NOD lijst 16 t/m 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lyn23, 20 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    O
    Echt , oeps, even opnieuw gedaan
     
    mxm en myka27 vinden dit leuk.
  2. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @LVV117 spannend, volgens mij lopen we aardig gelijk. Hier geen testen gedaan maar mijn app gaf aan dat m'n eisprong zaterdag was. Maar gisteren heb ik flinke groei/ovulatiepijn gehad dus ik denk dat hij gisteren of vandaag is gesprongen. Op wat licht zeurderige pijn na is het nu over.
    Wij hebben het gister nog gedaan dus ik denk dat we wel goed zitten. Maar ben bijna geneigd om het morgen voor de zekerheid (en de fun natuurlijk) nog eens te doen haha.

    Welkom aan de nieuwe dames! Leuk dat we zo langzaamaan allemaal op het wachtbankje mogen. En nu maar duimen voor heel veel roze!
     
  3. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Hey! Komen we elkaar weer tegen. Laatste kans voor een nazomerbaby ;). Ik hoop ook dat mn cyclus weer goed herstelt. Inmiddels 2.5e week na mn mk dus ik word wat ongeduldig. Gebruik je ovulatietesten?
     
  4. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Haha ja klopt. Leuk gezellig haha!
    Ik denk hier ook gisteren maar op mijn app geeft hij ook zaterdag aan...
    Wij helaas alleen nog maar vrijdagnacht gezellig gemaakt hopelijk is dat voldoende geweest.. maar dat zal wel weer niet haha!
    Fijn dat jullie nog gezellig gehad hebben. Wij gaan het misschien vanavond nog maar voor de zekerheid gezellig maken. wie weet!
     
  5. Sjors84

    Sjors84 Niet meer actief

    Doen jullie nog iets speciaals of extra om de innesteling te helpen?
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  6. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ik lees ook mee dat is een goeie.
     
  7. Sjors84

    Sjors84 Niet meer actief

    Heb zelf granaatappelsap gekocht..die heb ik voor mijn vorige zwangerschap ook gedronken!! Warme voeten..(zijn vandaag vreselijk koud dus net de fuhn erop gezet :))
     
    MomK, mxm en LVV117 vinden dit leuk.
  8. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Ik hou mijn voeten ook warm inderdaad haha. Wilde granaatappels gaan drinken maar kom het steeds nergens tegen. Laatst stond ik met een pak in de Jumbo maar toen ik naar de ingrediënten keek bestond die voor 80% uit appelsap hahaha. Misschien straks even naar AH, moet toch nog brood kopen.

    Welke kopen jullie? (granaatappelsap bedoel ik he, niet dat brood ;))
     
    MomK vindt dit leuk.
  9. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Is dat belangrijk ja? Warme voeten? Dan houd ik ze ook goed warm haha..
     
    mxm vindt dit leuk.
  10. Sjors84

    Sjors84 Niet meer actief

    Ik heb die van healthy people. Is niet puur granaatappel sap maar is iig wel te drinken. Die pure kreeg ik echt niet weg!!
     
    MomK vindt dit leuk.
  11. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ik ga ook granaatappelsap kopen haha. Hoeveel drink je dan per dag?
     
    MomK en Sjors84 vinden dit leuk.
  12. Sjors84

    Sjors84 Niet meer actief

    Glaasje per dag! Als ik zin heb iets meer..maar drink eigenlijk nooit sappen..alleen maar water dus vindt 1 glaasje wel genoeg!

    @LVV117 je voeten staan in verbinding met je baarmoeder..ook je onderrug warm houden. Dus lekker kruikje in bed of onder warme deken. Alles lekker warm houden.
     
  13. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ga ik doen. Haha dankje!
     
    Sjors84 vindt dit leuk.
  14. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ik drink ook granaatappelsap, 1 glaasje per dag. Ik heb die van AH Excellent. Heel lekker ook :p En ik probeer ook mijn voeten warm te houden ja hahaha. Ik moet sloffen hebben! Ohja en tarwekiemolie slik ik.
    Nu 4 dpo pas. Duurt lang!
     
    MomK, Sjors84 en LVV117 vinden dit leuk.
  15. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Haha ja echt een hekel aan die laatste twee weken. Maar goed alles voor het goede doel jij bent dus ook al goed voorbereid haha!
     
  16. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Sjors84 die van healthy people had ik in m'n hand maar dat is toch maar 20% ofzo? Dat leek me een beetje weinig maar geen idee of het überhaupt echt werkt hoor haha.

    @LVV117 warme voeten zie ik steeds langskomen. Of het echt helpt geen idee. Maar hou sowieso niet van koude voeten dus dan is het alleen maar mooi meegenomen als het een positief effect heeft.

    Oepsie we hebben inmiddels ook al een 2e hands kinderwagen in huis... Alvast gekregen van m'n ouders. Zij passen hier een dag per week op en daar komt m'n kleine neefje ook bij dus ze vonden het sowieso handig haha.

    Wat hebben jullie al stiekem in huis gehaald?
     
    Lyn23 en LVV117 vinden dit leuk.
  17. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Welk merk drinken jullie?
     
  18. Sjors84

    Sjors84 Niet meer actief

    Ook geen idee of het werkt!! Drink het tot nod en dan is het wel weer genoeg geweest ;)
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  19. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Hier de verse sap van de jumbo!
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  20. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ik heb nu granaatappelsap besteld van BIONA heb geen tijd meer deze week om naar de winkel te rijden dus komt hopelijk morgen of woensdag binnen. Dan ga ik het drinken ben heel benieuwd haha.
     
    myka27 en Sjors84 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina