Pff ja dat vind ik dus ook. Vreselijk. Succes! Ik neem vanavond wel 1 glaasje wijn bij t eten, als t toch nog niet weet.
Ik denk vandaag nod. Na miskraam geen idee wat m'n cyclus zou doen. Dus nod daarom eind van de maand gezet. Vermoedelijke eisprong 11dec. Dus vandaag 14 dpo. Dit is een gewone action test.
Mijn man ziet ook oploop. En ikzelf ook. En voel me sinds dit weekend ook echt zwanger. Voorzichtig blij! De spannende weken gaan nu pas komen.....
Ik ben bang dat het bij mij een biochemische zwangerschap is. De laatste keer dat ik zulke lichte testen had ging het ook vroeg mis
Ik zie ook oploop. Misschien dat de innesteling iets later was? Vind ze alsnog duidelijk. Ik hoef er niet voor te turen.
Dan moet ik gewoon nog even geduld hebben dus ik denk zelf dat mijn eisprong de 16e/17e is geweest. Gefeliciteerd! Hopelijk blijven ze mooi oplopen en dat alles deze keer goed zal gaan.
Dank voor jullie reacties. Merk dat ik het deze keer héél moeilijk vind om er nuchter in te staan. Fingers crossed!
Hoi dames, Allereerst: fijne dagen allemaal! Maandag 16 december heb ik IUI gehad. Ik heb gonal F en ovitrelle gespoten. Hoe lang duurt het voordat dat uit je lichaam is? Ik heb net getest (action, normale, geen vroege) en ik zie in de verste verte een streepje. Heb verder 0,0 symptomen, maar dat had ik bij mijn zoontje en de drieling zwangerschap ook niet. Het lijntje is zo minimaal dat ik hem geeneens goed op de foto krijg...
Oei.. ik zou het ook niet weten. Misschien op mmm forum. Denk wel iets van een streepje te zien. Spannend!
Pfff.. ik durf gewoon niet te testen.. ben bang dat is straks weer blij ben en dan later weer al die shit door moet. Ik ben nog niet ongesteld, vanaf morgen verwacht ik de menstruatie. Maar gezien de mk weet ik ook nog niet precies wat mijn cyclus doet. Dus zou ook zomaar later kunnen zijn. Symptomen die ik heb is opgeblazen gevoel, gauw moe, droom veel, gevoelige borsten. Kan van aankomende menstruatie zijn, maar kan ook goed nieuws zijn natuurlijk! Vandaag vertelde mijn broer dat ze weer een kindje krijgen.. in juli uitgerekend, dat was ik dus ook! Pff wel ff zwaar gehad hoor! Maar gun het ze van harte!!
@Lola83 . Pf. Wat een moeilijk nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je er flink van kunt balen. Als het lukt zou ik nog even lekker wachten met testen. Als je zwanger bent wordt je er niet minder zwanger van en je skipt mogelijk wat van de onzekerheid in de eerste weken