Ik ben net naar het toilet geweest en bij het afvegen echt heel mijn papiertje vol met roze-bruinachtige afscheiding. Ik vond het best wel veel. Dit heb ik wel nog nooit gehad alleen op de dag dat mijn menstruatie start. Zit nu ook pas op 7/8dpo dus voor aankondiging van menstruatie vind ik het nog wat vroeg. Vorige maand was dat pas op 10 dpo en dan ook wel echt bruin met kleine brokjes (sorry voor de vieze uitleg). Ik dacht tot een paar minuten geleden dat het wel weer niet raak zal zijn maar dit doet mij nu toch wel weer wat hoop krijgen. Waarom kan mijn lichaam mij niet gewoon met rust laten en gewoon op NOD duidelijk zijn hoe het zit? Altijd al die kleine sprankeltjes hoop om dan weer teleurgesteld te worden... Ik ben nu natuurlijk ineens wel wat misselijk aargh...
Hoi Allemaal, Ik probeer voor de tweede keer zwanger te raken. En ik ben sinds 18 november gestopt met de pil. We hebben al een mooie dochter van 1 en we gaan voor een tweede. Ik had vanaf 2 december vruchtbaar slijm en de 5e en de 6e bruinverlies met slijm. Leek wel een oude menstruatie. De week erna leek het weer vruchtbaar slijm te zijn wat heel gek was. Dus toen ook maar extra geklust. De vorige keer dat ik na 15 jaar stopte met de pil was ik na 31 dagen weer netjes ongesteld. Ik was in ronde 3 zwanger. Eigenlijk ronde 2 want de eerste menstruatie hebben we laten komen. Nu was ik net 3 maanden aan de pil. Ik denk dat mijn nod de 21e is maar het kan ook een week later haha. Ik heb nooit twee keer vruchtbaar slijm gehad. Mijn lichaam maakt er geen geheim van wanneer ik vruchtbaar ben, heb dan ook geen ervaring met ovutesten. Dus deze keer ben ik een beetje abuis. We gaan het zien of we deze kerst van de alcohol af moeten blijven. Heeft iemand van jullie ook wel eens twee Keer vruchtbaar slijm gehad? Groetjes
NOD-lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡ 16 december (4) MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 5 Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Harper - 32- 1e kindje - ronde 35+ Anne201 - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 17 december (1) Annelie -29- 4e Kindje - ronde 2 18 december (1) Myka27 - 35 jaar - 3e*kindje -ronde 12 19 december (4) Lyn - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 2 (na pauze) Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje - rondje 1 na vmk Billie27 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) 20 december (4) Lisz - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 5 na vroege mk) Smiley23 -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sjors - 35 jaar - 4e kindje - 1e ronde Chiara2 - 34 jaar - 4de kindje (3 uit MMM) - ronde 4 21 december (2) MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 LVV - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 22 december (3) Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 14 Ghostrocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 2 23 december (2) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 na ma nov. 2018 Jk84 - 35 - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1 na MK okt 2019) 24 december (2) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 na pauze dld86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 25 december (0) 26 december (4) Mop81 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lola83 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na mk nov. '19) Kon87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 en 3 een mk) Debbieniels12 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 28 december (1) Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 29 december (3) Haileybaby - 31 jaar- 3e kindje - ronde 3 Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 19 Miekkie - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 30 december (2) Nienkep - 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 Lindajl - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 Jamie1992 - zoontje van november 2016 - 1ste ronde na verlies drieling mei 2019 31 december (2) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 4 ♡♡♡♡♡ Totaal (36) Wachtend op de eisprong (7) Wachtbankje (25) Zwanger (1) Ongesteld (3) MMM (1) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Rhombi hahah erg he dat getwijfel, laat het maar gauw weekend zijn ik ben morgen vrij, en do en vr de hele dag werken dus dat gaat hopelijk ook lekker snel. We gaan het volhouden! ik hou het nu ook al een dag langer vol, 10dpo @D3rde oeh spannend, alvast voorzichtig gefeliciteerd! @LVV117 das nog vroeg ja idd, maar ik kan me de verleiding zeker voorstellen. Maar daarmee wordt je vaak op wel weer op je plaats gezet en is de testdrang gelijk weer weg voor de rest vd week (bij mij dan toen). Hopen op een positieve komend weekend @Sharonneke88 welkom! Wat apart, ik heb daar geen ervaring mee, hopelijk een goed teken voor je
@lindajl hopelijk een goed teken en een mooie test met Kerst! Dat zou wel speciaal zijn! @GhostRocker oee spannend hoor! Hopelijk roze van een innesteling en geen vroege menstruatie! @Sharonneke88 welkom! Ja je lijf kan het soms echt ingewikkeld maken he! Ik heb nu ook wel een paar dagen na mijn ei opeens weer van die afscheiding gehad dat ik dacht..he? Maar dat was echt maar met 1 of 2 keer vegen. En aangezien ik mijn ovulatie echt gevoeld heb ga ik er maar vanuit dat dat hem was. Maar we hebben het nog wel gedaan ook na die eisprong, just to be sure! Hopelijk een alcoholloze Kerst! @MomK Yes goed zo! 10DPO en nog niet getest! Jij ging echt wachten tot NOD toch? Ik heb het mezelf ietsje makkelijker gemaakt en mag van mezelf vrijdag testen. @LVV117 hahaha dus jij hebt ook een moment van zwakte gehad. Erg is dat he. Daarom ben ik echt blij dat ik die dingen niet in huis heb. Dan was ik zeker weten allang aan het testen geslagen! Nou, vandaag heb ik het wel echt even moeilijk gehad hoor haha. Moet wel even flink lachen om mezelf. Ging mijn jongste even in bed leggen en moest plassen. Heb boven bij ons toilet een "testbakje" staan waarin ik dus pies om te testen. En ik heb nog een digitale liggen. En ja hoor, voor ik het weet heb ik dat bakje vol gepiest en sta ik met die test in mijn handen. Toen mezelf even wakker geschud, test snel weer opgeborgen en die pies snel weggespoeld. Ik ben het huis maar gaan stofzuigen en nu zit ik licht misselijk op de bank
Cd 11 en 12 gezellig gemaakt, daarna niet meer gelukt omdat ik cd 13-17 van huis was. Ik schatte m’n kansen daarom klein in aangezien ik cd 14/15 m’n ei verwachtte. Gebruik ovu testen en kreeg ook maar geen duidelijk positieve test. Snapte er niks van en baalde al vreselijk om deze verloren ronde. Vandaag toch nog maar een cb geprobeerd op cd 17 en een smiley!! En nu duidelijk ei-pijn! Dus deze ronde een late eisprong. Wat is nu handig om te klussen? Vanavond en morgenavond??
Dat is even geluk hebben ik zou eerder zeggen sowieso vanavond. Het schijnt ook weer minder goed te zijn om het iedere dag te doen, om de dag is beter.
@Sweety28 vandaag! Zwemmers hebben even de tijd nodig om naar het ei te komen en mssn morgen ook gewoon doen.. Mijn ochtend test was met een test die ik nog niet kende. Moest vanaf 4 uur al plassen dus was niet echt geconcentreerd! Vandaag 9dpo. Vandaag rot dagje..kleine is ziek! Geen idee wat ik moet voelen. Sorry, beetje baal dag ofzo! Ook door die negatieve test. Is het al weekend?
De test van vandaag was weer veel lichter. Kan ik er dus van uitgaan dat mijn piek voor of na de test van gister is geweest? Of zou die alsnog kunnen komen? Ik ben pas net gestopt met de pil. Heb dus nog weinig zicht op mijn cyclus. De onderste is van gisteravond en de bovenste van net.
Beterschap voor de kleine! Hopelijk gaan de dagen snel voorbij. En zijn er in het weekend toch nog 2 streepjes te zien.
Ik zou nog even doortesten. Mijn piek kwam ineens met de action testen. Eerst een felrood pennenstreepje en 2 dagen later een dikkere streep.
Vanavond! Die onderste van z&k is niet positief toch? Heb je daar al wel een positieve van gehad? (Heb er niet zoveel verstand van hoor)
Maar alle testen daarvoor waren hetzelfde of zelfs nog lichter dan die van vandaag. Heb steeds maar 1 per dag gebruikt. Kan het dan zo zijn dat ie gister donkerder was, vandaag weer lichter en dan morgen of over een paar dagen weer ineens donkerder kan zijn?
Hmm dat weet ik niet... heb je t wel gezellig gemaakt na die test van gister?? Dan zit je iig goed. En even doortesten om te kijken wat de testen gaan doen?
Ja klopt die onderste lijkt op de foto nog net te licht maar dat kwam omdat ik gelijk foto heb gemaakt. Binnen 10 minuten drogen was hij wel echt donker. Voel mn ei nu ook dus ben er wel zeker van. Vanavond snel gezellig maken. Mn NOD is nu ook later en zal 31dec/1jan zijn.
Zo mezelf verplaatst naar 31 dec! Hopelijk mag ik straks de lijst/het jaar met roze afsluiten. Mocht het raak zijn dan ben ik ongeveer 10 dagen voor de verjaardag van ons zoontje uitgerekend. NOD-lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡ 16 december (4) MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 5 Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Harper - 32- 1e kindje - ronde 35+ Anne201 - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 17 december (1) Annelie -29- 4e Kindje - ronde 2 18 december (1) Myka27 - 35 jaar - 3e*kindje -ronde 12 19 december (4) Lyn - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 2 (na pauze) Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje - rondje 1 na vmk Billie27 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) 20 december (4) Lisz - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 5 na vroege mk) Smiley23 -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sjors - 35 jaar - 4e kindje - 1e ronde Chiara2 - 34 jaar - 4de kindje (3 uit MMM) - ronde 4 21 december (2) MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 LVV - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 22 december (3) Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 14 Ghostrocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 2 23 december (2) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 na ma nov. 2018 Jk84 - 35 - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1 na MK okt 2019) 24 december (2) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 na pauze dld86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 25 december (0) 26 december (4) Mop81 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lola83 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na mk nov. '19) Kon87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 en 3 een mk) Debbieniels12 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 28 december (0) 29 december (3) Haileybaby - 31 jaar- 3e kindje - ronde 3 Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 19 Miekkie - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 30 december (2) Nienkep - 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 Lindajl - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 Jamie1992 - zoontje van november 2016 - 1ste ronde na verlies drieling mei 2019 31 december (2) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 4 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 ♡♡♡♡♡ Totaal (36) Wachtend op de eisprong (6) Wachtbankje (26) Zwanger (1) Ongesteld (3) MMM (1) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Oh wat vervelend voor je zeg. Helaas zitten er soms van zulke dagen bij... Nog even volhouden en maar zo denken morgen weer een nieuwe dag. Liefs en een knuffel!