere onderzoeken en ook vrouwen die nog bezig zijn zwanger te worden krijgen onderzoek, bijv. baarmoeder en eierstokken echos. Ze zijn daar al 18 jaar mee bezig. Ik vind het wel leuk dat je 3D echos krijgt in je zwangerschap en ook die echo van baarmoeder en eierstokken lijkt me wel nuttig.
Wiehoe . Wij maken het morgenochtend gezellig. Om 17:45 waren ze nog negatief. Nu positief. Dat kan nog wel dan toch? Manlief is nu niet zo lekker dus vroeg in bed gegaan.
Aahhh mooie positieve ovu testen... Maak het maar errug gezellig dit weekend Ik schreef vannochtend dat ik niet bezig was met testen.. Nou dat is helemaal omgeslagen.. Omdat ik geen ovu testen heb gebruikt weet ik niet zo goed hoeveel DPO ik ben. Volgens de banner nog 8 dagen geduld. Volgens de pre mom app al 8DPO Weet niet zo goed hoe dat is gekomen, misschien vergelijken ze mijn vorige ovu testen die ik heb geupload. In mijn vorige cyclussen had ik op CD10 en CD11 al een eisprong. Volgens mijn menstrustie appje moet ik mijn eisprong op CD12 hebben gehad. Mijn NOD is als het goed is volgende week zaterdag of zondag.... Ppff ik wil eigenlijk morgen al testen maar heb gewoon geen zin in tuurtestjes en de onzekerheid. Maar die drang opeens kwam vanavond en opeens heb ik ook symptomen. Lichaam en geest zit maar raar in elkaar... Hoop echt dat ik het volhou tot woensdag.. Heb gewoon geen goede ervaring met te vroeg testen