NOD lijst 16 t/m 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lyn23, 20 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindajl

    lindajl Fanatiek lid

    25 jan 2016
    1.721
    1.355
    113
    Vrouw
    Ja, jullie gaan dus ook meteen door!? Spannend!
    Zou leuk zijn. Prachtige maand, september. Maar ga er maar niet vanuit.
    Nee, geen ovulatie testen. Dat vind ik eigenlijk teveel gedoe, terwijl ik redelijk makkelijk zwanger wordt. Maar voel het normaal wel, dus wacht het af.
    Succes, hopelijk snel weer een positieve testen!
     
  2. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Hier houden we de voetjes warm! En vandaag ook maar eens granaatappelsap gekocht van de Jumbo. Die van Zonnatura.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MomK en LVV117 vinden dit leuk.
  3. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Haha allemaal aan de granaatappelsap, ben benieuwd hoeveel effect het heeft! Ik heb net die van AH excellent gehaald. Ben benieuwd, ga zo m'n eerste glaasje maar eens proeven!
     
    mxm, MomK en LVV117 vinden dit leuk.
  4. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Haha gezellig, ik ben sinds vrijdag ook aan de granaatappelsap. De 'POM 100%' gekocht bij de jumbo. Ik vind hem lekker en neem 1 glaasje per dag. Als deze op in heb ik nog de AH excellent. :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    myka27, mxm en LVV117 vinden dit leuk.
  5. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    ! FOTO ! Hij is niet vies ofzo! ;)


    Dit had ik net na het plassen.. soort stukje slijm met heel klein beetje bloed erbij. Niet met afvegen. Alleen daarin. Gister hele poos aanhoudende kramp links onderin (eisprong? laatste groeispurt?)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ik had dit ook deze maand voor het eerst. Maar bij mij was het een paar dagen voor de eisprong! Kan een ovulatiebloeding zijn van het springen van een eitje. Kan zelfs komen door verandering van hormonen, wat waarschijnlijk bij mij het geval was.
     
  7. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Ah ja! Dat denk ik ook dan! Inderdaad ook nog nooit eerder gehad hier.
     
  8. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Haha dit is echt grappig oké ook weer niet. Ik heb dit dus ook echt net gehad. Straks al wat bloed bij mijn afscheiding bij het afvegen in ondergoed is niks te zien.. en nu net dit ook bij mij!
    Net ovulatietest gedaan en deze zijn kei negatief dus verwacht ook verandering van hormonen en ik denk dat mijn ei gisteren is gesprongen.
     
    mxm vindt dit leuk.
  9. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Hihi wat grappig he! Denken jullie dan dat het eitje al is gesprongen als je dit hebt? Niet dat je dit hoort te krijgen, want het is me niet eerder opgevallen.
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  10. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Nou dat vraag ik mezelf dus ook af want dan schat ik mijn kans heel klein in als ik vandaag pas mijn eisprong heb gehad en vrijdagmiddag al een positieve test. En vrijdagnacht alleen gezellig hebben gemaakt.
    Ik zelf ga er vanuit dat ik gisteren heb gehad mijn app geeft zelfs zaterdag aan. Maar weet het ook niet. Fijn een vrouwen lichaam haha..
     
  11. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Oh echt he hahaha! Maar als jij vrijdag middag een positieve ovulatie test had, was uiterlijk gister middag je eisprong. Dan was wat je vandaag had een soort mini “na-bloeding” ofzo denk ik ervan.
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  12. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ja dat denk en hoop ik ook. Dan hebben we een perfecte timing gehad denk ik..
    Werk jij met ovulatie testen?
     
    mxm vindt dit leuk.
  13. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Ja dat denk ik ook! Wanneer had jij het ookalweer gezellig gemaakt met jouw partner? :) Ik werk ook met ovulatie testen inderdaad!
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  14. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Vrijdag op zaterdag nacht om 2 uur haha.. Lekker laat... en jij? En dan dinsdagavond in die week ook nog..
     
    mxm vindt dit leuk.
  15. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Oh dom. Ik lees het al. Vrijdag nacht. Dat is super goed geweest juist!!
     
  16. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Ja top! Laat je eisprong nou uiterlijk zondag geweest zijn; ik las op internet dat als je partner goed zaad heeft dat het dan wel 5 dagen kan overleven dus dat die dinsdag ook zeker zin heeft gehad!

    Wij ook dinsdag haha! En vrijdagavond, en zondag ochtend. En zaterdagavond een positieve ovulatie test
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  17. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Haha grappig zeg..
    Oh dan zit jij ook zeker wel goed. Ik denk dat ik vandaag dan op 1 dpo zit of niet?
     
    mxm vindt dit leuk.
  18. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Een positieve ovulatietest geeft niet altijd een garantie op een eisprong ;)
    Ben benieuwd wat je temp morgen doet, daar kun je net iets meer uithalen @LVV117
     
    LVV117 en mxm vinden dit leuk.
  19. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Klopt!

    maar zoals @myka27 zegt, is een positieve ovulatie test geen garantie voor een eisprong. Maar daar ga je voor jezelf wel vanuit..

    Temperatuur je ook? ;) ik niet hoor.
     
  20. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Nee klopt zeker. Maar hoop toch wel dat ik hem gehad heb deze maand... Mocht mijn temp morgen omhoog zijn wanneer moet ik hem dan gehad hebben? Pff zo lastig haha..
     

Deel Deze Pagina