djeezes, gisteren drie u en half onderweg geweest voor een stukje van twintig minuten en vandaag ook weer anderhalf u! bah sneeuw is leuk als je erin kan ravotten met de hond of kunt gaan skiën maar om te gaan werken verkies ik net iets ander weer... gisteren opeens super misselijk toen ik te bed ging en maar klagen over geurtje van vriend terwijl ie net gedoucht had.... en natuurlijk een rot humeur! vandaag weer geen last van
gefeliciteerd meid... Maybe... bah meid balen, maar las dat je vanmiddag nog een keer ging testen. dus mijn duimen blijven draaien.
GEFELICITEERD! Gelukkig toch wat goed nieuws vanmorgen @Maybe, wat balen! knuffel voor jou @MPO, jij ook meid, maar er is nog een beetje hoop toch?
Dank allen! Ik had behoorlijk vroeg getest, ook omdat ik al wel vermoedde dat het raak zou zijn. Eerder deze week had ik bij het niezen opeens bandenpijn (herkende ik echt van vorige zwangerschap). Dat heb ik buiten zwangerschap nog nooit gehad, dus... Ik strooi hcg jullie kant op!!!
Ja voel me verder nog niet echt ongesteld worden ofzo, dus misschien nog een heeeeel klein beetje hoop, maar ga d'r niet vanuit ...
Hier vanochtend ook een negatieve test. Ik denk met bepaald lichtinval en wat tuurwerk wel wat te zien. Maar krijg dat maar eens op de foto haha.
Gefeliciteerd mrs. Hair! Super leuk! Goede start en goed voorbeeld, hopelijk zullen vele volgen! Thanks voor het toevoegen op de lijst. Voor aanvulling....... Ben 28 jaar en ga voor een 2e kindje, 1e ronde. Verwacht er dus nog niet veel van, maar vind het wel weer een beetje spannend.
Gefeliciteerd Ms Hair! Balen van de negatieve testen....grrr. Hier nog geen ongi en wel misselijk! Heb expres niet getest. Wil echt wachten tot vrijdag! Dan zit ik op dag 30!
Vraggje, Gister een knal positieve ov test, gister ook geklust dus.. Heb nu heel veel last van steken, dus denk dat mn ei op springen staat, dam kunnen we beter vanavond nog een keer klussen toch? Morgen heeft dan niet zo heel veel zin meer, of wel?