Ik heb er geen goede ervaring mee. Deze ronde geprobeerd naar geen positieve test gehad. Bij mij kleuren de pas na afleestijd. Officieel indroger. Heb die van mij toegevoegd
Ik wel goede ervaringen met action! Zie foto deze zijn positief bij mij, ze kunnen heel donker worden heb je een foto van degene die het donkerst is?
Ik ging net douchen, en ik zei een paar dagen geleden, heel dom misschien ja, maar tegen mezelf: ik ga eens letten op de aders op m’n borsten. Dus ik kleedde met net uit, en zag echt enorm veel aders lopen in m’n hals ook.. en op m’n borsten. Duidelijker blauwer. Maar ik vind het op mn hele lichaam. M’n aders op m’n armen lijken ook wel velen malen duidelijker....
Gewoon om de dag seks dan heb je die testen toch niet nodig Bij mijn 2e zelfs 5 dagen voor de eisprong seks gehad en dan was ook raak
Inderdaad Haha dat is gewoon het beste, ik heb ook geen testen meer, doen het gewoon van dag 8 tot dag 16 om de dag
Ja! Zou nog ff doortesten! Wat is je cyclus normaal? Dan kun je het een heeel klein beetje inschatten wanneer hij positief zou moeten zijn. Ervaring leert dat als de ene kant heel donker is (zo n soort pennenstreepje) mijn ei eraan zat te komen!
Pffff al 2 dagen een zeurderige hoofdpijn. Dat gister dat het lag aan m'n lenzen maar vandaag nieuwe in en heb het nog steeds!! Ben niet zo van de pijnstillers maar toch maar wat genomen. Is bij meestal ook een voorbode op de . Vandaag op het werk beetje gekke krampen die in niet kon plaatsen en veel afscheiding Bij de eerste zwangerschap deden wij het ook om de dag..gewoon de hele maand moet ik nu ff niet aan denken Hahaha
Normaal rond de 30/32 dagen. dit is wel pas mijn 6e cyclus na zwangerschap en borstvoeding. Dus misschien nog niet helemaal op de rit. Afgelopen 5 keren wel rond de 30/32. Zou nu dan op 36 uitkomen, of langer... Ik test vrolijk door! Begin nu wel wat doorzichtige afscheiding te krijgen...
haha vorige ronde zaten we ook rond de 5 dagen voor de eisprong. Hier helaas niet raak! Pfff om de dag heb ik niet echt zin hoor En nu is mijn cyclus langer. Dus dan wel vaak.
Mmm kunnen jullie meedenken? ik heb sinds weekend soort van druppels bloed. Eigenlijk niet waarneembaar hoorde het van mijn man. Nu sinds gister zelf bij afwegen heeeeel licht roze met afscheiding gemengd. Gisteren leek afscheiding niet rekbaar en melkachtig. Vandaag meer rekbaar en natter. Zit nu cd14 en normaal gesproken gemiddelde cyclus .. lees overaal dat zo’n ovulatiebloeding komt vaak voor maar dan pas na de ei als het opengebarsten is...
Helaas iets te optimistisch de foto geplaatst. Test vandaag was lichter en heb bruin verlies. Dus deze ronde houd voor mij hier op. Iedereen heel veel succes en hopelijk allemaal een mooi rose streepje deze maand.
Oh nee dit is echt balen zeg voor je!! Ik wens je komende maand veel succes en hoop dat het snel raak voor je mag zijn!! Liefs
Wat ontzettend klote zeg!! Had het jullie zo gegund! Hoop dat je de moed weer kunt vinden om door te gaan voor de volgende ronde..