Inderdaad jammer. Nu komt er ook ineens weer niks meer uit... twijfel nu dus weer. Ach je mag tellen vanaf de eerste dag dat je echt rood bloed hebt toch? Vreemd lichaam heb ik ook.. haha
@LVV117 ahw ook al roodhopen op een knallend Nieuwjaar dan @Sjors84 ook al zo jammer!! Ik hoop voor jou ook op een goede volgende ronde Hier nog geen ik blijf wel krampjes en steekjes houden. Vorige maand precies op nod ongesteld. Dus ik wacht af morgen...
Haha ja ik twijfel nog wel hoor want normaal dan loopt het er uit (sorry) en nu eigenlijk alleen wat te zien als ik tampon in doe en als ik die niet in heb hoef ik niet eens een maandverbandje in... mijn tampon zit dan wel vol maar komt niks uit. Maar ik tel gewoon vanaf vandaag dag 1 van nieuwe cyclus.
Hier is het bij 1 veeg gebleven...maar denk wel dat het door zet..begint meestal zo!! Vanmiddag komen de testen...als het dan nog zo is doe ik gewoon een test! Dan weet ik het zeker voordat de fles open gaat vanavond! Klinkt als een alcoholist maar is niet zo hoor
NOD-lijst 16 t/m 31 december ♡♡♡♡♡ 16 december (4) MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 5 Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Harper - 32- 1e kindje - ronde 35+ Anne201 - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 17 december (1) Annelie -29- 4e Kindje - ronde 2 18 december (1) Myka27 - 35 jaar - 3e*kindje -ronde 12 19 december (4) Lyn - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 2 (na pauze) Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje - rondje 1 na vmk Billie27 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) 20 december (4) Lisz - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 5 na vroege mk) Smiley23 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde Sjors - 35 jaar - 4e kindje - 1e ronde Chiara2 - 34 jaar - 4de kindje (3 uit MMM) - ronde 4 21 december (2) MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 22 december (3) Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 14 Ghostrocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 2 23 december (2) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 na ma nov. 2018 Jk84 - 35 - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1 na MK okt 2019) LVV - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 december (2) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 na pauze dld86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 25 december (0) 26 december (4) Mop81 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lola83 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na mk nov. '19) Kon87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 en 3 een mk) Debbieniels12 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Chocotaart 26 1e kindje 1e ronde 28 december (0) 29 december (3) Haileybaby - 31 jaar- 3e kindje - ronde 3 Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 19 Miekkie - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 30 december (2) Nienkep - 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 Lindajl - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 Jamie1992 - zoontje van november 2016 - 1ste ronde na verlies drieling mei 2019 31 december (2) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 4 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 ♡♡♡♡♡ Totaal (36) Wachtend op de eisprong (6) Wachtbankje (18) Zwanger (1) Ongesteld (12) MMM (1) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hahaha ik heb vanavond ook een feestje en toch ga ik wel een drankje drinken. Hier is het eigenlijk zo goed als weg nu.. tampon nog heel wat lichtjes bruin verlies. Net witte afscheiding met heel klein beetje rood bloed bij afvegen. Toch laat ik mezelf op rood staan omdat ik denk dat het niet raak is deze maand.
Zijn je testen al binnen? Ben toch erg benieuwd wat die gaan aangeven... Geniet iig van je wijntje vanavond!
Ah nee wat een rood !!! Wat balen dames , lekker wijnen !!! Hier was mn test ook omo wit helaas, nog geen bloed te zien , zondag nog maar een keertje testen ..
Oei! Dat is veel rood erbij! Wat naar dames! Maar we sluiten een kerstwonder nog niet uit . Al mijn hoop is nu op jullie @Tijm86 en @Billie27 !
He bah wat een hoop rood in de lijst, jammer zeg.. En al die witte testen, echt balen Hier ook nog geen rood maar ook nog geen mooie tweede streep en ook weinig hoop eigenlijk..
Ik heb gisteravond al een test gedaan deze was negatief. Lijk toch wel echt ongesteld te zijn vandaag. Dus helaas..
Inderdaad maar mijn cyclus was anders ook wel echt heel lang geweest als ik pas maandag ongesteld zou zijn geworden. Dan was hij 37 dagen geweest en nu is hij 34 dagen dus net als mijn eerste cyclus na het stoppen van de Nuvaring. En cyclus van deze maand is wel niet zo raar geweest dus ook wel weer fijn dat ik nu weer vooraf aan mag beginnen. Ben wel benieuwd wat mijn temperatuur morgen doet... hij was vanmorgen nog 37.0 dus eigenlijk moet hij morgen wel gezakt zijn. Hoe is het bij jou?
Haha! So far so good hier. Geen bloed te bekennen. Maar das het enige dan ook. Morgenochtend weer testen!
Ik zit deze cyclus ook op 39 dagen, heel vreemd. Heeft het bij jou nu echt doorgezet al dan? Dan is het ff een paar dagen kut en kan je ook weer door hè. Tenminste dat heb ik dan... heb je iig even een tijdje geen stress... Hier nu 3/4dpo, voel niks nog!