Aan mij hebben jullie helemaal niks als het om temperatuur kaartjes, ovu testen etc gaat! Lees wel gezellig met jullie mee..want ziet er interessant uit wat je lichaam allemaal doet in die fase van ovulatie en wachten. Vandaag lekker vrij.. oudste 2 gaan lekker spelen bij een vriendinnetje na school..dus dagje alleen met mijn kleine driftkikker. tussendoor het huis schoonmaken! Nu lekker koppie koffie met daarnaast een glaasje granaatappel sap fijne dag voor jullie.
Dag dames Gisteravond toch ff testje gedaan.. Kon me gewoon niet inhouden, leek zo goed te gaan wat betreft mijn geduld.. Test was helaas negatief... Baal enorm dat ik weer zo vroeg getest heb. Dus ik hoop met dit berichtje, de dames op het wachtbankje, te inspireren om vooral niet te vroeg te gaan testen Mijn NOD is zaterdag of zondag. Heb er ook een hard hoofd in deze maand. Voel gewoon niks, geen symptomen. En dan nog te vroeg testen haalt me helemaal uit mijn positiviteit Had toch wat langer in die bubbel gebleven
Je hoeft niks te voelen hè? Ik ben 3 x zwanger geweest..eerste keer tweeling!! Hele zwangerschap geen kwaaltjes gehad! Bij de eerste echo twijfelde ik zelfs of er wel wat in zat tweede zwangerschap alle kwaaltjes die je maar kon bedenken en dat werd een ma derde zwangerschap weer nergens last van. Ik wil alleen zeggen..geef het nog niet op!! Wie weet test je het weekend positief!!
Hi iedereen, gezellig groepje wordt het. ik ga zo een ovulatietest doen, even plas verzamelen en niks drinken haha. Wat een gedoe he, gelukkig ben ik vrij dus kan dat makkelijk. Ik zit nu op cd14, dus hopelijk een piek. Gister en eergister een licht streepje, maar bij mij kan dan de dag erna ineens een piek komen op de test. Ik hou mn voeten en lichaam goed warm de komende dagen. Verder doe ik niks speciaals, heeft de afgelopen maanden ook niks geholpen
Lief jullie reacties ❤️ Ik weet ook dat geen symptomen niks zegt. En laatst zitten teruglezen over mijn eerste zwangerschap en daar testte ik na mijn NOD pas positief. Kon me ook niet heugen dat ik toen al zoveel symptomen had. Bij alle drie niet. Maar bij de laatste was ik al heel vroeg misselijk en last van borsten. Ga het zo automatisch daarmee vergelijken. En dat ging mis, dus het zegt niks. Als de test nu negatief is zeg dat ook niks. Waarom doe ik het dan? En als hij wel positief was gaf dat goede hoop maar ook nog veel onzekerheid. Kortom, helemaal niet nodig om toe te geven aan de ongeduld Wacht het maar af... Hoe is het met jullie testvoornemens?
Haha 36.9 ook gewoon haha.. Maar het zal wel ik ken mijn eigen lichaam toch het beste en ik ga maar gewoon vanuit of zondag of maandag de eisprong te hebben gehad. Bedankt voor je berichtjes!
Haha ik snap best dat je eerder wil gaan testen haha.. ik ga pas testen op mijn NOD dat is 21 december.. Maar ik verwacht en heb een voorgevoel dat het deze maand weer niet raak is omdat ik de hele cyclus al rare dingen heb meegemaakt. Maandag en dinsdag wat roze bloed bij afscheiding heel weinig alleen bij afvegen. En vandaag wat bruine afscheiding ook maar minimaal geen maandverband waardig zeg maar!
Gisteravond last van m'n onderbuik gehad, zoals ik meestal rond m'n ovulatie heb. Alleen de afscheiding erbij klopte niet...... Dus twijfel of het echt m'n ovulatie is. Afwachten maar.......
Ook weer een vage bloedingen gespot. Vorige keer ook gehad vlak voor de ovulatie, week na de ongesteldheid rozige slijm en duurde een week. Nu weer zoiets heel weinig enkel bij afwegen. Wordt niet goed van.. als deze cyclus weer zo blijft met bloedingen continu en vage afscheidingen dan ga ik gyn bellen voor cyclus monitoring...
Ik dacht gister ook wat te voelen.. spannend zo na een miskraam! Echt even afwachten of de cyclus weer op orde is Ik leef in ieder geval met jee mee!
wat jammer dat die nega is maar kan nog alle kanten op! Ik zie dat je ook late miskraam heb gehad. Ik in september met 15.4wk. En vijf jaar terug met 14.7wk. Toen was ik ronde 3 zwanger weer. Maar nu dus hele cyclus in de war nog steeds..
Hier nu bruine afscheiding en net bij ontlasting wat bloedverlies heel minimaal... Ben er echt helemaal klaar mee 2 dagen na mijn eisprong denk ik dus dat ik al ongesteld ga worden de komende dagen... Ik ga mijn temperatuur in de gaten houden maar dit is toch niet normaal?
Pff lastig he, die onzekerheid! En ik snap je drang, die had ik vorige maand ook, zo van de 1 op andere dag omgeslagen terwijl je de dag ervoor nog denkt dat je dat echt niet gaat doen
Nee nog nooit... ben blij dat ik morgen naar mijn huisarts mag maar ik ben er op dit moment helemaal klaar mee het is elke dag een verrassing wat er nu weer aan de hand is. Zat zo lekker in mijn vel maar door dit gedoe allemaal is dat ook weer weg...