Hier komt er vandaag denk ik ook niks meer van om het gezellig te maken. Heb echt hele erge last van mijn onderbuik denk dus eisprong... hopelijk dinsdag en vrijdagnacht genoeg geweest. Heel veel succes iedereen komende maand!!
Wat vervelend wat je hebt meegemaakt zeg. Ik hoop voor jou ook dat je snel je eisprong weer vind en een normale cyclus hebt!!
Hier hebben we het vanavond nog een keer gezellig gemaakt , voor als de eisprong toch wat later is, vandaag of morgen. Nu wachten... en heeeeel hard duimen!
Oh bah dat is idd heel vervelend. Hoop voor je dat je gauw weer door kunt. Heb je negatief getest nadien? En de 4e zie ik, wat leuk! Best veel grote gezinnen hier
Zo, weekend weer voorbij en hop back 2 reality. Kan altijd zo genieten van het weekend met mijn mannen. Ik zie in de lijst dat er best veel voor een 4e gaan. Wat leuk!! Heb altijd al een groot gezin gewild maar helaas door een slechte start en na sleep van onze eerste 2 (tweeling) heeft het wat langer op zich laten wachten. Onze jongste wordt in maart 2 en lijkt me voor hem ook leuk om naast z'n grote broers ook nog iemand anders te hebben om mee te spelen Dit is de eerste ronde. Heb 15 november mijn spiraal eruit laten halen! Veel bloed verloren..even de grote schoonmaak denk ik!! Ben er wel weer heel erg mee bezig merk ik!! Drukke weken dus hopelijk gaat het een beetje snel. Fijne dag dames
Ik heb vorige week maandag testje gedaan, daar was nog een heel licht streepje op te zien. Dus verwacht dat paar dagen later hcg wel uit m'n lichaam was. Merk het ook wel aan m'n borsten. Ja, heel leuk. Zo blij dat man overstag is. Ben wel benieuwd hoe mensen gaan reageren. M'n man was heel stellig dat er geen 4e zou komen .
Ja als het gaat zoals 'het hoort' zou de hcg dan weg moeten zijn Ik weet nog dat ik 3 x per week testte omdat ik zo graag wilde dat t streepje wegging zodat ik maar verder kon Mijn man twijfelde ook over de 5e. Hij had al 3 (6,4,0) toen we bij elkaar kwamen. Maar na een pauze wil hij er nu toch echt ook helemaal voor gaan. (Zijn familie daarentegen vindt het maar onzin)
Ik heb een vraagje aan jullie... weet niet of jullie me er mee kunnen helpen. Maar ik heb vrijdagmiddag een positieve ovulatie test gehad dus mijn LH piek gevonden. Zaterdagavond voor de zekerheid weer een test gedaan deze was ook nog positief. Vrijdagnacht rond 2 uur gezellig gemaakt met manlief.. de rest van het weekend niet meer gelukt. Ik temperatuur ook en nu heb ik dus de hele week zo rond de 36.6 temperatuur gehad... Zaterdagochtend 36.8, gisterochtend 36.7 en vandaag ook 36.7. Ik denk dus dat mijn eisprong nog niet is geweest... net ook nog een ovulatietest gedaan en deze geeft ook weer twee streepjes aan. Nu ben ik dus bang dat dat klussen vrijdagnacht niet heel veel nut heeft gehad als mijn eisprong nog moet komen.. of heb ik hem gewoon vrijdagnacht al gehad?? Omdat temperatuur wat omhoog is... Pff vind het zo lastig haha!
Heb je een foto van je testen? En van je kaartje? Dat kijkt wat makkelijker mee Zoals je het beschrijft zou ik zeggen dat je eitje dan afgelopen nacht gesprongen zou zijn. Stijging van zaterdag progesteron
Ik heb vrijdag en zaterdag alleen met CB getest deze gaf vaste smiley aan. https://www.mupload.nl/img/a2z1iogip6n47.jpg Deze is van vanmorgen... dan denk ik dat wij te laat zijn geweest deze maand. Heb ook ontzettend veel slijmverlies vandaag. Gisterochtend wel bij mijn eerste urine bloed bij afvegen daarna niks meer...
Kaartje kan ik niet uploaden van temperatuur omdat ik daar twee weken geleden pas mee begonnen ben niet tegelijk met menstruatie dus vind die lastig deze maand.
Je streepjes test is donker, maar niet positief Ik gok dat jou eitje vannacht geweest is en dus morgen 1dpo Kans is er zeker wel met seks vrijdag op zaterdag Fingers crossed
Hmm ik dacht toch wel al eerder dan vannacht heb gister veel zeurende buikpijn gehad maar kan natuurlijk ook groeipijn zijn geweest. Dus zou dus ook eerder kunnen zijn geweest gisteren? Heb vrijdagmiddag om 13:00 ongeveer mijn LH piek gevonden.. Zou het helpen om vanavond nogmaals gezellig te maken? Of heeft het geen zin meer?
NOD-lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡ 16 december (2) MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 5 Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Harper - 32- 1e kindje - ronde 35+ 17 december (1) Annelie -29- 4e Kindje - ronde 2 18 december (1) Myka27 - 35 jaar - 3e*kindje -ronde 12 19 december (2) Lyn - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 2 (na pauze) Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 na vmk 20 december (4) Lisz - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 5 na vroege mk) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) Smiley23 -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sjors - 35 jaar - 4e kindje - 1e ronde 21 december (3) Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 2 MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 LVV - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 22 december (2) Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 14 Ghostrocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 23 december (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 na ma nov. 2018 24 december (2) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 na pauze dld86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 25 december (0) 26 december (4) Nienkep - 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mop81 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lola83 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na mk nov. '19) Debbieniels12 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 27 december (1) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 december (1) Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 29 december (2) Haileybaby - 31 jaar- 3e kindje - ronde 3 Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 19 30 december (1) Lindajl - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 31 december (1) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (29) Wachtend op de eisprong (16) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ola ! Mee op het wachtbankje eerste ronde na vroege miskraam 2 ( met 5 weken ) . We gaan het weer zien !
De pijn die je voelde is hoogstwaarschijnlijk de laatste spurt geweest. Hooguit is hij dan gisteravond laat gesprongen. Vandaag zou dan voor de fun zijn, ook niet verkeerd toch
NOD-lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡ 16 december (2) MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 5 Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Harper - 32- 1e kindje - ronde 35+ 17 december (1) Annelie -29- 4e Kindje - ronde 2 18 december (1) Myka27 - 35 jaar - 3e*kindje -ronde 12 19 december (3) Lyn - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 2 (na pauze) Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje - rondje 1 na vmk 20 december (4) Lisz - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 5 na vroege mk) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) Smiley23 -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sjors - 35 jaar - 4e kindje - 1e ronde 21 december (3) Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 2 MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 LVV - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 22 december (2) Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 14 Ghostrocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 23 december (2) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 na ma nov. 2018 Jk84 - 35 - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1 na MK okt 2019) 24 december (2) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 na pauze dld86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 25 december (0) 26 december (4) Nienkep - 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mop81 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lola83 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na mk nov. '19) Debbieniels12 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 27 december (1) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 december (1) Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 29 december (2) Haileybaby - 31 jaar- 3e kindje - ronde 3 Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 19 30 december (1) Lindajl - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 31 december (1) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (29) Wachtend op de eisprong (16) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)