Weet ik niet precies. Had zondag 15 dec positieve test, en maandag was hij ook nog positief. Idee dat ik maandag pijn had daardoor. Dus miss dinsdag gesprongen?
Vandaag 14. Maar gisteren was de testlijn nauwelijks donkerder dus was erg bang voor een afloop. Dit schept weer wat vertrouwen. Hoewel ik ws bloednerveus blijf tot minimaal de 20 wkn echo :x.
Wat denken jullie van mijn ovutestjes. Premom lijstje die geeft de piek gisteren. De andere foto is als volgt links gisteren rechts vandaag.
Wanneer ik niet zwanger mag zijn deze maand, verwacht ik zondag mijn menstruatie. Dan begint de dag ervoor altijd al wat bruinige afscheiding bij me. Vanavond had ik echter juist wat doorzichtige afscheiding. Normaal let ik daar nooit zo op, maar misschien is het wel een goed teken? Ik wilde volhouden tot testen tot zondag. Maar nu twijfel ik om morgenvroeg toch misschien te gaan testen.. Dan 12 DPO. Wat denken jullie?
12 dpo zou je verwachten wel iets te kunnen zien (predictor). Maar wachten tot nod is natuurlijk eígenlijk beter..
Spannend Miekkie! Ik ben vandaag 10 dpo. Gisteren minimaal streepje, maar vanmorgen helemaal Omo wit. Durf nu niet meer te testen... Bang voor een teleurstelling...
Dat ziet er goed uit! Ik snap dat het nog een poos spannend zal blijven. Hopelijk vliegen de weken voorbij!
Oh nee, nog meer rood Hopelijk is de maand januari een geluksmaand. Ik denk dat ik ook op rood zal gaan. Ben ziek, lijkt me niet echt positief voor een innesteling,..
zegt helaas niet.. ik heb cyclussen gehad en met bruine afscheiding voor dagen en zonder. Ben wel altijd vanaf eerste ronde zwanger geraakt 2x. Na mk vorige keer duurde het 3 cyclussen. Nu wellicht ook na miskraam bij mij iets langer.. ik zou testen! 12 dpo lijkt mij prima dag. De meeste testen vangen 4-2 dagen voor nod bij de meeste op vind ik
Dus toch nog getest! Ik zie m duidelijk, hoef niet te turen! Hopelijk loopt ie mooi op de komende dag.
Laten we t hopen Ik las ook iets dat als er een innesteling is geweest. Je weerstand minder is, dus sneller vatbaar om ziek te worden. Morgen testen,..